Nakładki na kierownicę

Data: 2009-05-20 21:00:19
Autor: Jarek.
Nakładki na kierownicę
Witam Szanownych Grupowiczów
Mam mały problem . Moje dziewcze ma "górala" i niestety pojawiły się u niej okresowe problemy z kręgosłupem . Pozycja zbyt pochylona wymagana na góralu nie za bardzo jej służy  . Czy są jakieś nakładki na kierownicę umożliwiające skorygowanie sylwetki bardziej do pionu ?
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Jarek __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4091 (20090520) __________

Data: 2009-05-20 13:23:48
Autor: miok
Nakładki na kierownicę
On 20 Maj, 21:00, "Jarek." <sajmon...@poczta.onet.pl> wrote:
 Czy są jakieś nakładki na kierownicę
umożliwiające skorygowanie sylwetki bardziej do pionu ?
Taka kierownica motylek (chyba tak sie nazywa) na przykład, masz kilka
chwytow, w tym jeden gorny. To wyglada jak takie dwie literki "C" po
obu stronach kierownicy.

Mozesz jeszcze kupic regulowany, krotszy mostek i dac na maksa w gore.

Data: 2009-05-20 22:53:04
Autor: R
Nakładki na kierownicę
> [...]

Taka kierownica motylek (chyba tak sie nazywa) na przykład, masz kilka
chwytow, w tym jeden gorny. To wyglada jak takie dwie literki "C" po

Tylko, ze ta kierownica ma umożliwiać rozne ułożenie rąk anie podsienie
sylwetki. Widzialem jak jacys cudaki montują tę kierownicę w pionie lub nawet do
siebie ale ... jest totalne nieporozumienie! W takiej pozycji nie ma szybkiego i
pewnego chwytu do hamulców a to jest dość istotny szczegól.

Mozesz jeszcze kupic regulowany, krotszy mostek i dac na maksa w gore

To jest znacznie lepsza rada.

Data: 2009-05-21 02:28:21
Autor: miok
Nakładki na kierownicę
On 20 Maj, 22:53, "R" <rostrowskiWYTNI...@interia.pl> wrote:
> [...]
siebie ale ... jest totalne nieporozumienie! W takiej pozycji nie ma szybkiego i
pewnego chwytu do hamulców a to jest dość istotny szczegól.

Ale sylwetkę jednak podniesie. Tak samo w dolnym chwycie na baranku,
na rogach czy lemondce nie ma się szybkiego dostępu do hamulców, ale
korzystać się jednak da:)

Data: 2009-05-21 15:22:03
Autor: fabian
Nakładki na kierownicę
miok wrote:
Ale sylwetkę jednak podniesie. Tak samo w dolnym chwycie na baranku,
na rogach czy lemondce nie ma się szybkiego dostępu do hamulców, ale
korzystać się jednak da:)

Akurat w baranku przy dolnym chwycie masz dostęp do klamek. W górnym chwycie też można naciskać dźwignie tylko, że niezbyt mocno, ale wystarczy aby zwolnić, chociaż ostatnio udało mi się nawet zablokować tylne koło w przypływie paniki ;)

Fabian.

Data: 2009-05-21 07:12:15
Autor: miok
Nakładki na kierownicę
On 21 Maj, 15:22, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:
Akurat w baranku przy dolnym chwycie masz dostęp do klamek.
To chyba masz innego baranka, albo 20-centymetrowe palce:P
mi chodzilo o ten chwyt gdzie dlonie sa rownolegle do drogi - tutaj
nie ma dostepu do klamek, a Tobie chyba o ten tez dolny, ale dlonie sa
bardziej prostopadle do drogi.

Data: 2009-05-21 22:27:02
Autor: fabian
Nakładki na kierownicę
miok wrote:
[...]

Chodzi mi o ten dolny w którym można zacisnąć klamki: http://m.onet.pl/_m/8dd8fa74d3a48fa13ddffae82d3100aa,14,1.jpg
http://www.kolarstwo-szosowe.gda.pl/merckx2.jpg
http://konkurszdjec.upclive.pl/original/413148/kolarz/sport_rower_kolarz_kolarstwo_wyscig.jpg

Fabian.

Data: 2009-05-20 14:16:03
Autor: Saurus
Nakładki na kierownicę
Może coś takiego - http://allegro.pl/item631161239_bikesyl_kierownica_do_bmx_mx_125.html
?

Chociaż ja nie byłbym taki pewien co do tego że to pozycja na rowerze
jest winna, może chodzić o zły rozmiar ramy, długośc mostka,
ustawienie siodełka itp.

Nakładki na kierownicę