Naklejka bezkarności ? ( :) )

Data: 2013-11-22 09:49:07
Autor: kogutek444
Naklejka bezkarności ? ( :) )
W dniu piątek, 22 listopada 2013 07:55:40 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
Tak mi się o poranku pomysł urodził, może ktoś podłapie i spróbuje sprzedawać na "znanym portalu aukcyjnym"?

Nie wiem czy nadal, ale podobno kiedyś w Trójmieście naklejka "Rugby Arka Gdynia" zapewniała bezkarność/nietykalność pojazdu. Nieuprawnione użycie oznaczało raczej kasację :)

Gdyby więc tak nakleić sobie na szybie "jestem Żydem i gejem", ze stosownym piktogramem, to można by czuć się bardziej bezkarnym, bo każda próba interwencji ze strony służb już na samym początku śmierdziała by nietolerancją i antysemityzmem.

Choć pewno nie chroniłaby przed gwoździem... :)

-- Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Bezkarność daje naklejka europejskie stowarzyszenie policjantów czy jakoś tak. Sąsiad policjant taką wozi. Jak by nie dawała to by nie woził. Kiedyś sobie pomyślałem żeby zrobić podobnie wyglądającą. Ale mi się nie chciało. Oczywiście przed fotoradarami nie zabezpiecza.

Data: 2013-11-23 14:44:22
Autor: jerzu
Naklejka bezkarności ? ( :) )
On Fri, 22 Nov 2013 09:49:07 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

Podobno obrazek z Michałem Archaniołem, włozony w DR, też chroni przed
mandatami. Nie wiem, jeszcze nie miałem okazji sprawdzić. Ale ma w obu
DR :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-23 16:23:53
Autor: sqlwiel
Naklejka bezkarności ? ( :) )
W dniu 2013-11-23 14:44, jerzu pisze:
[...]

A jaki nominał jest pod Michałem Archaniołem i w jakiej walucie?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-23 16:36:53
Autor: jerzu
Naklejka bezkarności ? ( :) )
On Sat, 23 Nov 2013 16:23:53 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
wrote:

A jaki nominał jest pod Michałem Archaniołem i w jakiej walucie?

Nie ma żadnego. Ale ów MA jest patronem polskiej policji :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-23 16:44:50
Autor: J.F.
Naklejka bezkarności ? ( :) )
Dnia Sat, 23 Nov 2013 14:44:22 +0100, jerzu napisał(a):
[...]

Teść miał, jak jeszcze pracował, naklejoną na szybie przepustkę
wystawioną przez Kancelarię Sejmu RP. W zupełności wystarczała :)

A jeszcze sa jakies swietosci w narodzie ? Czy teraz policjantowi z przyjemnoscia wlepi SM, straznikowi policja,
poslowi obie naraz ... a komendant powie ze on nic nie moze, bo go
pracownicy nagraja i do gazety zaniosa ?

J.

Data: 2013-11-23 22:22:10
Autor: jerzu
Naklejka bezkarności ? ( :) )
On Sat, 23 Nov 2013 16:44:50 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

a komendant powie ze on nic nie moze, bo go
pracownicy nagraja i do gazety zaniosa ?

Bym coś napisał, ale to się nie nadaje na publiczne forum.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-24 11:39:30
Autor: J.F.
Naklejka bezkarności ? ( :) )
Dnia Sat, 23 Nov 2013 22:22:10 +0100, jerzu napisał(a):
On Sat, 23 Nov 2013 16:44:50 +0100, "J.F."
a komendant powie ze on nic nie moze, bo go
pracownicy nagraja i do gazety zaniosa ?

Bym coś napisał, ale to się nie nadaje na publiczne forum.

Ale w ktora strone idzie - nie lubia sie, czy kruk krukowi ...

J.

Data: 2013-11-24 14:54:54
Autor: jerzu
Naklejka bezkarności ? ( :) )
On Sun, 24 Nov 2013 11:39:30 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale w ktora strone idzie - nie lubia sie, czy kruk krukowi ...

To pierwsze.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Naklejka bezkarności ? ( :) )