Naklejka PL obowi±zkowa czy nie

Data: 2011-08-25 22:14:41
Autor: Arbiter
Naklejka PL obowi±zkowa czy nie

U¿ytkownik "Javelin" <sicorka@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:178572530.20110825213725o2.pl...

samochodem  za  granicê.  Czy  przepisy  siê  zmieni³y  czy  obowi±zek
posiadania tej naklejki nadal istnieje? Chodzi mi o kraje UE.

moim zdaniem jest obowi±zkowa, ale nikt na to nie patrzy. i powinna byc zgodna z wzorcem a nie jaka¶ niebieska z gwiazdkami:)

Wyje¼d¿aj±c do Ukrainy lepiej mieæ bo mog± nie wpu¶ciæ bez

Data: 2011-08-25 22:18:06
Autor: Marek P.
Arbiter wrote:
[...]

Moim zdaniem i zdaniem celników LT/RU/EST wystarczy PL na bia³ej tablicy rejestracyjnej,

Data: 2011-08-25 22:44:37
Autor: Przemek V
On 2011-08-25 20:18:06 +0000, Marek P. said:

Arbiter wrote:
[...]

Co do LT i EST to zgoda. Co do RU, UA, BY jad±c bez znaczka PL dajesz tylko pretekst DAI, GAI i innym gostkom z l±dowiskami dla helikopterów na ³bach do wyci±gania ³apów ale w sumie i tak by co¶ znale¼l wiêc mo¿e tak jest szybciej i sprawniej ni¿ ¿eby mieli ci po aucie grzebaæ.

Data: 2011-08-26 08:08:42
Autor: gzk
Naklejka PL obowi±zkowa czy nie
U¿ytkownik "Przemek V" <przemmvv@d?imejl.com> napisa³ w wiadomo¶ci
On 2011-08-25 20:18:06 +0000, Marek P. said:

Arbiter wrote:
[...]

Tyle co wrócili¶my z Rosji (przez Ukraine)
3 samochody - teblice bia³e unijne, ¿adnych dodatkowych naklejek PL.
Zero problemów, nikt na to nie zwraca³ uwagi, ani na granicy ani DAI, GAI
itp.
Z tymi czêstymi kontrolami, ³apówkami to te¿ zgruba przesada.

Data: 2011-08-26 08:29:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Naklejka PL obowi±zkowa czy nie
Hello gzk,

Friday, August 26, 2011, 8:08:42 AM, you wrote:

[...]

[...]

To, ¿e Tobie siê uda³o nie znaczy, ¿e ka¿dy bêdzie mia³ takie
szczê¶cie.

Z tymi czêstymi kontrolami, ³apówkami to te¿ zgruba przesada.

Jasssne.

--
Best regards,

Data: 2011-08-26 09:54:22
Autor: Jerry
On 26 Sie, 08:29, RoMan Mandziejewicz <ro...@pik-net.pl> wrote:

> [...]

szczê¶cie.

> Z tymi czêstymi kontrolami, ³apówkami to te¿ zgruba przesada.

Nie wiem sk±d prze¶wiadczenie, ¿e na pewno tam ju¿ czekaj± tysi±ce
patroli gotowych wyrwaæ ka¿dego dolara i zatrzymywaæ dowody
rejestracyjne za kurz na zderzaku... Kiedy¶ nie by³o fajnie, ale dzi¶
je¼dzi siê ca³kiem inaczej. Mnie na Ukrainie raz jeden zatrzymali,
kiedy faktycznie przekroczy³em prêdko¶æ (120@90). Zagapi³em siê i
kosztowa³o to 10 dolarów :) To czego najbardziej mo¿na siê tam obawiaæ
to kiepska nawierzchnia wielu dróg, s³aby stan techniczny samochodów i
kierowcy-debile (widaæ, ¿e im dalej na wschód tym gorzej).

Data: 2011-08-26 09:39:48
Autor: Marek P.
[...]

Mój znajomy TIRowiec k³adzie 5 dolców na tapicerkê. Policjant wchodzi bierze i nic nie grzebie :)

Naklejka PL obowi±zkowa czy nie