Naklejka z nr rej na szybę ale nie na szybie co w razie kontroli.

Data: 2009-03-16 13:03:38
Autor: Jackare
Naklejka z nr rej na szybę ale nie na szybie co w razie kontroli.
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gpld7f$qh0$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witajcie
Mam nową naklejkę do naklejenia na szybie, jednak narazie tego nie robię ponieważ na lato mam w planie rozebranie auta w tym i wyjęcie szyby przedniej. Naklejka leży sobie na desce na podszybiu.  Boje się, że podczas tego zabiegu pęknie. Czy takie tłumaczenie wystarczy jak zatrzyma mnie policja?

krzysiek82

Kolega dostał mandat i chcieli mu ztrzymać dowód i oddać po ponownym przeglądzie - już z naklejką. Naklejkę miał w dokumentach - nieprzyklejoną. Jako że trafił na tą kontrolę dwa dni po przeglądzie, to i po dupie dostał diagnosta za to że dał przegląd bez naklejki. Jako że znam osobiście ich obydwu to info jest z pierwszej ręki. Diagnosta musiał wić się znacznie bradziej, pisać wyjaśnienia, mieli przegląd nagrań z kamer na stacji diagnostycznej itp atrakcje.
--
Jackare

Naklejka z nr rej na szybę ale nie na szybie co w razie kontroli.