Nałęcz: Należy wyjaśnić sprawę ułaskawienia Adama S.

Data: 2011-03-06 21:49:59
Autor: Kaczysta
Nałęcz: Należy wyjaśnić sprawę ułaskawienia Adama S.
[...]
Pewnie się okaże, że było podobnie, jak z odznaczeniem dla Jaruzelskiego - ekipa Kwaśniewskiego przygotowała, przyszedł nowy prezydent z nową ekipą - akwity już poszły i nikt ich nie zweryfikował (już widzę ten jazgot merdiów, gdyby Kaczyński tak zrobił na początku swej kadencji).
Druga sprawa - to dzisiejszy pomysł Komorowskiego w sprawie desygnowania premiera. Czy wyibraża sobie ktoiś co by było, gdyby po wyborach jesienią 2007 prezydent L. Kaczyński desygnował na stanowisko premiera swego brata lub kogoś z PiS?
AZ

Data: 2011-03-06 20:56:33
Autor: obserwator
Nałęcz: Należy wyjaśnić sprawę ułaskawienia Adama S.
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
[...]
[...]

ja tez tak myslalem, ale poczytalem co nieco o Dubienickim i w tej chwili
zaczynam podejrzewac, ze jego zwiazek z Marta, nie jest taki znowu przypadkowy.

Data: 2011-03-06 21:28:20
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

ja tez tak myslalem, ale poczytalem co nieco o Dubienickim i w tej chwili
zaczynam podejrzewac, ze jego zwiazek z Marta, nie jest taki znowu przypadkowy.

====================

Jestem tego wręcz pewien. I wcale się nie zdziwię , jeżeli niebawem dojdzie do
rozwodu , bo dojdzie do wniosku , że Kaczyńska nie jest mu już do niczego
potrzebna.

MH

Data: 2011-03-06 22:00:04
Autor: abc
[...]

Cudzołóstwo pociąga za sobą inne grzechy.

Data: 2011-03-06 21:13:17
Autor: obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> ja tez tak myslalem, ale poczytalem co nieco o Dubienickim i w tej chwili
> zaczynam podejrzewac, ze jego zwiazek z Marta, nie jest taki znowu
> przypadkowy.

Cudzołóstwo pociąga za sobą inne grzechy.

aha....robota sztana:)

--

Nałęcz: Należy wyjaśnić sprawę ułaskawienia Adama S.