Naklejki na samochodzie.

Data: 2013-02-02 08:57:47
Autor: DooMiniK
Naklejki na samochodzie.
On 02/02/2013 07:48, Iglo wrote:
Swego czasu darłem łacha z naklejek "baby on board" na samochodach. Że to
niby amulet chroniący przed wypadkiem czy jak.. Że ktoś lecąc w poślizgu
zobaczy taką naklejkę i mając świadomość, że wali w pojazd z dziećmi w
środku zrobi "undo" i zacznie samobójcze wyprzedzanie na trzeciego chwilę
później? Dziś widziałem ciąg dalszy paranoi - naklejka na aucie
przedstawiająca postać kobiety "z brzuszkiem" z tekstem "UWAGA - DZIECKO W
DRODZE". Ciekawe co będzie następne? "Uwaga - jajeczkowanie" ???
:-)

"Uwaga - jeszcze mi się nogi trzęsą".

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-02-02 10:58:44
Autor: Tom N
Naklejki na samochodzie.
DooMiniK w <news:510cd50d$1news.home.net.pl>:

On 02/02/2013 07:48, Iglo wrote:
[...]

I już wiadomo dlaczego niektórzy ciągle pas ruchu zmieniają. "Uwaga -- jeszcze ręka drży..."

--
'Tom N'

Naklejki na samochodzie.