Nakładki na rant nadkola

Data: 2013-05-01 14:25:25
Autor: glang
Nakładki na rant nadkola
Potrzebuję zabezpieczyć rant nadkola (niestety ruda się wdała).
W jednym ze sklepów powiedziano mi że są na zamówienie (170zł) specjalne do konkretnego modelu metalowe nakładki na moją dolegliwość. :-) Niestety nie widziałem na oczy (na zdjęciu też nie)
Googlam i googlam ale ciągle znajduje takie nakładki wychodzące na zewnątrz (nie chce tuningować) albo reperaturki.
Istnieje coś takiego? A może coś innego żeby założyć na rant?

?? jesli masz na mysli rant błotnika to chyba o to chodziło sprzedawcy
http://allegro.pl/optyczny-listwy-ozdobne-50740
pzdr
GL

Nakładki na rant nadkola