Nakolanniki (ocieplacze) - dobór rozmiaru

Data: 2010-11-13 03:05:55
Autor: Paweł Sz.
Nakolanniki (ocieplacze) - dobór rozmiaru
Hej,
mam głupie pytanie do tych z Was, którzy kupili ocieplacze wysyłkowo w
sklepie - jak dobrali¶cie wła¶ciwy rozmiar, samo M, L, XL to trochę
niewiele mówi...

--
Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2010-11-13 11:33:59
Autor: Jan Srzednicki
Nakolanniki (ocieplacze) - dobĂłr rozmiaru
On 2010-11-13, Paweł Sz wrote:
Hej,
mam głupie pytanie do tych z Was, którzy kupili ocieplacze wysyłkowo w
sklepie - jak dobraliście właściwy rozmiar, samo M, L, XL to trochę
niewiele mĂłwi...

Metodą prób i błędów. Rozmiarówki różnych producentów to kompletna
loteria, nawet, jak wedle rozpiski wyglÄ…dajÄ… identycznie.

Z własnych doświadczeń: Adidas ma rozmiarówkę bardzo małą, Pearl Izumi
dość dużą, Endura dużą.

Data: 2010-11-13 03:38:55
Autor: Paweł Sz.
Nakolanniki (ocieplacze) - dobór rozmiaru
On 13 Lis, 12:33, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2010-11-13, Paweł Sz wrote:

> Hej,
> mam głupie pytanie do tych z Was, którzy kupili ocieplacze wysyłkowo w
> sklepie - jak dobrali¶cie wła¶ciwy rozmiar, samo M, L, XL to trochę
> niewiele mówi...

Metod± prób i błędów. Rozmiarówki różnych producentów to kompletna
loteria, nawet, jak wedle rozpiski wygl±daj± identycznie.

Z własnych do¶wiadczeń: Adidas ma rozmiarówkę bardzo mał±, Pearl Izumi
do¶ć duż±, Endura duż±.
No wła¶nie... wczoraj przymierzałem (tzn. chciałem to zrobić) Endurę M/
L to nawet nie chciała mi przej¶ć przez łydkę :-D A o cokolwiek
większego bardzo ciężko w mie¶cie księcia Kraka... :-P

Data: 2010-11-13 11:43:08
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-11-13, Paweł Sz wrote:
[...]

No właśnie... wczoraj przymierzałem (tzn. chciałem to zrobić) Endurę M/
L to nawet nie chciała mi przejść przez łydkę :-D A o cokolwiek
większego bardzo ciężko w mieście księcia Kraka... :-P

Pytałeś o Northwave w Bikershopie?

Data: 2010-11-13 04:03:37
Autor: Paweł Sz.
Nakolanniki (ocieplacze) - dobór rozmiaru
On 13 Lis, 12:43, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2010-11-13, Paweł Sz wrote:

> No wła¶nie... wczoraj przymierzałem (tzn. chciałem to zrobić) Endurę M/
> L to nawet nie chciała mi przej¶ć przez łydkę :-D A o cokolwiek
> większego bardzo ciężko w mie¶cie księcia Kraka... :-P

Pytałe¶ o Northwave w Bikershopie?

Oj... nie... dzięki za wskazówkę :-)

--
Pozdrawiam,
Paweł

Nakolanniki (ocieplacze) - dobór rozmiaru