Nakładka na TomToma z bankomatami.

Data: 2014-07-06 12:28:40
Autor: 666
Nakładka na TomToma z bankomatami.
Którą nakładkę na TomToma (jako POI) polecicie?
Przy czym mam w nosie wybór "wszystkie" bankomaty, interesują mnie te bankomaty, w których nie zapłacę prowizji (dajmy na to przykładowo BZWBK, Nordea czy PKO).
Banki nie oferuja takcih udogodnień klientom?
Banki to w ogóle miewają klientów w d..., choć kiedyś wymusiłem od banku (po dość długiej korespondencji) listę placówek czynnych do godz. 20 oraz czynnych w soboty.

Nakładka na TomToma z bankomatami.