Naklejka z rybÄ…

Data: 2012-07-25 22:19:11
Autor: Mirek Ptak
Naklejka z rybÄ…
Dnia 2012-07-25 01:31, *to* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Nakleiłem sobie nalepkę z rybą na tylnej klapie w moim mobilku żeby dać
wyraz przywiązaniu do religii chrześcijańskiej.

Jak sądzicie, czy chrześcijański emblemat na samochodzie może być
substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-07-25 20:50:16
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin Mirek Ptak
Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

Plonknij się w głowę, ptasi mużdżku. :>

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-25 22:42:35
Autor: Jorg
Naklejka z rybÄ…
UĹĽytkownik "Mirek Ptak":

> [...]
> substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

Temat jest jakiĹ› tabu?

--
Jorg

Data: 2012-07-25 22:46:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Naklejka z ryb±
Hello Jorg,

Wednesday, July 25, 2012, 10:42:35 PM, you wrote:

[...]

Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*
Temat jest jaki¶ tabu?

Z jakiej choinki się urwałe¶?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-25 22:56:23
Autor: Jorg
Naklejka z ryb±
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz":

Hello Jorg,

Wednesday, July 25, 2012, 10:42:35 PM, you wrote:

[...]

Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*
> Temat jest jaki¶ tabu?

Z jakiej choinki się urwałe¶?

Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzieć?

--
Jorg

Data: 2012-07-25 19:13:31
Autor: neoniusz
Naklejka z ryb±
W dniu 25.07.2012 16:56, Jorg pisze:
Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*
> Temat jest jaki¶ tabu?

Z jakiej choinki się urwałe¶?

Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzieć?

Masz cos z glowa?

Data: 2012-07-26 07:00:56
Autor: Jorg
Naklejka z ryb±
Użytkownik "neoniusz":

W dniu 25.07.2012 16:56, Jorg pisze:
Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

 Z jakiej choinki się urwałe¶?

> Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzieć?

Masz cos z glowa?

Chciałby¶ zostać łapiduchem? Bo mentalno¶ć wojskowego trepa już masz...

--
Jorg

Data: 2012-07-26 07:55:58
Autor: Cavallino
Naklejka z ryb±

Użytkownik "Jorg" <aya1@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:juqj02$59f$2@news.task.gda.pl...
Użytkownik "neoniusz":

> [...]

Masz cos z glowa?

Chciałby¶ zostać łapiduchem? Bo mentalno¶ć wojskowego trepa już masz...

PLONK

Data: 2012-07-26 06:15:17
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin Cavallino
PLONK

....powiedział Koniu i wskoczył do szamba.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 17:24:36
Autor: Jorg
Naklejka z ryb±

Użytkownik "Cavallino":

Użytkownik "Jorg":
Użytkownik "neoniusz":

> [...]

Masz cos z glowa?

> Chciałby¶ zostać łapiduchem? Bo mentalno¶ć wojskowego trepa już masz...

Rotfl
Nie ma to jak hołd podwójnym standardom. Tak trzymać!

--
Jorg

Data: 2012-07-26 09:20:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Naklejka z ryb±
Hello Jorg,

Thursday, July 26, 2012, 7:00:56 AM, you wrote:

> [...]
Masz cos z glowa?
Chciałby¶ zostać łapiduchem? Bo mentalno¶ć wojskowego trepa już masz...

*PLONK!*

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-26 17:27:03
Autor: Jorg
Naklejka z ryb±

> [...]

Masz cos z glowa?
Chciałby¶ zostać łapiduchem? Bo mentalno¶ć wojskowego trepa już masz...

Kolejny jełop, któremu się wydaje, że idea nadstawiania policzka jest godna na¶ladowania.

--
Jorg

Data: 2012-07-26 09:21:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
Naklejka z ryb±
Hello neoniusz,

Thursday, July 26, 2012, 1:13:31 AM, you wrote:

W dniu 25.07.2012 16:56, Jorg pisze:

[...]

Masz cos z glowa?

Jak widać - kolejny troll (albo alter ego którego¶ ze starych).

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-26 10:06:07
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin RoMan Mandziejewicz
Jak widać - kolejny troll (albo alter ego któregoś ze starych).

Myślę, że to może być alter ego trolla RoMana.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 17:29:12
Autor: Jorg
Naklejka z ryb±
> [...]

[...]

> Masz cos z glowa?

Jak widać - kolejny troll (albo alter ego którego¶ ze starych).

Uczucia ci się obraziły i st±d masz problemy.
Odezwij się jak człowiek to i do ciebie będ± się odzywali jak do człowieka.

--
Jorg

Data: 2012-07-26 17:59:00
Autor: Cavallino
Naklejka z ryb±

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1352485381.20120726092125@pik-net.pl.invalid...
[...]

Albo jaki¶ skretyniały katol z drugiej grupy.

Data: 2012-07-26 18:09:34
Autor: Jorg
Naklejka z ryb±
Użytkownik "Cavallino":

> [...]

 Masz cos z glowa?

 Jak widać - kolejny troll (albo alter ego którego¶ ze starych).

Albo jaki¶ skretyniały katol z drugiej grupy.

Do tej pory tylko podejrzewałem, że jeste¶ przygłupem :o)
Teraz mam całkowit± pewno¶ć.

--
Jorg

Data: 2012-07-26 19:41:39
Autor: PK
Naklejka z rybÄ…
["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
On 2012-07-25, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
Z jakiej choinki się urwałeś?

Kiedyś w jednej z warszawskich rozgłośni usłyszałem: "ja zawsze
myślałem, że to jakieś kółko rybackie". Od tamtej pory też mówię "kółko
rybackie" :D.

Abstrahując od debilności pytania w wątku - również jestem zadziwiony
tabu wokół rybki :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-25 23:08:41
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin Jorg
Temat jest jakiĹ› tabu?

Zostaw trolla Mirka w spokoju. Najwyraźniej musi się wszystkim pochwalić swoim KF-em.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 00:46:43
Autor: Mirek Ptak
Naklejka z rybÄ…
Dnia 2012-07-25 22:42, *Jorg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
> substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

Za temat i za kolejnego bezsensownego crosa *plonk*

W życiu - chodzi o kombinację, crosa i chęć wywołania kolejnej dyskusji o dupie maryny (celowo z małej), czy stawianiu klocka - poczytaj trochę to.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2012-07-25 23:04:46
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin Mirek Ptak
W życiu - chodzi o kombinację, crosa i chęć wywołania kolejnej dyskusji
o dupie maryny (celowo z małej), czy stawianiu klocka - poczytaj trochę
to.

Symbol chrześcijaństwa kojarzy Ci się z klockiem? Obrażasz moje uczucia religijne! --
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 06:58:53
Autor: Jorg
Naklejka z rybÄ…

UĹĽytkownik "Mirek Ptak":

> [...]

W życiu - chodzi o kombinację, crosa i chęć wywołania kolejnej dyskusji o dupie maryny (celowo z małej), czy stawianiu klocka - poczytaj trochę to.

No ok. Plonkujesz bez zbędnego lania wody.
Bo inaczej, to "to" gĂłrÄ…... Zobacz, ile postĂłw w wÄ…tku.

--
Pozdr
Jorg

Data: 2012-07-26 06:16:16
Autor: to
Naklejka z ryb±
begin Jorg
No ok. Plonkujesz bez zbędnego lania wody. Bo inaczej, to "to" górą...
Zobacz, ile postĂłw w wÄ…tku.

Oni się muszą chwalić swoimi "plonkami", prawdopodobnie wtedy czują się bardziej męscy.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-26 17:32:09
Autor: Jorg
Naklejka z rybÄ…

UĹĽytkownik "to":

> [...]

> Zobacz, ile postĂłw w wÄ…tku.

Oni się muszą chwalić swoimi "plonkami", prawdopodobnie wtedy czują się

Ani chybi jeżdżą z rybką z tyłu...
Uczucia im siÄ™ obraĹĽajÄ… i dalej ani rusz.

--
Pozdr
Jorg

Naklejka z rybÄ…