Naklejki / folia samoprzylepna pod lakier

Data: 2009-10-30 21:23:10
Autor: Marcin J.
Naklejki / folia samoprzylepna pod lakier
Jakie i gdzie? Chodzi mi o przeźroczystą, bezbarwną folię samoprzylepną nadającą się do drukowania na drukarce atramentowej (ew. laserowej). Musi być cienka (ok. 0.05mm), trzymać się farby akrylowej z jednej strony i lakieru (też akrylowego) z drugiej. Mogę także rozważyć inne pomysły, np. zamówienie gotowych już zadrukowanych lub jednobarwnych powycinanych. Szczególnie cenne będą informacje od osób, które już ten temat przerabiały ale innymi też nie wzgardzę :).
TIA

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2009-10-31 06:29:52
Autor: kml

Użytkownik "Marcin J." <xc-rider@wp.pl> napisał w wiadomości news:hcfi01$4dv$1news.onet.pl...
[...]

Dobry sklep dla plastyków na pewno Ci pomoże. Ja miałem w rękach samoróbki naklejki, które zamawiało się w drukarni a sam wydruk był na papierze samoprzylepnym i były naprawdę trwałe i ładne.

kml
Last update 14/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

Naklejki / folia samoprzylepna pod lakier