NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?

Data: 2011-02-11 21:48:41
Autor: Tomasz Pyra
NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?
Czy komuś z trójmiasta zostały może jeszcze naklejki grupowe? Im większa tym lepsza :)
Bo LEPEK jeżeli dobrze pamiętam, to ostatnio dał mi swoją ostatnią.
Przykleiłbym na nowy, przyszły rajdowóz :)

Data: 2011-02-11 22:28:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?
W dniu 2011-02-11 21:48, Tomasz Pyra pisze:
Czy komuś z trójmiasta zostały może jeszcze naklejki grupowe? Im
większa tym lepsza :)
Bo LEPEK jeżeli dobrze pamiętam, to ostatnio dał mi swoją ostatnią.
Przykleiłbym na nowy, przyszły rajdowóz :)

Mogłeś moją - odpadła dzisiaj ;) Bród pokonał magnes ... zmuszony byłem przemyć klapę i naklejkę. No i przypadkiem odsłoniłem sobie jedną literę spod brudu na tabl. rej.

Jak nie ustrzelisz w trójmieście, to niedługo będę w trójmieście - jak Borys "poratuje" to posłużę za kuriera.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-02-12 14:54:55
Autor: Seba
NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?
Dnia Fri, 11 Feb 2011 22:28:02 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):

 jak Borys "poratuje" to pos³u¿ê za kuriera.

Jak Borys nie da rady, to Ci mogê daæ sztukê dla Tomka.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-02-12 16:51:49
Autor: Gabriel'wilk'
NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?
W dniu 2011-02-11 21:48, Tomasz Pyra pisze:

Jak nie ustrzelisz w trójmieście, to niedługo będę w trójmieście - jak
Borys "poratuje" to posłużę za kuriera.
Borysowi się już nakład wyczerpał :-(

   Oskar Wilde

Data: 2011-02-12 17:10:22
Autor: Seba
NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?
Dnia Sat, 12 Feb 2011 16:51:49 +0100, Gabriel'wilk' napisa³(a):

Borysowi siê ju¿ nak³ad wyczerpa³ :-(

Ja mam z tej ostatniej edycji Borysowej jeszcze kilka sztuk, tak¿e
przyje¿d¿aj do WRC ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-02-12 17:55:28
Autor: Gabriel'wilk'
Naklejk? PMS przygarn?
W dniu 2011-02-12 17:10, Seba pisze:
Dnia Sat, 12 Feb 2011 16:51:49 +0100, Gabriel'wilk' napisa³(a):

Borysowi siê ju¿ nak³ad wyczerpa³ :-(

Ja mam z tej ostatniej edycji Borysowej jeszcze kilka sztuk, tak¿e
przyje¿d¿aj do WRC ;)
Mnie zosta³y 3 poniewa¿ na ubieg³orocznym zlocie pozby³em siê kilkunastu szt. :-)

Mówiæ prawdê i umieæ prawd± ¿yæ - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2011-02-12 17:19:10
Autor: Olo
Naklejk? PMS przygarn?
W dniu 2011-02-11 22:28, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

Mog³e¶ moj± - odpad³a dzisiaj ;) Bród pokona³ magnes ...

cham straszny ten "bród"

Data: 2011-02-11 23:44:44
Autor: JoAsienka
NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4d55a0a9$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Jakby cos to ja mam, dzieki grupowiczowi z Polski :) ale ja troche mam od Trojmiasta - jakbys chcial to pisz na gg lub priva (zmien adres na dobry)

--
Pozdrawiam JoAsienka
gg 1489928

Data: 2011-02-12 00:05:45
Autor: LEPEK
NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?
W dniu 2011-02-11 21:48, Tomasz Pyra pisze:

Przykleiłbym na nowy, przyszły rajdowóz :)

Jako, że mnie skreśliłeś na wstępie (zapewne słusznie), to mam chociaż prawo zapytać: pochwalisz się nabytkiem i planami?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-02-12 00:15:08
Autor: Tomasz Pyra
NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?
W dniu 2011-02-12 00:05, LEPEK pisze:
W dniu 2011-02-11 21:48, Tomasz Pyra pisze:

Przykleiłbym na nowy, przyszły rajdowóz :)

Jako, że mnie skreśliłeś na wstępie (zapewne słusznie), to mam chociaż
prawo zapytać: pochwalisz się nabytkiem i planami?

Civic EP3 Type-R :)

A plany to na 2012 zbudować z tego rajdówkę grupy N3, w między czasie jeżdżąc sobie do Rallylandu i powoli dłubiąc.

Data: 2011-02-13 19:09:26
Autor: LEPEK
NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?
W dniu 2011-02-12 00:15, Tomasz Pyra pisze:

Civic EP3 Type-R :)

A plany to na 2012 zbudować z tego rajdówkę grupy N3, w między czasie
jeżdżąc sobie do Rallylandu i powoli dłubiąc.

Ha, no gratulujÄ™ :D
Ale jak teraz to wygląda - masz R2 i będziesz RD-3L jeździł w 2012?

A w temacie - została mi jedna wewnętrzna i jakieś kurduple.

Pozdr,

Data: 2011-02-13 20:51:54
Autor: Tomasz Pyra
NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?
W dniu 2011-02-13 19:09, LEPEK pisze:
[...]

U mnie to wygląda tak że licencje to dopiero muszę zrobić, ale póki co się nie wyrywam - najpierw auto.
A licencja tak jak piszesz R2 to RD-3L, czyli w praktyce 3 starty bez pomiaru czasu za RPP, wtedy chyba z automatu dostaje się R1 i jeździ w RPP.

NaklejkÄ? PMS przygarnÄ?