Naklejki w Decathlonie

Data: 2016-09-29 15:30:10
Autor: Piotr aka dracorp
Naklejki w Decathlonie
Witam
Dzisiaj byłem w Decathlonie i zauważyłem że można sobie wydrukować u nich na ploterze naklejkę lub zrobić nadruk na koszulce.
Niestety są to wydruki jednokolorowe ale zawsze to coś. No i nie w każdym sklepie to mają.
Format cdr. Ktoś już może korzystał z tej ich usługi?

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2016-09-29 22:53:56
Autor: Akarm
Naklejki w Decathlonie
W dniu 29.09.2016 o 17:30, Piotr aka dracorp pisze:
[...]

Ja nie korzystałem.
Ale mam podobne pytanie. Byłem dzisiaj w Lidlu i zauważyłem, że sprzedają mąkę żytnią razową. Ktoś już może korzystał z takiej mąki?

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-09-29 22:09:59
Autor: Piotr aka dracorp
Naklejki w Decathlonie
Dnia Thu, 29 Sep 2016 22:53:56 +0200, Akarm napisał(a):

Ja nie korzystałem.
Ale mam podobne pytanie. Byłem dzisiaj w Lidlu i zauważyłem, że
sprzedają mąkę żytnią razową. Ktoś już może korzystał z takiej mąki?
Jasne :)
Akurat naklejki były reklamowane w dziale rowerowym. I sam chcę sobie zrobić własne napisy na rower. Z mojej strony EOT.

Data: 2016-09-30 10:12:09
Autor: Andrzej Ozieblo
Naklejki w Decathlonie
W dniu 2016-09-29 o 22:53, Akarm pisze:

Ale mam podobne pytanie. Byłem dzisiaj w Lidlu i zauważyłem, że
sprzedają mąkę żytnią razową. Ktoś już może korzystał z takiej mąki?

Tak, korzystałem. Całkiem dobra. Nic jej nie brakuje.

Data: 2016-09-30 11:02:38
Autor: ąćęłńóśźż
Naklejki w Decathlonie
Zamiast talku?

-- -- -
Całkiem dobra.

Data: 2016-09-30 11:34:30
Autor: Andrzej Ozieblo
Naklejki w Decathlonie
W dniu 2016-09-30 o 11:02,  ąćęłńóśźż pisze:
Zamiast talku?

-- -- -
Całkiem dobra.

Nie, do pieczenia chleba. Rowerzysta też człowiek i chleb spożywa. ;)

Data: 2016-09-30 10:55:17
Autor: Marek
Naklejki w Decathlonie
Akarm napisał:

Ale mam podobne pytanie. Byłem dzisiaj w Lidlu i zauważyłem, że sprzedają mąkę żytnią razową. Ktoś już może korzystał z takiej mąki?

Ja korzystałem. Piekłem z niej ciasteczka w kształcie rowerów na Światowy
Dzień Zimowej Jazdy Rowerem Do Pracy http://winterbiketoworkday.org/ .
Choć możliwe, że była jednak pszenna i biała. Za to na pewno leżała
na palecie koło kosza pompek i tandetnych liczników. Ale co to ma wspólnego z pytaniem o naklejki w Decathlonie lub z rowerami
w ogóle? OT na grupie rowerowej spod klawisza ortodoksa Usenetu może razić
nawet "bydło wszelakie", nie wspominając o umiarkowanej reszcie.
Nie można było błysnąć sarkazmem we wpisie adresowanym tylko do autora, albo
choć ostrzec w publicznym, że śmiecisz? Pytam retorycznie.   --
Marek

Nie trawię bezładnych "strażników ładu"
(choć światu takie manifesty nisko zwisają) ;)

Data: 2016-09-30 22:19:49
Autor: Akarm
Naklejki w Decathlonie
W dniu 30.09.2016 o 19:55, Marek pisze:
Ale co to ma wspólnego z pytaniem o naklejki w Decathlonie

Tyle samo, co naklejki i nadruki na koszulkach mają wspólnego z tematyką tej grupy.

lub z rowerami w ogóle?

Tyle samo, co oprogramowanie komputerowe, serwisy fotograficzne, omawianie jakości fotografii, itd.

Nie można było błysnąć sarkazmem we wpisie adresowanym tylko do autora, albo
choć ostrzec w publicznym, że śmiecisz?

Nie.
Czasem potrzeba wstrząsu.
Ale obawiam się, że mimo moich starań, i tak zdecydowana większość tych dla których to zostało przeznaczone, nie zrozumiała sensu mojego wpisu.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-01 07:31:06
Autor: Piotr aka dracorp
Naklejki w Decathlonie
Dnia Fri, 30 Sep 2016 22:19:49 +0200, Akarm napisał(a):

W dniu 30.09.2016 o 19:55, Marek pisze:
Ale co to ma wspólnego z pytaniem o naklejki w Decathlonie

Tyle samo, co naklejki i nadruki na koszulkach mają wspólnego z tematyką
tej grupy.
Akurat naklejki docelowo są na rowery. Informacja była/jest w dziale rowerowym, wydruk w serwisie rowerowym. Więc nie wiem co nie tak z tematyką. Koszulki jako dodatkowa informacja.

Data: 2016-10-01 11:57:01
Autor: Akarm
Naklejki w Decathlonie
W dniu 01.10.2016 o 09:31, Piotr aka dracorp pisze:
Akurat naklejki docelowo są na rowery. Informacja była/jest w dziale
rowerowym, wydruk w serwisie rowerowym. Więc nie wiem co nie tak z
tematyką. Koszulki jako dodatkowa informacja.

Właśnie o tym pisałem. O pojmowaniu tematyki pl.rec.rowery.
O cenach paliw też należy dyskutować tutaj? No bo byłem na rowerze koło stacji paliw. O wycieczkach autokarowych - bo autokarem jechał rowerzysta. O rodzajach słodyczy również, bo rowerzysta zjadł czekoladę. O jakości klimatyzatorów - bo trzymam rower w pokoju klimatyzowanym. O jakości fotografii - bo zdjęcie zrobił miłośnik rowerów. A już bezdyskusyjnie, kiedy do obiektu fotografowanego dojechał rowerem! O politykach: bo rowerzysta jest członkiem partii politycznej, a znowu inny - polityką się interesuje. O wyskoczeniu przez okno naćpanego degenerata - bo ten ćpun miał rower. O komputerach i oprogramowaniu - to już nawet nie wymaga uzasadnienia, ta grupa pasuje jak żadna inna. Podobnie o piwie czy samochodach, również chyba nie trzeba tłumaczyć, dlaczego pl.rec.rowery jest do tego najlepszą grupą.
I pomyśleć, że jakieś (chyba debile!) natworzyły różnych grup dyskusyjnych, kiedy (według niektórych rowerzystów) jest potrzebna tylko jedna.
Zdaje się, że powszechnie panującą opinię o rowerzystach zawdzięczamy chyba takim, specyficznie inteligentnym osobnikom na rowerach, gdyż to oni najbardziej rzucają się w oczy. Można mieć tylko nadzieję, że nie stanowią większości.
Ale i tak dość skutecznie zaśmiecają. :/
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-01 03:14:14
Autor: Ignac
Naklejki w Decathlonie
W dniu sobota, 1 października 2016 11:57:23 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

[...]

Trafnie to ująłeś, ale zabrakło mi jeszcze tematu: dlaczego teściowe są
zołzowate, bo pewnie nie jeżdżą na rowerze.
Proponuję Ci, jeśli chcesz, zostań moderatorem i inicjuj wyłącznie czysto
ideologiczne tematy, może to podniesie poziom dyskusji.

Data: 2016-10-01 11:19:38
Autor: Coaster
[OT] Re: Naklejki w Decathlonie
Akarm wrote:
W dniu 30.09.2016 o 19:55, Marek pisze:
Ale co to ma wspólnego z pytaniem o naklejki w Decathlonie

Tyle samo, co naklejki i nadruki na koszulkach mają wspólnego z tematyką tej grupy.[...]

Chociaz pozujesz na obronce FAQ grupy, to wyglada jakbys wcale go nie znal. Czyzbys byl grupowym spamerem?
1. http://www.solar.blurp.org/FAQ_precel/#IV.6
Punkt 3.

2. Komentujac w temacie OT - nie dopisales "[OT]" w temacie posta.
http://www.solar.blurp.org/FAQ_precel/#III.7

[FUN] 3. Nie wiedziales, ze naklejki sa istotna czescia FAQ.
http://www.solar.blurp.org/FAQ_precel/#III.4
;-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2016-10-01 16:03:24
Autor: __Maciek
Naklejki w Decathlonie
Fri, 30 Sep 2016 22:19:49 +0200 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał:

Nie.
Czasem potrzeba wstrząsu.

Kup sobie to:
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_ZOECI06ydKdV4VGYQC5PdEusiCBbmnfz.jpg

Ale obawiam się, że mimo moich starań, i tak zdecydowana większość tych dla których to zostało przeznaczone, nie zrozumiała sensu mojego wpisu.

Wiesz, może przenieś się na Elektrodę, albo jeszcze lepiej zostań tam
moderatoem. Będziesz tam pasował jak ulał. Zdaj obie sprawę że na
grupie rowerowej będą się pojawiać również tematy niekoniecznie ściśle
rowerowe i to jest ok. Jeżeli nie jesteś zainteresowany to po prostu
nie musisz odpowiadać. Współczuję posiadania ciasnej główki.

Kurwa, Usenet zdycha, a tu jeszcze się taki "szeryf" trafi. Żałosne.

Data: 2016-10-01 11:19:31
Autor: Coaster
[OT] [FUN] Re: Naklejki w Decathlonie
Marek wrote:
Akarm napisał:

[...]

Dobrym sposoben na "urazowienie" bialej maki, jest dodanie kilku lyzek stolowych rdzy (zeskrobanej ze starej, pordzewialej, stalowej ramy rowerowej). ;-)

Data: 2016-10-01 02:59:39
Autor: Ignac
[OT] [FUN] Re: Naklejki w Decathlonie
W dniu sobota, 1 października 2016 11:19:34 UTC+2 użytkownik Coaster napisał:

Dobrym sposobem na "urazowienie" bialej maki, jest dodanie kilku lyzek
stolowych rdzy (zeskrobanej ze starej, pordzewialej, stalowej ramy rowerowej).

Razowe pieczywo doda więcej animuszu w walce o czystość ideologiczną FAQ grupy,
a resztę można spokojnie zużyć na wydłużenie przejeżdżanych dystansów,
rowerowych,i nie będzie się to wiązało z potrzebą używania jakichkolwiek
browarnych dopalaczy, w jeździe rowerem, oczywiście.

Data: 2016-10-01 16:07:41
Autor: Alf/red/
Naklejki w Decathlonie
W dniu 30.09.2016 o 19:55, Marek pisze:
Dzień Zimowej Jazdy Rowerem Do Pracy http://winterbiketoworkday.org/ .

Fajne święto. Zameldowali się ludzie z Kolumbii, Kongo czy Mozambiku.
Albo Australia i NZ. Przypominam, że święto w lutym jest.
O, i kilka osób za (północnym) kołem podbiegunowym.

--
Alf/red/

Data: 2016-10-02 14:17:50
Autor: Olivander
Naklejki w Decathlonie
faktycznie fajne
czy to będzie 12.02.2017 (niedziela) czy np. 10.02 (piątek) ?

mam klopot z ustawieniem języka, ustawia mi się francuski, ech ten iPad, pewnie to przez to

szkoda że nie wykryłem tego wczesniej

Naklejki w Decathlonie