Nałęcz: Rozumiem, że Kaczyński myślał o wojnie z Rosją i Niemcami

Data: 2010-10-24 15:51:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Nałęcz: Rozumiem, że Kaczyński myślał o wojnie z Rosją i Niemcami
- Jeśli pan Kaczyński twierdzi, że gdyby PiS doszedł do władzy, to na pewno by tej rury nie było, to ja rozumiem, że myślał o zwycięskiej wojnie z tymi dwoma państwami - skomentował prezydencki doradca Tomasz Nałęcz sobotnie słowa Jarosława Kaczyńskiego o rurociągu Nordstream.

więcej:

http://www.tvn24.pl/-1,1679248,0,1,nalecz-rozumiem-- ze-kaczynski-myslal-o-wojnie-z-rosja-i-niemcami,wiadomosc.html

No to cieszmy się, że 2007 r. pokazaliśmy Kaczyńskiemu środkowy palec.

Data: 2010-10-24 17:28:06
Autor: cytryna
Nałęcz: nic nie rozumiem, co Kaczyński myślał o wojnie z Rosją i Niemcami
[...]

A o takich skunksach jak Nałęcz omc profesor inny muchołap wyrażł się następująco:

Stefan Niesiołowski o Platformie Obywatelskiej
Autor: prof.bydloszewski 28.07.08, 18:53
Dodaj do ulubionych Skasujcie
Odpowiedz
Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania.
Nie występują pod własnym szyldem, bo to ich zwalnia z potrzeby zajmowania stanowiska w trudnych sprawach. To jest oczywiście gra na bardzo krótką metę.
Udają, że nie są partią, a nią są. Udają, że wprowadzają nową jakość, że są tam nowi ludzie. (...) O PiS nie chcę mówić. Tam są moi przyjaciele. (...) Samego PiS nie chcę oceniać, jest tam dużo wspaniałych ludzi.

Stefan Niesiołowski - w wywiadzie "Naśladujmy Litwę", Życie 01.08.2001

Platforma jest przede wszystkim wielką mistyfikacją. (...) W istocie jest takim świecącym pudełkiem. Mamy do czynienia z elegancko opakowaną
recydywą tymińszczyzny lub nowym wydaniem Polskiej Partii Przyjaciół Piwa, której kilku liderów znakomicie się odnalazło w PO.

Stefan Niesiołowski - "Świecące pudełko", Gazeta Wyborcza 19.09.2001 --

Nałęcz: Rozumiem, że Kaczyński myślał o wojnie z Rosją i Niemcami