Naklejki grupowe

Data: 2015-09-09 00:40:51
Autor: horses
Naklejki grupowe
W dniu piątek, 10 maja 2013 14:30:57 UTC+2 użytkownik Dezeusz napisał:
Wróciłem na grupę, po wieeeeeeeelu latach nieobecności i widzę po paru postach, że tradycja naklejkowa jeszcze jednak żyje :)
Jaki jest obowiązujący wzór naklejki teraz? Bez zmian? Coś nie mogę się doszukać...

NB - pochwalę się - moje auto było pierwszym(!) oklejonym w historii p.m.s!

pozdr
Dezeusz

Ja też po kilku latach ponownie tu zajrzałem, ale to już nie jest to co kiedyś.

W tej chwili większość osób chyba się poprzenosiła na fora dedykowane.

A naklejek to mam gdzieś w szafie jeszcze z dawnej dystrybucji.

Jeżeli Twoje auto było pierwszym obklejonym tzn że miałeś naklejkę trójkątną z ostrymi rogami z której to schodziła żółta farba.
Dopiero potem druga edycja była poprawiona i miała już zaokrąglone rogi.

Adam

Data: 2015-09-13 23:24:32
Autor: horses
Naklejki grupowe
W dniu środa, 9 września 2015 17:17:26 UTC+2 użytkownik LEPEK napisał:
W dniu 2015-09-09 o 09:40, horses@poczta.onet.pl pisze:

> Ja też po kilku latach ponownie tu zajrzałem, ale to już nie jest to co kiedyś.
>
> W tej chwili większość osób chyba się poprzenosiła na fora dedykowane.

Zapewne...

> A naklejek to mam gdzieś w szafie jeszcze z dawnej dystrybucji.

O, właśnie - a zewnętrzne jakieś znajdziesz? Reflektowałbym na dwie sztuki.
Skąd jesteś?

Pozdr,
--

Warszawa.