Naklejki na samochodzie.

Data: 2013-02-04 10:22:26
Autor: DoQ
Naklejki na samochodzie.
W dniu 2013-02-02 08:48, Iglo pisze:
później? Dziś widziałem ciąg dalszy paranoi - naklejka na aucie
przedstawiająca postać kobiety "z brzuszkiem" z tekstem "UWAGA - DZIECKO W
DRODZE". Ciekawe co będzie następne? "Uwaga - jajeczkowanie" ???
:-)

Ja widziałem kiedyś taką trójkątną, żółtą naklejkę z myszką i samochodem na klapie bagażnika. Za cholerę nie rozumiem co za głupie chuje naklejają coś takiego?

Pozdr.

Data: 2013-02-04 10:27:39
Autor: Kapibara
Naklejki na samochodzie.
Dnia Mon, 04 Feb 2013 10:22:26 +0100, DoQ napisał(a):

[...]

Może, że jego auto trąci myszką? ;-)

Data: 2013-02-05 01:46:20
Autor: empe
Naklejki na samochodzie.

Użytkownik "Kapibara"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n2rhna9tf4ux$.ol73ttb9ikos$.dlg@40tude.net...

[...]

Ja tam kiedyś usłyszałem pytanie, co oznacza ten samochód i pompka do materaca...

--
empe

Data: 2013-02-12 06:47:48
Autor: Marek Dyjor
Naklejki na samochodzie.
DoQ wrote:
[...]

sam masz bzdetna naklejke na samochodzie to co sie szarpiesz.

Naklejki na samochodzie.