Naklejki na lodówkę i zamrażarkę

Data: 2010-08-25 13:05:17
Autor: Danka
Naklejki na lodówkę i zamrażarkę
Sklep DIANA DECOR poleca naklejki na lodówkę.
Urządzając wnętrze naszego domu czy mieszkania,sami aranżujemy naszą
przestrzeń.Nasze naklejki to samoprzylepne dekoracje o nasyconych
barwach.Róznorodność wzorów oraz możliwość zamówienia naklejki według
własnego projektu umozliwia wybór naklejki pod indywidualne potrzeby i
stworzenie niepowtarzalnego wnętrza.Naklejki są trwałe,producent folii
podaje iz są wytrzymałe przez 5 lat.Trwałość folii narażonej na wpływ
warunków atmosferycznych.W warunkach "domowych" nawet dłużej.
Naklejki z folii PCV można czyścić wilgotną ściereczką,powierzchni nie
należy szorować aby nie spowodować uszkodzeń dekoracji.
Jak usunąć naklejkę?
Należy podważyć naklejkę,złapać za odklejony fragment i sciągnąć
dekorację.Ewentualne pozostałości kleju usuwamy ściereczką zmoczoną
denaturatem.
www.dianadecor.com.pl
http://www.youtube.com/watch?v=29hqph1dT8c

Data: 2010-08-26 16:21:46
Autor: zil0g
Naklejki na lodówkę i zamrażarkę
dianadecor@gmail.com wdusil[a] knefle:

Należy podważyć naklejkę,złapać za odklejony fragment i sciągnąć
dekorację.Ewentualne pozostałości kleju usuwamy ściereczką zmoczoną
denaturatem.

Tandeta okrutna, po 3tyg odklejaja sie krawedzie i narozniki.
Oklejac to mozna tym smietnik a nie na lodowke.

Data: 2010-08-27 01:13:12
Autor: Danka
On 26 Sie, 16:21, zil0g <zi...@megapolis.prl> wrote:
dianade...@gmail.com wdusil[a] knefle:

> [...]
>denaturatem.

Tandeta okrutna, po 3tyg odklejaja sie krawedzie i narozniki.
Oklejac to mozna tym smietnik a nie na lodowke.

Prosze nie oceniac czegoś, czego sie sprawdzilo.
Prawdopodobnie nie naszej firmy Państwo używają naklejki.nasze mają
gwarancję,są trwałe,nie odklejają się.
ta sama folia jest używana do naklejek na samochody,gdzie są baardziej
narażone na różne warunki atmosferyczne,otarcia,uszkodzenia. itp.
proszę najpierw sprawdzić zanim się skrytykuje.Pozdrawiam

Data: 2010-08-27 10:23:55
Autor: Kris

Użytkownik "Danka" <dianadecor@gmail.com> napisał w wiadomości news:b3d9ced9-b56e-432a-a706-648ecd970dd1t2g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Chciałas zareklamowac swoje produkty spamujac grupe dyskusyjna. Masz wiec to czego chciałas.
Google zarchiwizuje negatywna opinie o Twoich produktach.
Tak to w skrócie działa.

Krzysiek

Data: 2010-08-27 02:19:45
Autor: Danka
On 27 Sie, 10:23, "Kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Danka" <dianade...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b3d9ced9-b56e-432a-a706-648ecd970dd1t2g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]

czego chciałas.
Google zarchiwizuje negatywna opinie o Twoich produktach.

Wynikło to z mojej nieswiadomosci a nie z chęci reklamowania
sie.Przepraszam

Data: 2010-08-27 12:04:11
Autor: Kris

Użytkownik "Danka" <dianadecor@gmail.com> napisał w wiadomości news:d18aea25-eaab-41e5-9c14-c638fcf4fc7bl20g2000yqm.googlegroups.com...
On 27 Sie, 10:23, "Kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f...@poczta.onet.pl> wrote:
Wynikło to z mojej nieswiadomosci a nie z chęci reklamowania
sie.Przepraszam

Chęc reklamowania miałas skoro reklame zamiescilaś.;)))
Ale ok dla mnie nie ma problemu.;)))
Zaglądaj tu częśćiej

Data: 2010-08-28 08:04:44
Autor: Strachu S.
> [...]

narażone na różne warunki atmosferyczne,otarcia,uszkodzenia. itp.
proszę najpierw sprawdzić zanim się skrytykuje.Pozdrawiam

Ja sprawdzilem.

Mam zniszczony lakier na lodowce, wyjatkowo smierdzacy klej trudny do usuniecia i zniszczone uszczelki - agresywna substanacja naklejki zniszczyla uszczelke.

Nie warto - szkoda lodowki, albo samochodu jeli ktos chce od tej firmy cokolwiek kupowac.

strachu S.

Data: 2010-08-28 11:20:27
Autor: Jan Werbiński
Naklejki na lodówkę i zamrażarkę
No to sobie pospamowała hehehe. :-)))))))))

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-28 08:02:17
Autor: Strachu S.
Naklejki na lodówkę i zamrażarkę
Sklep DIANA DECOR poleca naklejki na lodówkę.

Uwaga, te naklejki niszcza lakier na drzwiach lodowki.

Klej po zdjeciu naklejki pozostaje na lodowce w postaci brudnej, kulajacej sie i smierdzacej mazi.

Kontak z uszczelka powoduje jej lasowanie sie, wzery i w konsekwencji nieszczelnosc.

naklejki sa do niczego, a przy odrobinie wilgoci schodza, naklejka nie trzyma sie podloza.

Strachu S.

--

Naklejki na lodówkę i zamrażarkę