Naklejki na rower

Data: 2010-06-10 22:11:32
Autor: -=MAKARENA=-
Naklejki na rower
Witam !
Wlasnie wylakierowalem synowi rame , wyglada super :-)
Pasowalo by ja teraz okleic ale za bardzo niewiem czym :-(
Wiecie moze koledzy gdzie mozna kupic jakis zestaw fajnych naklejek godnych polecenia ?Zalezy  mi glownie na tym zeby wygladaly jak oryginal ( marka nie gra roli ) :-)

Pozdro :
Makarena

Data: 2010-06-10 23:05:19
Autor: Wooyek
Naklejki na rower
[...]

Na Allegro masz spory wybór, aczkolwiek trochę nie rozumiem podejścia "marka nie gra roli"...

Data: 2010-06-11 00:17:37
Autor: -=MAKARENA=-
Naklejki na rower

Na Allegro masz spory wybór, aczkolwiek trochę nie rozumiem podejścia "marka nie gra roli"...

Bo rzeczony rower to stary "Romet Pasat" i jakos watpie zebym dostal oryginalne naklejki do niego ..

Pozdro :
Makarena

Data: 2010-06-11 14:03:33
Autor: Wooyek
Naklejki na rower
Na Allegro masz spory wybór, aczkolwiek trochę nie rozumiem podejścia "marka nie gra roli"...

Bo rzeczony rower to stary "Romet Pasat" i jakos watpie zebym dostal oryginalne naklejki do niego ..

To olej naklejki. Musi być jakiś napis? "Santa Cruz" czy "Specialized" na Romecie Passat = lipa.

Już bym wolał sobie zrobić naklejki z oryginalną nazwą roweru - albo samemu korzystając z bezbarwnej folii samoprzylepnej i drukarki laserowej albo w drukarni (tudzież u kogoś, kto sprzedaje naklejki na Allegro).

Data: 2010-06-11 14:27:40
Autor: cynamoon
Naklejki na rower
To olej naklejki. Musi być jakiś napis? "Santa Cruz" czy "Specialized" na Romecie Passat = lipa.

dlaczego lipa? cudzysłów jasno wskazuje, że to nie jest oryginalny santa czy spec a naklejka jest wyłacznie tak dla żartu
Marek

Data: 2010-06-11 16:57:52
Autor: -=MAKARENA=-
Naklejki na rower

Już bym wolał sobie zrobić naklejki z oryginalną nazwą roweru -

Tez o tym myslalem , ale chyba za duzo zachodu...Glownym problemem jest chyba brak wzoru ..
jedna nawet udalo mi sie znalezc :

http://www.allegro.pl/item1077137767_naklejka_naklejki_komar_romet_na_lampe_duboisi.html

ale z reszta bedzie chyba trudniej :-(

Pozdrawiam :

      MAKARENA __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5190 (20100611) __________

Data: 2010-06-11 23:46:25
Autor: Wooyek
Naklejki na rower

Nie mówię, że muszą być identyczne z oryginałem - możesz wykazać się inwencją i oryginalną nazwę wystylizować na nowo w klimacie retro. Polecam www.dafont.com ;) Parę godzin posiedzisz, ale potem będziesz za każdym razem patrzył na rower z dumą ;P

Data: 2010-06-11 23:49:14
Autor: Konrad Kosmowski
Naklejki na rower
** Wooyek <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

Bo rzeczony rower to stary "Romet Pasat" i jakos watpie zebym dostal
oryginalne naklejki do niego ..

To olej naklejki. Musi być jakiś napis? "Santa Cruz" czy "Specialized" na
Romecie Passat = lipa.

Ale jakby był z takich nalepek-literek np. ze smurfami to już niekoniecznie. ;)

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-06-11 14:05:14
Autor: Wojciech Waga
Naklejki na rower
-=MAKARENA=- pisze:
Na Allegro masz spory wybór, aczkolwiek trochę nie rozumiem podejścia "marka nie gra roli"...

Bo rzeczony rower to stary "Romet Pasat" i jakos watpie zebym dostal oryginalne naklejki do niego ..

Wogóle będziesz miał problem bo romety miały cienkie rurki, a teraz raczej większość nalepek ma duże napisy pod duże średnice.

pozdr.
w.

Data: 2010-06-10 23:05:57
Autor: wojek
Naklejki na rower
-=MAKARENA=- pisze:
[...]

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=naklejki&change_view=1&category=16414

Czasami szybciej jest samemu poszukać ;)

w.

Data: 2010-06-11 00:16:32
Autor: -=MAKARENA=-
Naklejki na rower

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=naklejki&change_view=1&category=16414

Czasami szybciej jest samemu poszukać ;)

Szukalem ..szukalem ale jakos mi sie te z Allegro niezbyt podobaja :-((

Pozdro :
Makarena

Data: 2010-06-10 23:33:58
Autor: Konrad Kosmowski
Naklejki na rower

http://moto.allegro.pl/19080_tuning_naklejki.html

--
    +                                 '                      .-.     .

Data: 2010-06-13 09:05:51
Autor: Tomasso
Naklejki na rower
On Jun 10, 10:11 pm, "-=MAKARENA=-" <makar...@neostrada.pl> wrote:

[...]

Proponuję użyć jednej z następujących czcionek: Magneto, Raceway,
Permanent Waves, Parkway, Cottingley (odjechana), może Boxer Script...
wydrukować/wyciąć, nakleić, zalakierować.

I będzie pięknie!

Naklejki na rower