Naklejka PMS vs znaczek BMW

Data: 2011-10-02 14:37:10
Autor: NotBear
Naklejka PMS vs znaczek BMW
W dniu 2011-10-01 15:42, Rychu pisze:
Tak się zacząłem zastanawiać, czy jazda z naklejką PMS nie stanie się
niedługo postrzegana podobnie stereotypowo jak jazda z logo BMW. :)

Az strach pomyslec jak beda postrzegani wlascicele oklejonych BMW...

--
NotBear
BeeMWe 316i/E30

Data: 2011-10-03 11:53:28
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Naklejka PMS vs znaczek BMW
On 2011-10-02 14:37, NotBear wrote:
W dniu 2011-10-01 15:42, Rychu pisze:
Tak się zacz±łem zastanawiać, czy jazda z naklejk± PMS nie stanie się
niedługo postrzegana podobnie stereotypowo jak jazda z logo BMW. :)

Az strach pomyslec jak beda postrzegani wlascicele oklejonych BMW...

Może się wtedy neguj± ? ;-)

PS: Zawsze mnie bawiły stereotypy wynikaj±ce z marki samochodu :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Naklejka PMS vs znaczek BMW