Nakładka na przewód hydrauliczny

Data: 2011-05-27 14:55:59
Autor: Lapland
Nakładka na przewód hydrauliczny
Witam,

może ktoś podpowie gdzie mogę zakupić nakładkę, którą nakłada się na przewód hydrauliczny by zwiększyć średnicę, przez co można przewód wcisnąć w zacisk ramy. Mam 2 zaciski w ramie (górna rura), które nie mają przelotek za plastikowe zipy, te zaciski to forma tulejki o większej średnicy niż pancerz hamulca, przez co potrzebna nakładka powiększająca średnicę :)

Można oczywiście owinąć przewód taśmą izolacyjną. Nie pomaga to jednak, przewód wyskakuje z zacisku...

Z góry dzięki za ewentualne wskazówki :)

Data: 2011-05-27 09:49:38
Autor: Tszy3

http://www.decathlon.com.pl/PL/os-ony-ochronne-34923185/

--
Pozdrowienia
Tszy3

Data: 2011-05-27 18:33:58
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Lapland" <"lapland [usun] "@onet.eu> napisał w wiadomości news:4ddf9f5f$0$2443$65785112news.neostrada.pl...

Z góry dzięki za ewentualne wskazówki :)

Jagwire (Banaszek Duda Company) bądź Accent (velo com pl)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Nakładka na przewód hydrauliczny