Naklejka PL obowi±zkowa czy nie

Data: 2011-08-26 13:49:06
Autor: MadMan
Naklejka PL obowi±zkowa czy nie
Dnia Thu, 25 Aug 2011 21:37:25 +0200, Javelin napisa³(a):

Pytam  bo ostatnio zwiedzi³em 4 hipermarkety, 3 sklepy moto i 2 stacje
benzynowe  i  nigdzie  takowych  nie  posiadaj±. W dwóch sklepach by³y
jedynie PLki ale na niebieskim tle z lataj±cymi do oko³a wiazdkami jak
by  je  kto¶  maczug±  zdzieli³  a pamiêtam ¿e dopuszczalne by³y tylko
czarne litery na bia³ym tle z obwódk±.

A to dziwne, ja jak jecha³em za granicê na rowerze to sobie kupi³em
takowe na pierwszej lepszej stacji (Lukoil) coby sakwê obkleiæ. Mieli 2
typy, na szybê albo na co¶ nieprzezroczystego (znaczy - naklejane od
¶rodka i od zewn±trz). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-08-26 14:54:45
Autor: to
Naklejka PL obowi±zkowa czy nie
begin MadMan
A to dziwne, ja jak jechałem za granicę na rowerze to sobie kupiłem
takowe na pierwszej lepszej stacji (Lukoil) coby sakwę obkleić. Mieli 2
typy, na szybÄ™ albo na coÅ› nieprzezroczystego (znaczy - naklejane od
środka i od zewnątrz).

Trzeba było sobie jeszcze na czoło nalepić. ;]

Data: 2011-08-26 17:51:43
Autor: MadMan
Naklejka PL obowi±zkowa czy nie
Dnia 26 Aug 2011 14:54:45 GMT, to napisa³(a):

Trzeba by³o sobie jeszcze na czo³o nalepiæ. ;]

Za du¿a. Niepraktyczne to te¿. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-08-29 14:18:07
Autor: Matmir
Naklejka PL obowi±zkowa czy nie
begin MadMan

Trzeba by³o sobie jeszcze na czo³o nalepiæ. ;]

Musi byæ nalepiona z ty³u, nie z przodu.

Data: 2011-08-29 23:01:57
Autor: Micha³ Gut
Naklejka PL obowi±zkowa czy nie
Trzeba by³o sobie jeszcze na czo³o nalepiæ. ;]
Musi byæ nalepiona z ty³u, nie z przodu.

to bedzie chodzil na ffsstecnym:)

Naklejka PL obowi±zkowa czy nie