Naklejki na samochodzie.

Data: 2013-02-04 00:55:16
Autor: PJ
Naklejki na samochodzie.
potraktuj to jako dodatkowa informacje ... koles (przyznaje dosc
nerwowy) wytlumaczyl mi to mniej wiecej tak: ze jesli stukniesz w jego
fure (nieoklejona) to dostaniesz kulturalnie w morde a jak bedziesz
mial pecha i trafisz go jak jedzie z swoja partnerka i potomkiem to od
razu wysiada z lyzka od opon ...to samo dotyczy kobiet w ciazy,
zalecana jest szczegolna ostroznosc, kierowca moze nie miec zapietych
pasow, upraszczajac: zachowanie na drodze jak L-ka czyli
nieprzewidywalne :-) to samo dotyczy plakietek "niepelnosprawny" wtedy
przy parkowaniu trzeba zostawic troche wiecej miejsca po stronie
kierowcy na wysiadanie, nie bulwersowac sie na powolne przyspieszanie
czy ogolnie opozniony refleks ...

P.

Data: 2013-02-04 15:08:42
Autor: masti
Naklejki na samochodzie.
Dnia pięknego Mon, 04 Feb 2013 00:55:16 -0800 osobnik zwany PJ napisał:

[...]

moze lepiej nie odda to prawo jazdy i jeździ taksówką. Szkoda, zeby mu serce wysiadło

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-05 00:19:11
Autor: John Kołalsky
Naklejki na samochodzie.

UĹĽytkownik "PJ" <przemek.jedrzejczak@gmail.com>

[...]

Pamiętam jak to raz na stacji się zatrzymałem i grzebię w samochodzie bo mi się akurat cośtam zepsuło, maska otwarta a jakiś matołek do mnie, że żona w ciąży a on nie może wyjechać, debil wjechał za mną a ktoś go z tyłu zablokował. Jakim trzeba być imbecylem by z faktu wożenia żony w ciąży wnioskować o jakichś szczególnych prawach dla siebie zamiast po prostu rozglądnąć się...

Data: 2013-02-05 10:28:32
Autor: Michal Lukasik
Naklejki na samochodzie.
On 04/02/2013 23:19, John Kołalsky wrote:

Pamiętam jak to raz na stacji się zatrzymałem i grzebię w samochodzie bo
mi się akurat co¶tam zepsuło, maska otwarta a jaki¶ matołek do mnie, że
żona w ci±ży a on nie może wyjechać, debil wjechał za mn± a kto¶ go z
tyłu zablokował. Jakim trzeba być imbecylem by z faktu wożenia żony w
ci±ży wnioskować o jakich¶ szczególnych prawach dla siebie zamiast po
prostu rozgl±dn±ć się...

Pewnie "suszyła mu głowę" o byle pierdołę przynajmniej od kilku tygodni i chłop przestał my¶leć racjonalnie. IMO podchodł do Ciebie dla ¶w. spokoju. Trochę współczucia - nie jest lekko z "ciężarówk±". ;D
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2013-02-05 20:08:11
Autor: Shrek
Naklejki na samochodzie.
On 2013-02-04 09:55, PJ wrote:> potraktuj to jako dodatkowa informacje ...

Dziś widziałem rybkę, "uwaga zwierzęta w samochodzie", "królowa dróg", puchowe kostki na lusterku, kiwający głową piesek na tylnej półce i siwego faceta za kierownicą - wszystko w/na jednym wozie. Nadmiar informacji;)

Shrek

Data: 2013-02-05 23:32:40
Autor: J.F.
Naklejki na samochodzie.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 20:08:11 +0100, Shrek napisał(a):
Dzi¶ widziałem rybkę, "uwaga zwierzęta w samochodzie", "królowa dróg", puchowe kostki na lusterku, kiwaj±cy głow± piesek na tylnej półce i

O co chodzi z tymi kostkami ? To ma jakies dalsze uzasadnienie ?

J.

Data: 2013-02-06 10:35:53
Autor: Ergie
Naklejki na samochodzie.
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j5yokchudc1x.1scsw84nw6e00$.dlg@40tude.net...

O co chodzi z tymi kostkami ? To ma jakies dalsze uzasadnienie ?

Przynosi szczę¶cie - więc nikt w Ciebie nie wjedzie i unikniesz radarów :-)

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-02-06 11:59:10
Autor: Nathan
Naklejki na samochodzie.
On 2013-02-04 09:55, PJ wrote:> potraktuj to jako dodatkowa informacje ...

Dziś widziałem rybkę, "uwaga zwierzęta w samochodzie", "królowa dróg",
puchowe kostki na lusterku, kiwający głową piesek na tylnej półce i
siwego faceta za kierownicÄ… - wszystko w/na jednym wozie. Nadmiar
informacji;)

Shrek
Od pieska prosze sie odstosunkować ;)

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, ktĂłrzy schodzÄ… z drzew,  na ktĂłre nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2013-02-06 16:28:25
Autor: Shrek
Naklejki na samochodzie.
On 2013-02-06 11:59, Nathan wrote:> W dniu 2013-02-05 20:08, Shrek pisze:

> Od pieska prosze sie odstosunkować ;)

Oświadczam, że z tym pieskiem nie miałem żadnych stosunków:P

Shrek.

Data: 2013-02-12 06:45:58
Autor: Marek Dyjor
Naklejki na samochodzie.
On 2013-02-04 09:55, PJ wrote:> potraktuj to jako dodatkowa
informacje ...

nie nadmiar tylko standard...

Naklejki na samochodzie.