Naklejki PMS - a może by tak nowa edycja?

Data: 2011-09-03 18:25:26
Autor: adam
Naklejki PMS - a może by tak nowa edycja?

 Heja.

ZTCW Borysowi już wyszły, u Gabrysia "Variusa" tysz nie lepiej. Ja mam
jeszcze ostatnią sztukę dla siebie (porozdawałem niedawno sporo) + jedną
samodzielnie zrobioną magnetyczną. Czas chyba na kolejną edycję :) Mógłbym
się tym zająć, tylko potrzebuję pliku w jakimś przyswajalnym dla drukarni
formacie (dysponuję jedynie jpegiem). Guglanie niewiele dało - brak
aktualnych odnośników do wzoru. Pomoże ktoś? :)

Ja z checia zakupie.
Pzdr
Adam

Data: 2011-09-03 20:26:29
Autor: Michał Gut
Naklejki PMS - a może by tak nowa edycja?
ja mam za free
juz wydrukowane ale na zwyklej folii (nie laminowanej). do samodzelnego wyciecia jak w koncu zrobie jakis spocik w wilanowie (tyle ze teraz makfak w remoncie wiec trza by inna miejscowke namierzyc).
gratis do darmowyuch naklejek spieprzone bo zrobilem lustrzane odbicie zamiast obrocic logo (jak przygotowywalem arkusz). polowa naklejek dobra a polowa lustrzane odbicie:P

plik corela tez GDZIES mam :)
pozdrawiam
sirapacz

Naklejki PMS - a może by tak nowa edycja?