Naklejka "patrz w lusterka"

Data: 2013-09-01 13:44:31
Autor: Jacek
Naklejka "patrz w lusterka"
Od paru dni mam w rodzinie motocyklistę i chciałbym walnąć na auto jakąś fajną naklejkę typu "patrz w lusterka - motocykle są wszędzie".
Dajcie jakiś fajny wzór, może być z Allegro.
Jacek

Data: 2013-09-01 20:21:54
Autor: masti
Naklejka "patrz w lusterka"

http://lmgtfy.com/?q=patrz+w+lusterka+-+motocykle+s%C4%85+wsz%C4%99dzie

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-02 07:58:24
Autor: Marcin N
Naklejka "patrz w lusterka"
W dniu 2013-09-01 13:44, Jacek pisze:
Od paru dni mam w rodzinie motocyklistę i chciałbym walnąć na auto jakąś
fajną naklejkę typu "patrz w lusterka - motocykle są wszędzie".
Dajcie jakiś fajny wzór, może być z Allegro.
Jacek

Tyle że motocykli nie ma wszędzie.

--
MN

Data: 2013-09-02 11:55:56
Autor: Adam Wysocki
Naklejka "patrz w lusterka"
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Tyle że motocykli nie ma wszędzie.

S± jeszcze wszędziej.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-09-05 13:32:20
Autor: maverik
Naklejka "patrz w lusterka"

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci

S± jeszcze wszędziej.

ja mam "motocykle s± wszędzie, uważaj otwieraj±c lodówkę"

Data: 2013-09-05 20:45:57
Autor: Monster
Naklejka "patrz w lusterka"
W dniu 2013-09-05 13:32, maverik pisze:

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci

S± jeszcze wszędziej.

ja mam "motocykle s± wszędzie, uważaj otwieraj±c lodówkę"

Jeszcze może siedzieć motocyklista w szafie żony,przecież s± wszędzie:-)

--
Tomek

Ducati 900SS
Dniepr z wozem