Naklejki na auto-gdzie kupic?

Data: 2009-12-12 23:35:12
Autor: Koczis
Naklejki na auto-gdzie kupic?
Witam.

Mam pytanko, gdzie w Warszawie lub okolicach mozna kupic naklejki
przedstawiajace motocykl(sportowy), aby nakleic na auto?
Tak przy okazji, to co sadzicie odnosnie takich naklejek, sa OK, czy sa BE i
szkoda auta na cos takiego?

Z Powazaniem
Koczis
R1

Data: 2009-12-12 20:49:06
Autor: scibor1
On 12 Gru, 23:35, "Koczis" <xj600s...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam.

Mam pytanko, gdzie w Warszawie lub okolicach mozna kupic naklejki
przedstawiajace motocykl(sportowy), aby nakleic na auto?

ja takowa dostalem bodajze w Norauto na Pulawskiej przed Piasecznem po
lewej stronie, ale to jakis czas temu bylo

Tak przy okazji, to co sadzicie odnosnie takich naklejek, sa OK, czy sa BE i
szkoda auta na cos takiego?

lepiej sobie nalep "motocykle sa wszedzie" - zalatwisz 2w1
ja teraz mam tylko PZŁ, zeby sie lasniczy nie czepial jak mu po
terenie jezdze

scibor
Helga VFR800FI

Data: 2009-12-13 13:18:21
Autor: Michał V-R
[...]

Dobre naklejki rozdawali na ostatnim bajzlu,
martwego pola nie ma sa motocukle
ladna i czytelna naklejka, co prawda jest to reklamowka auto szkoly, ale zadzwon do nich, powinni je jeszcze miec
na ich stronie masz do nich kontakt:
http://www.kombinator.pl

Nie jestem w zaden sposob zwiazany z ta firma i ich nie reklamuje
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-13 16:49:16
Autor: Monster
Koczis pisze:
[...]

Jak chcesz mam z moją Beemką z profilu,zrobiłem sobie kilka,no chyba że nie uważasz tego za sporta:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-12-28 22:11:18
Autor: Kolas Orkwisz
Naklejki na auto-gdzie kupic?
Koczis pisze:> Witam.

Data: 2009-12-30 06:30:01
Autor: Maxmotors.pl
Naklejki na auto-gdzie kupic?
> Mam pytanko, gdzie w Warszawie lub okolicach mozna kupicnaklejki
> przedstawiajace motocykl(sportowy), aby nakleic na auto?

Mamy takie naklejki MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE, oczywiście do zakupów
dorzucamy gratis
całkiem ładny wzór jeżeli ktoś by był zainteresowany

http://www.maxmotors.pl/75-motocykle-sa-wszedzie-czarna.html

Konrad

www.maxmotors.pl

Naklejki na auto-gdzie kupic?