Naklejka grupowa

Data: 2010-12-13 19:48:58
Autor: Xiant
Naklejka grupowa
Witam

Bo okleic sie chcialem, mialem kiedys na innym, sprzedanym juz dawno aucie. Podpowiecie komu gitare zawracac by kupic grupowa nalepke ? :)

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2010-12-13 20:09:48
Autor: Gabriel 'wilk'
Naklejka grupowa
W dniu 2010-12-13 19:48, Xiant pisze:
Witam

Bo okleic sie chcialem, mialem kiedys na innym, sprzedanym juz dawno
aucie. Podpowiecie komu gitare zawracac by kupic grupowa nalepke ? :)
Naklejki sie na spotach/zlotach dostaje/kupuje. :-) Pisz do Borysa Pogore艂o - nadwornego dealere/hurtownika PMSu :-)

M贸wi膰 prawd臋 i umie膰 prawd膮 偶y膰 - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2010-12-13 19:18:44
Autor: Myjk
Naklejka grupowa
Gabriel 'wilk' napisal:

Naklejki sie na spotach/zlotach dostaje/kupuje. :-)

艁omatko, to takie co艣 si臋 odbywa jeszcze w dobie klub贸w motoryzacyjnych zwi膮zanych przez forumy? :P

--
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player

Data: 2010-12-13 21:14:39
Autor: Gabriel 'wilk'
Naklejka grupowa
W dniu 2010-12-13 20:18, Myjk pisze:
Gabriel 'wilk' napisal:

Naklejki sie na spotach/zlotach dostaje/kupuje. :-)

艁omatko, to takie co艣 si臋 odbywa jeszcze w dobie
klub贸w motoryzacyjnych zwi膮zanych przez forumy? :P
Jasne, ze sie odbywa - cos w tym dziwnego? :-)

Data: 2010-12-14 08:58:25
Autor: Myjk
Naklejka grupowa
2010-12-13 21:14:39 Gabriel 'wilk'

> 艁omatko, to takie co艣 si臋 odbywa jeszcze w dobie
> klub贸w motoryzacyjnych zwi膮zanych przez forumy? :P
Jasne, ze sie odbywa - cos w tym dziwnego? :-)

Dziwne o tyle, 偶e nie wida膰 o tym info na grupie.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-12-13 21:57:40
Autor: masti
Naklejka grupowa
Dnia pi臋knego Mon, 13 Dec 2010 19:18:44 +0000 osobnik zwany Myjk wystuka艂:

Gabriel 'wilk' napisal:

Naklejki sie na spotach/zlotach dostaje/kupuje. :-)

艁omatko, to takie co艣 si臋 odbywa jeszcze w dobie klub贸w motoryzacyjnych
zwi膮zanych przez forumy? :P

a co to s膮 forumy? :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-12-14 09:08:44
Autor: Myjk
Naklejka grupowa
2010-12-13 22:57:40 masti

> 艁omatko, to takie co艣 si臋 odbywa jeszcze w dobie klub贸w
> motoryzacyjnych zwi膮zanych przez forumy? :P
a co to s膮 forumy? :)

To takie plurale od jednego foruma. ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-12-13 20:29:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
Naklejka grupowa

U偶ytkownik "Xiant" <xiant@-nospam-poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ie5pqq$2gh$1news.onet.pl...
Witam

Bo okleic sie chcialem, mialem kiedys na innym, sprzedanym juz dawno aucie. Podpowiecie komu gitare zawracac by kupic grupowa nalepke ? :)

w Poznaniu - ch臋tnie u偶ycze.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-14 00:19:23
Autor: megrims
Naklejka grupowa [POZ]
[...]

W Poznaniu mam jeszcze z 6

Data: 2010-12-14 20:40:47
Autor: marcink
Naklejka grupowa [POZ]
A w Bydgoszczy by艂o by gdzie zanaby膰 takow膮 naklejk臋??
Pozdro..
Marcin.

Data: 2010-12-15 00:59:36
Autor: megrims
Naklejka grupowa [POZ]
W dniu 2010-12-14 20:40, marcink pisze:
[...]

Je艣li chcesz zdoby膰 tak膮 naklejk臋, to najpro艣ciej poszukaj firmy
w okolicy, kt贸ra zajmuje si臋 np. oklejaniem samochod贸w.
Poszukaj grafik臋 PMS w necie, zam贸w zrobienie takiej naklejki.
Kosztuje takie co艣 w Poznaniu 6-10 PLN za naklejk臋.

IMO zaoszcz臋dzisz du偶o czasu.

pozdrawiam

Data: 2010-12-15 18:04:47
Autor: Artur Ma艣l膮g
Naklejka grupowa [POZ]
W dniu 2010-12-15 00:59, megrims pisze:
[...]

Jasne - to o czym piszesz to wypaczenie idei grupowych. Lepki
zawsze by艂y rozprowadzane w ramach kontakt贸w w 艣wiecie rzeczywistym.

--
Jutro to dzi艣 - tyle 偶e jutro.

Data: 2010-12-22 22:41:01
Autor: Xiant
Naklejka grupowa [POZ]
W dniu 2010-12-15 18:04, Artur Ma艣l膮g pisze:
[...]

Juz dostalem naklejke od Borysa Pogorelo !!!

Pozdrawiam
Xiant

Naklejka grupowa