Naklejka z rybÄ…

Data: 2012-07-24 19:36:04
Autor: neoniusz
Naklejka z rybÄ…
W dniu 24.07.2012 19:31, to pisze:
Nakleiłem sobie nalepkę z rybą na tylnej klapie w moim mobilku żeby dać
wyraz przywiązaniu do religii chrześcijańskiej.

Jak sądzicie, czy chrześcijański emblemat na samochodzie może być
substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

Kupka juz dzisiaj byla?

Data: 2012-07-24 23:46:04
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin neoniusz
Kupka juz dzisiaj byla?

A co, głodny jesteś?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-24 20:32:55
Autor: neoniusz
Naklejka z rybÄ…
W dniu 24.07.2012 19:46, to pisze:
Kupka juz dzisiaj byla?

A co, głodny jesteś?

Ja kup nie jadam, nie kazdy jest ci podobny. Chyba cie jednak kupka uciska, bo przenosisz swoje chore projekcje na innych.

Data: 2012-07-25 10:44:16
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin neoniusz
Ja kup nie jadam, nie kazdy jest ci podobny.

To po co Ci moja kupa?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 07:15:30
Autor: Ghost
Naklejka z rybÄ…

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:juoim0$ugk$2usenet.news.interia.pl...
begin neoniusz

Ja kup nie jadam, nie kazdy jest ci podobny.

To po co Ci moja kupa?

Nie prosil Cie o kupke, sprawdz. Najwyrazniej jakis ucisk mozgu jednak masz.

Data: 2012-07-26 06:13:36
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin Ghost
Nie prosil Cie o kupke, sprawdz. Najwyrazniej jakis ucisk mozgu jednak
masz.

Tak się dopytywał, że uznałem, że szuka jedzenia. Jak to mówią: głodnemu chleb na myśl (a neoniuszowi być może kupa).

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-28 08:37:41
Autor: Ghost
Naklejka z rybÄ…

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:juqn6g$ugk$47usenet.news.interia.pl...
begin Ghost

[...]

Ale zwyczaj pytania o zrobiona kupe to Ty wniosles, wiec to raczej Ciebie dotyczy ten odczyt intencji (zwlaszcza, ze sam go dokonujesz).

Data: 2012-07-28 21:23:19
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin Ghost
Ale zwyczaj pytania o zrobiona kupe to Ty wniosles, wiec to raczej
Ciebie dotyczy ten odczyt intencji (zwlaszcza, ze sam go dokonujesz).

Raczej nie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-24 23:46:42
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin Yogi\(n\)
10/10!

10/10 dostępnych Ci kupek już skonsumowałeś? Czy o co chodzi?

--
ignorance is bliss

Naklejka z rybÄ…