Nakręcanie antysemityzmu zasłoną dymną dla rządu

Data: 2013-04-18 02:05:59
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Nakręcanie antysemityzmu zasłoną dymną dla rządu

Donald Tusk po powrocie z kurtuazyjnej wizyty w Niemczech -na 6 miesięcy przed wyborami do Europarlamentu- zwołuje radę ministrów i zwraca się do zgromadzonych:

- Dostałem od Angelci cudowną czarną walizeczkę. O! Nawet mi ją przykuli do nadgarstka zebym nie zgubił!
- Mam tutaj 4 przyciski czerwony, żółty, niebieski i zielony - jak wcisnę przycisk czerwony to na drogach nie będzie ani radarów,   ani wypadków, będziemy mieli wybudowane 3000 km autostrad.... - jak wcisnę przycisk żółty to 3 miliony emigrantów wróci do Polski   bo tutaj będzie praca. - jak wcisnę przycisk niebieski wynagrodzenia wzrosną o 200%, podatek   będzie liniowy, a UE przyśle nam 300 miliardów na premie dla naszego   rządu i szeregowych członków partii - jak wcisnę przycisk zielony to spadną ceny jabłek, cukru i mięsa,   a cena benzyny nie będzie już nigdy rosła. W tym momencie przerywa mu minister rolnictwa Stanisław Kalemba z PSL - a u nas w Piekarach to była babcia Józia, co miała 4 nocniki w   przedpokoju - czerwony, żółty, niebieski i zielony. - No i co? No i co? - pyta Donald - I zesrała się na schodach...

Data: 2013-04-18 13:26:09
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-18 11:05, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

Cudotwórca, no cudotwórca...

Ja pierdolę, jak ten naród może takiego oszusta i niszczyciela znosić...

Data: 2013-04-18 07:41:45
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 13:26:09 UTC+2 użytkownik Gonzalez napisał:
> [...]

> - I zesrała się na schodach...

Cudotwórca, no cudotwórca...

Ja pierdolę, jak ten naród może takiego oszusta i niszczyciela znosić...

Pomagają mu go dzielnie znosic socjospece wyszkoleni u bezinteresownych bratnich sasiednich (i nie tylko sasiednich) nam wybitnie zyczliwych narodow?

Data: 2013-04-18 16:48:16
Autor: GrzegorZ

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:7dbb8577-3b15-4c05-b7f8-4b437c1cd348googlegroups.com...

[...]

-- ->

Dowcip amerykański. Baaardzo stary.

Data: 2013-04-18 08:22:10
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 16:48:16 UTC+2 użytkownik GrzegorZ napisał:
[...]

Ale ten w wersji bez moich modyfikacji? ;P

Nakręcanie antysemityzmu zasłoną dymną dla rządu