Naklejka z ryb

Data: 2012-07-24 23:31:22
Autor: to
Naklejka z ryb
Nakleiłem sobie nalepkę z rybą na tylnej klapie w moim mobilku żeby dać wyraz przywiązaniu do religii chrześcijańskiej. Jak sądzicie, czy chrześcijański emblemat na samochodzie może być substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-24 19:36:04
Autor: neoniusz
Naklejka z rybą
W dniu 24.07.2012 19:31, to pisze:
[...]

Kupka juz dzisiaj byla?

Data: 2012-07-24 23:46:04
Autor: to
Naklejka z ryb
begin neoniusz
Kupka juz dzisiaj byla?

A co, głodny jesteś?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-24 20:32:55
Autor: neoniusz
Naklejka z rybą
W dniu 24.07.2012 19:46, to pisze:
Kupka juz dzisiaj byla?

A co, głodny jesteś?

Ja kup nie jadam, nie kazdy jest ci podobny. Chyba cie jednak kupka uciska, bo przenosisz swoje chore projekcje na innych.

Data: 2012-07-25 10:44:16
Autor: to
Naklejka z ryb
begin neoniusz
Ja kup nie jadam, nie kazdy jest ci podobny.

To po co Ci moja kupa?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 07:15:30
Autor: Ghost
Naklejka z rybą

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:juoim0$ugk$2usenet.news.interia.pl...
begin neoniusz

Ja kup nie jadam, nie kazdy jest ci podobny.

To po co Ci moja kupa?

Nie prosil Cie o kupke, sprawdz. Najwyrazniej jakis ucisk mozgu jednak masz.

Data: 2012-07-26 06:13:36
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Ghost
Nie prosil Cie o kupke, sprawdz. Najwyrazniej jakis ucisk mozgu jednak
masz.

Tak się dopytywał, że uznałem, że szuka jedzenia. Jak to mówią: głodnemu chleb na myśl (a neoniuszowi być może kupa).

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-28 08:37:41
Autor: Ghost
Naklejka z rybą

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:juqn6g$ugk$47usenet.news.interia.pl...
begin Ghost

[...]

Ale zwyczaj pytania o zrobiona kupe to Ty wniosles, wiec to raczej Ciebie dotyczy ten odczyt intencji (zwlaszcza, ze sam go dokonujesz).

Data: 2012-07-28 21:23:19
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Ghost
Ale zwyczaj pytania o zrobiona kupe to Ty wniosles, wiec to raczej
Ciebie dotyczy ten odczyt intencji (zwlaszcza, ze sam go dokonujesz).

Raczej nie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-24 23:46:42
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Yogi\(n\)
10/10!

10/10 dostępnych Ci kupek już skonsumowałeś? Czy o co chodzi?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-25 06:01:09
Autor: z
Naklejka z ryb
W dniu 2012-07-25 01:31, to pisze:
Jak sdzicie, czy chrzecijaski emblemat na samochodzie moe by
substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

Ja pewnie nie jestem tu przykadem bo nawet w. Krzysztofa nie wo ale jako nigdy mi do na myl mi nie przyszo e ta "ryba" oznacza przynaleno do KK. Wol w gowie ni na zakurzonej tapicerce czy popkanej brudnej szpachli :-) Jest jakie umocowanie w katechezie tego znaku?

Data: 2012-07-25 07:59:58
Autor: nazgul
Naklejka z rybą

jakoś nigdy mi do na myśl mi nie przyszło że ta "ryba" oznacza
przynależność do KK.

nie KK tylko chrześcijan ogólnie.
czyli także baptyści, protestanci...

Data: 2012-07-25 08:36:03
Autor: z
Naklejka z ryb
W dniu 2012-07-25 07:59, nazgul pisze:
nie KK tylko chrzecijan oglnie.
czyli take baptyci, protestanci...

Znaczy to w ramach poprawnoci politycznej eby chwali si e jest si mniejszoci (w sumie o to chodzi bo wyznawcy KK oznacz si bardziej stosownym symbolem). eby tylko zaraz nie zacza si awantura o dyskryminacj, rwno...
Sorry ale na mdoci mnie bierze na to co si teraz z mediw wylewa ;-)

Data: 2012-07-25 09:50:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
Naklejka z ryb
Hello z,

Wednesday, July 25, 2012, 8:36:03 AM, you wrote:

[...]

rodkowym palcem?

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-25 23:06:09
Autor: to
Naklejka z ryb
begin RoMan Mandziejewicz
Środkowym palcem?

W dupie?!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 07:16:29
Autor: Ghost
Naklejka z rybą

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jupu50$ugk$37usenet.news.interia.pl...
begin RoMan Mandziejewicz

Środkowym palcem?

W dupie?!

Ciagle jednak grawitujesz ku jednemu otworowi.

Data: 2012-07-26 06:14:19
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Ghost
Ciagle jednak grawitujesz ku jednemu otworowi.

Nie projektuj na mnie swoich własnych cech. :))

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-28 08:38:23
Autor: Ghost
Naklejka z rybą

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:juqn7r$ugk$48usenet.news.interia.pl...
begin Ghost

Ciagle jednak grawitujesz ku jednemu otworowi.

Nie projektuj na mnie swoich własnych cech. :))

Nie nazywaj projektowaniem slow przez Ciebie samego napisanych.

Data: 2012-07-28 21:23:31
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Ghost
Nie nazywaj projektowaniem slow przez Ciebie samego napisanych.

Dobrze się czujesz?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-28 22:23:14
Autor: nazgul
Naklejka z rybą
W dniu 2012-07-28 08:38, Ghost pisze:

[...]

a co projektujecie, panowie?

Data: 2012-07-25 09:15:04
Autor: Chris
Naklejka z rybą
to nabazgrał(a):

A ja zawsze myślałem że to znaczy przynależność do www.pzw.org.pl

Data: 2012-07-25 23:06:38
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Chris
A ja zawsze myślałem że to znaczy przynależność do www.pzw.org.pl

Bluźnisz.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-25 09:51:10
Autor: Imię i nazwisko
Naklejka z rybą
W dniu 25-07-2012 01:31, to pisze:
[...]

od naklejki tak jak i od samego chodzenia do kosciola katolikiem sie nie staniesz.

to tak jak od stania w garazu nie staniesz sie samochodem.

Data: 2012-07-25 09:58:48
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Naklejka z rybą
W dniu 2012-07-25 09:51, Imię i nazwisko pisze:

od naklejki tak jak i od samego chodzenia do kosciola katolikiem sie nie
staniesz.

to tak jak od stania w garazu nie staniesz sie samochodem.

a jak bedę pił benzynę i robił brumbrum podczas spaceru - to się nim stanę?

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2012-07-25 10:16:49
Autor: Pawel Gancarz
Naklejka z rybą
W dniu 2012-07-25 09:58, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
[...]

Na pewno będziesz miał szansę na przytulny garaż, z monitoringiem.
--
new balls

Data: 2012-07-25 23:06:54
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Imię i nazwisko
od naklejki tak jak i od samego chodzenia do kosciola katolikiem sie nie
staniesz.

Dlaczego tak uważasz?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 10:03:04
Autor: K
Naklejka z rybą
W dniu 26-07-2012 01:06, to pisze:
begin Imię i nazwisko

od naklejki tak jak i od samego chodzenia do kosciola katolikiem sie nie
staniesz.

Dlaczego tak uważasz?

bo to nie w ta strone dziala.

Data: 2012-07-26 12:39:18
Autor: to
Naklejka z ryb
begin K
od naklejki tak jak i od samego chodzenia do kosciola katolikiem sie
nie staniesz.

Dlaczego tak uważasz?

bo to nie w ta strone dziala.

Niby dlaczego? Nie trolluj!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 15:19:26
Autor: Artur Kosmal
Naklejka z ryb
On Wed, 25 Jul 2012 09:51:10 +0200
Imi i nazwisko <e-mail@e-mail.com> wrote:

od naklejki tak jak i od samego chodzenia do kosciola katolikiem sie nie staniesz.

Staniesz, staniesz. Katolicyzm to tak plytka i prymitywna religia, ze nie potrzeba wiele by byc katolikiem. Nie jest nastawiona na wiare, katolicy sami nie wiedza w co wierza. Wystarczy zameldowac sie w kosciele i juz jestes szanowanym wspolwyznawca.

--
http://www.sadistic.pl/taka-historyjka-dupa-henryka-vt124612.htm

Data: 2012-07-25 18:44:43
Autor: Shrek
Naklejka z rybą
On 2012-07-25 01:31, to wrote:
[...]

NIe wiem, ale to znaczy, że można na tobie wymuszać pierwszenstwo i wpierdalać się przy zmianie pasów, a ty jesteś zobowiązany nadstawić drugi policzek:P

Shrek.

Data: 2012-07-25 19:27:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Naklejka z ryb
On 2012-07-25 01:31, to wrote:
Nakleiem sobie nalepk z ryb na tylnej klapie w moim mobilku eby da
wyraz przywizaniu do religii chrzecijaskiej.

Jak sdzicie, czy chrzecijaski emblemat na samochodzie moe by
substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

NIe wiem, ale to znaczy, e mona na tobie wymusza pierwszenstwo i
wpierdala si przy zmianie pasw, a ty jeste zobowizany nadstawi
drugi policzek:P

Znajc trolla to nadstawi te kiesze albo wrczy druczek przelewu z numerem konta zodzieja dyrektora.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-07-25 20:59:03
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
Naklejka z rybą
 to znaczy, że można na tobie wymuszać pierwszenstwo i wpierdalać się przy zmianie pasów, a ty jesteś zobowiązany nadstawić drugi policzek:P

Z drugiej strony znaczy to, ze "Tylko Bog moze mnie osadzic" wiec lepiej nie wlazic w droge takiemu :/

::f::

Data: 2012-07-25 23:07:15
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Shrek
NIe wiem, ale to znaczy, że można na tobie wymuszać pierwszenstwo i
wpierdalać się przy zmianie pasów, a ty jesteś zobowiązany nadstawić
drugi policzek:P

Samochód nie ma policzków, więc ten problem jakby nie istnieje.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 17:18:02
Autor: Shrek
Naklejka z rybą
On 2012-07-26 01:07, to wrote:
begin Shrek

[...]

To drugie drzwi:P Zaraz, to naklejasz rybę, bo tówj samochód jest chrześcijaninem?

Data: 2012-07-26 16:07:58
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Shrek
To drugie drzwi:P Zaraz, to naklejasz rybę, bo tówj samochód jest
chrześcijaninem?

Obaj nimi jesteśmy! Alleluja i do przodu!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 18:39:04
Autor: Shrek
Naklejka z rybą
On 2012-07-26 18:07, to wrote:
begin Shrek

To drugie drzwi:P Zaraz, to naklejasz rybę, bo tówj samochód jest
chrześcijaninem?

Obaj nimi jesteśmy! Alleluja i do przodu!

W Indiach tam mają "Praise the Lord" zamiast "Pionieera" na przednią szybę i wyprzedzamy jak chcemy. Rozumiem, ze masz bierzmowany samochód:)

Shrek.

Data: 2012-07-26 19:31:20
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Shrek
W Indiach tam mają "Praise the Lord" zamiast "Pionieera" na przednią
szybę i wyprzedzamy jak chcemy. Rozumiem, ze masz bierzmowany samochód:)

Oczywiście, bierzmowałem go samodzielnie palemką.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-27 19:52:01
Autor: Shrek
Naklejka z rybą
On 2012-07-26 21:31, to wrote:
begin Shrek

W Indiach tam mają "Praise the Lord" zamiast "Pionieera" na przednią
szybę i wyprzedzamy jak chcemy. Rozumiem, ze masz bierzmowany samochód:)

Oczywiście, bierzmowałem go samodzielnie palemką.

Sie nie liczy. Chyba żeś biskup:P

Shrek.

Data: 2012-07-27 18:23:24
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Shrek
Sie nie liczy. Chyba żeś biskup:P

Ba, samozwańczy papież!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-25 20:49:40
Autor: Marek Dyjor
Naklejka z rybą
to wrote:
[...]

musisz mieć jescze stara, brudną, poszarpoaną kiedyś czarną wstazkę na antenie...

Data: 2012-07-25 23:07:45
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Marek Dyjor
musisz mieć jescze stara, brudną, poszarpoaną kiedyś czarną wstazkę na
antenie...

Mam. Czy zmumifikowane relikwie JP2 w schowku też są konieczne?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-25 22:12:06
Autor: Jorg
Naklejka z rybą
Użytkownik "to":

[...]

Taaa... Rybka z tyłu, świnty Krzysztof przy lusterku...
Wolałbym, żeby na drodze taki kierowca sam kontrolował
to, co robi, a nie zwalał wszystko na Krzyśka i Jezusa.

--
Jorg

Data: 2012-07-25 23:08:09
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Jorg
Taaa... Rybka z tyłu, świnty Krzysztof przy lusterku... Wolałbym, żeby
na drodze taki kierowca sam kontrolował to, co robi, a nie zwalał
wszystko na Krzyśka i Jezusa.

Krzysia też mam, dzięki temu, nie miewam wypadków.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-25 22:19:11
Autor: Mirek Ptak
Naklejka z rybą
Dnia 2012-07-25 01:31, *to* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-07-25 20:50:16
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Mirek Ptak
Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

Plonknij się w głowę, ptasi mużdżku. :>

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-25 22:42:35
Autor: Jorg
Naklejka z rybą
Użytkownik "Mirek Ptak":

> [...]
> substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

Temat jest jakiś tabu?

--
Jorg

Data: 2012-07-25 22:46:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Naklejka z ryb
Hello Jorg,

Wednesday, July 25, 2012, 10:42:35 PM, you wrote:

[...]

Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*
Temat jest jaki tabu?

Z jakiej choinki si urwae?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-25 22:56:23
Autor: Jorg
Naklejka z ryb
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz":

Hello Jorg,

Wednesday, July 25, 2012, 10:42:35 PM, you wrote:

[...]

Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*
> Temat jest jaki tabu?

Z jakiej choinki si urwae?

Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzie?

--
Jorg

Data: 2012-07-25 19:13:31
Autor: neoniusz
Naklejka z ryb
W dniu 25.07.2012 16:56, Jorg pisze:
Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*
> Temat jest jaki tabu?

Z jakiej choinki si urwae?

Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzie?

Masz cos z glowa?

Data: 2012-07-26 07:00:56
Autor: Jorg
Naklejka z ryb
Uytkownik "neoniusz":

W dniu 25.07.2012 16:56, Jorg pisze:
Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

 Z jakiej choinki si urwae?

> Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzie?

Masz cos z glowa?

Chciaby zosta apiduchem? Bo mentalno wojskowego trepa ju masz...

--
Jorg

Data: 2012-07-26 07:55:58
Autor: Cavallino
Naklejka z ryb

Uytkownik "Jorg" <aya1@wp.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:juqj02$59f$2@news.task.gda.pl...
Uytkownik "neoniusz":

> [...]

> Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzie?

Masz cos z glowa?

Chciaby zosta apiduchem? Bo mentalno wojskowego trepa ju masz...

PLONK

Data: 2012-07-26 06:15:17
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Cavallino
PLONK

....powiedział Koniu i wskoczył do szamba.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 17:24:36
Autor: Jorg
Naklejka z ryb

Uytkownik "Cavallino":

Uytkownik "Jorg":
Uytkownik "neoniusz":

> [...]

> Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzie?

Masz cos z glowa?

> Chciaby zosta apiduchem? Bo mentalno wojskowego trepa ju masz...

Rotfl
Nie ma to jak hod podwjnym standardom. Tak trzyma!

--
Jorg

Data: 2012-07-26 09:20:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Naklejka z ryb
Hello Jorg,

Thursday, July 26, 2012, 7:00:56 AM, you wrote:

> [...]
> Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzie?
Masz cos z glowa?
Chciaby zosta apiduchem? Bo mentalno wojskowego trepa ju masz...

*PLONK!*

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-26 17:27:03
Autor: Jorg
Naklejka z ryb

> [...]

Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzie?
Masz cos z glowa?
Chciaby zosta apiduchem? Bo mentalno wojskowego trepa ju masz...

Kolejny jeop, ktremu si wydaje, e idea nadstawiania policzka jest godna naladowania.

--
Jorg

Data: 2012-07-26 09:21:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
Naklejka z ryb
Hello neoniusz,

Thursday, July 26, 2012, 1:13:31 AM, you wrote:

W dniu 25.07.2012 16:56, Jorg pisze:

[...]

Masz cos z glowa?

Jak wida - kolejny troll (albo alter ego ktrego ze starych).

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-26 10:06:07
Autor: to
Naklejka z ryb
begin RoMan Mandziejewicz
Jak widać - kolejny troll (albo alter ego któregoś ze starych).

Myślę, że to może być alter ego trolla RoMana.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 17:29:12
Autor: Jorg
Naklejka z ryb
> [...]

[...]

> Masz cos z glowa?

Jak wida - kolejny troll (albo alter ego ktrego ze starych).

Uczucia ci si obraziy i std masz problemy.
Odezwij si jak czowiek to i do ciebie bd si odzywali jak do czowieka.

--
Jorg

Data: 2012-07-26 17:59:00
Autor: Cavallino
Naklejka z ryb

Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:1352485381.20120726092125@pik-net.pl.invalid...
[...]

Albo jaki skretyniay katol z drugiej grupy.

Data: 2012-07-26 18:09:34
Autor: Jorg
Naklejka z ryb
Uytkownik "Cavallino":

> [...]

 Masz cos z glowa?

 Jak wida - kolejny troll (albo alter ego ktrego ze starych).

Albo jaki skretyniay katol z drugiej grupy.

Do tej pory tylko podejrzewaem, e jeste przygupem :o)
Teraz mam cakowit pewno.

--
Jorg

Data: 2012-07-26 19:41:39
Autor: PK
Naklejka z rybą
["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
On 2012-07-25, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
Z jakiej choinki się urwałeś?

Kiedyś w jednej z warszawskich rozgłośni usłyszałem: "ja zawsze
myślałem, że to jakieś kółko rybackie". Od tamtej pory też mówię "kółko
rybackie" :D.

Abstrahując od debilności pytania w wątku - również jestem zadziwiony
tabu wokół rybki :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-25 23:08:41
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Jorg
Temat jest jakiś tabu?

Zostaw trolla Mirka w spokoju. Najwyraźniej musi się wszystkim pochwalić swoim KF-em.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 00:46:43
Autor: Mirek Ptak
Naklejka z rybą
Dnia 2012-07-25 22:42, *Jorg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
> substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

W życiu - chodzi o kombinację, crosa i chęć wywołania kolejnej dyskusji o dupie maryny (celowo z małej), czy stawianiu klocka - poczytaj trochę to.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2012-07-25 23:04:46
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Mirek Ptak
W życiu - chodzi o kombinację, crosa i chęć wywołania kolejnej dyskusji
o dupie maryny (celowo z małej), czy stawianiu klocka - poczytaj trochę
to.

Symbol chrześcijaństwa kojarzy Ci się z klockiem? Obrażasz moje uczucia religijne! --
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 06:58:53
Autor: Jorg
Naklejka z rybą

Użytkownik "Mirek Ptak":

> [...]

W życiu - chodzi o kombinację, crosa i chęć wywołania kolejnej dyskusji o dupie maryny (celowo z małej), czy stawianiu klocka - poczytaj trochę to.

No ok. Plonkujesz bez zbędnego lania wody.
Bo inaczej, to "to" górą... Zobacz, ile postów w wątku.

--
Pozdr
Jorg

Data: 2012-07-26 06:16:16
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Jorg
No ok. Plonkujesz bez zbędnego lania wody. Bo inaczej, to "to" górą...
Zobacz, ile postów w wątku.

Oni się muszą chwalić swoimi "plonkami", prawdopodobnie wtedy czują się bardziej męscy.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 17:32:09
Autor: Jorg
Naklejka z rybą

Użytkownik "to":

begin Jorg

> No ok. Plonkujesz bez zbędnego lania wody. Bo inaczej, to "to" górą...
> Zobacz, ile postów w wątku.

Oni się muszą chwalić swoimi "plonkami", prawdopodobnie wtedy czują się
bardziej męscy.

Ani chybi jeżdżą z rybką z tyłu...
Uczucia im się obrażają i dalej ani rusz.

--
Pozdr
Jorg

Data: 2012-07-26 00:57:37
Autor: Excite
Naklejka z ryb

Nie. Ale moe by kojarzona z reklam spoeczn (z pienidzy UE) promujc spoywanie pstrga http://www.terazpstrag.pl

Data: 2012-07-25 23:05:46
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Excite
Nie. Ale może być kojarzona z reklamą społeczną (z pieniędzy UE)
promującą spożywanie pstrąga http://www.terazpstrag.pl

Tfu! Szatanizm zakrada się nawet do firm rybnych!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 07:03:15
Autor: tadeklodz
Naklejka z ryb
W dniu roda, 25 lipca 2012 01:31:22 UTC+2 uytkownik to napisa:
Nakleiem sobie nalepk z ryb na tylnej klapie w moim mobilku eby da wyraz przywizaniu do religii chrzecijaskiej. Jak sdzicie, czy chrzecijaski emblemat na samochodzie moe by substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

-- ignorance is bliss

przyklej sobie drug "rybk" na czole

Data: 2012-07-26 14:06:08
Autor: to
Naklejka z ryb
begin tadeklodz
przyklej sobie drugą "rybkę" na czole

A Ty na dupie. :)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-27 10:34:39
Autor: Salata
Naklejka z rybą
On 2012-07-26 16:06, to wrote:
begin tadeklodz

przyklej sobie drugą "rybkę" na czole

A Ty na dupie. :)

Przepraszam, ze trolla wyciagam z KF, ale widac ze "hzescijaninowi" z sandalow oprocz skarpetek sloma wylazi.

POLNK, EOT

Data: 2012-07-27 09:55:43
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Salata
POLNK, EOT

POLNKNIJ się ten pusty garnek.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 09:46:26
Autor: Salata
Naklejka z rybą
On 2012-07-25 01:31, to wrote:
[...]

Co najwyzej wiary, ze olej ze smazalni nie jest szkodliwy dla silnika. Jak widze takiego na drodze to mam ochote sie zapytac, po ile frytki sprzedaje :).

brgds
Marcin

Data: 2012-07-26 12:39:00
Autor: to
Naklejka z ryb
begin Salata
Co najwyzej wiary, ze olej ze smazalni nie jest szkodliwy dla silnika.
Jak widze takiego na drodze to mam ochote sie zapytac, po ile frytki
sprzedaje

Za takie myśli powinieneś się smażyć w piekle!

--
ignorance is bliss

Naklejka z ryb