Naklejki firm ochroniarskich ;)

Data: 2012-07-08 21:38:06
Autor: PiotRek
Naklejki firm ochroniarskich ;)
Użytkownik "vitek" <vitek@sritek.pl> napisał w wiadomości news:jt1obb$uj9$1node1.news.atman.pl...
Witam serdecznie,
   własnie skończyłem montować u siebie w domu system alarmowy. Na zewnątrz mam sygnalizator i chciałbym na niego nakleić naklejkę jakiejś firmy ochroniarskiej np. Solid Security. Czy mam do tego prawo? tzn. nie nawiązałbym żadnej umowy z tą czy inną firmą, ale po prostu przykleiłbym ich naklejkę w celu dodatkowego "straszonka" na potencjalnego złodzieja. Na naklejkach różnych firm widoczne są ich loga / symbole, które wyglądają dość poważnie.

Swego czasu, jak byłem w Toruniu i szedłem jedną z tamtejszych
staromiejskich ulic, to w jakimś lokalu włączył się alarm.
Wyło jak cholera.

A na drzwiach do tego (raczej opuszczonego) lokalu były naklejki
dwóch firm ochroniarskich, z telefonami.

No to sobie pomyślałem, że pewnie jedna z tych firm wcześniej
chroniła ów lokal (i zapomniała zdjąć naklejki), a druga - obecnie.

Dzwonię do jednej z tych firm (na obydwu naklejkach były podane
numery telefonów) - zgłasza się jakiś dyspozytor. Podaję mu dokładny adres
i mówię, że alarm wyje. Pan chyba coś sprawdził w bazie i stwierdził,
że oni tego nie ochraniają, a dlaczego ich naklejka jest, to nie wie.

No do dzwonię do drugiej firmy - początek taki sam, ale na pytanie,
dlaczego ich naklejka wisi na drzwiach tego "wyjącego" lokalu,
pan z rozbrajającą szczerością wyznał, że to tylko reklama, i że
na mieście wisi sporo ich naklejek na obiektach, których wcale nie ochraniają.

Ręce mi opadły.

Ale jeżeli chodzi o meritum - pogadaj z jakimś akwizytorem firmy ochroniarskiej,
a on sam Ci oficjalnie taką naklejkę naklei i jeszcze będzie zadowolony.
:-)

Piotr

Naklejki firm ochroniarskich ;)