Naklejka bezkarno禼i ? ( :) )

Data: 2013-11-22 12:03:20
Autor: Wojtek
Naklejka bezkarno禼i ? ( :) )
Dnia Fri, 22 Nov 2013 07:55:40 +0100, sqlwiel napisa艂(a):

Tak mi si臋 o poranku pomys艂 urodzi艂, mo偶e kto艣 pod艂apie i spr贸buje
sprzedawa膰 na "znanym portalu aukcyjnym"?

Nie wiem czy nadal, ale podobno kiedy艣 w Tr贸jmie艣cie naklejka "Rugby
Arka Gdynia" zapewnia艂a bezkarno艣膰/nietykalno艣膰 pojazdu. Nieuprawnione
u偶ycie oznacza艂o raczej kasacj臋 :)

Gdyby wi臋c tak naklei膰 sobie na szybie "jestem 呕ydem i gejem", ze
stosownym piktogramem, to mo偶na by czu膰 si臋 bardziej bezkarnym, bo ka偶da
pr贸ba interwencji ze strony s艂u偶b ju偶 na samym pocz膮tku 艣mierdzia艂a by
nietolerancj膮 i antysemityzmem.

Cho膰 pewno nie chroni艂aby przed gwo藕dziem... :)

Naklejka CD i niebieskie tablice :D

Kto艣 tu kiedy艣 pisa艂 o takiej ciekawej teorii spiskowej, 偶e kt贸ry艣 z urz臋d贸w wydawa艂 tablice z ko艅c贸wk膮 wyr贸偶nika "NC" co mia艂o znaczy膰 "nasz cz艂owiek" i chroni艂o przed otrzymywaniem mandat贸w od stra偶y miejskiej :P

--
Wojtek

Naklejka bezkarno禼i ? ( :) )