Nałęcz o Mariuszu Kamińskim: Jak Bóg chce na kogo zesłać nieszczęście, to mu rozum odbiera.

Data: 2010-02-28 19:00:49
Autor: Artur Borubar
Nałęcz o Mariuszu Kamińskim: Jak Bóg chce na kogo zesłać nieszczęście, to mu rozum odbiera.
Z ogromnym zdumieniem patrzyłem na zeznania nie lojalnego szefa służby, który uprzedza swojego szefa o patologii, tylko szefa służby, który zastawia pułapkę na premiera.
 Agnieszka Kublik: Co jest dla pana największym odkryciem komisji?

Prof. Tomasz Nałęcz: - Zeznanie b. szefa CBA Mariusza Kamińskiego. Sam dobrowolnie przyznał, że postanowił sprawdzić premiera, zrobić mu test. Z ogromnym zdumieniem patrzyłem na zeznania nie lojalnego szefa służby, który uprzedza swojego szefa o patologii, tylko szefa służby, który zastawia pułapkę na premiera.

Jeszcze bardziej niepojęte jest to, że to kluczowe zeznanie nie zostało wydobyte przez śledczych, tylko dobrowolnie złożone przez Kamińskiego.

Skoro to dla niego takie kompromitujące, to dlaczego się do tego przyznał?

- Jak Pan Bóg chce na kogoś zesłać nieszczęście, to mu rozum odbiera. To typowy grzech pychy. Kamiński jest tak dumny z sobie, z tego, co zrobił, że mu do głowy nie przyszło, że robi coś nagannego. Ale zrobił, bo w cywilizowanym, demokratycznym państwie szefowi służby nie wolno sprawdzać premiera.

Premier zdał test Kamińskiego?

- Tak, zachował się przyzwoicie. Podjął działania w sprawie legislacji, jakich oczekiwał od niego Kamiński. I zresztą dlatego wpadł w pułapkę szefa CBA. Bo Kamiński wiedział, że gdy tylko Tusk zainteresuje się projektem ustawy hazardowej, to spłoszy i Drzewieckiego, i Chlebowskiego. A jak ich spłoszy, to będą próbowali tuszować kontakty z Sobiesiakiem. I tak rzeczywiście się stało.

(...)

Najlepszy śledczy tej komisji?

- Jeśli chodzi o błyskotliwość, inteligencję, sprawność i robienie dobrego wrażenia, to najlepiej oceniam Bartosza Arłukowicza. Jest skuteczny w przesłuchiwaniu świadków konkurencji, jest jak ostra brzytwa.

Ale mam do niego zastrzeżenia. Że jak przesłuchiwał świadków ze swojego obozu i świadków z PiS, to ten ostry skalpel zamieniał się w miękki naleśnik. Dlatego podejrzewam, że w komisji jest cichy sojusz między posłami Lewicy i PiS. Grają w rożnych koszulkach, ale do jednej bramki.

*prof. Tomasz Nałęcz, szef pierwszej komisji śledczej badającej aferę Rywina, b. wicemarszałek Sejmu, historyk; kandydat na prezydenta z ramienia PD

Cała rozmowa z Tomaszem Nałęczem podsumowująca działalność komisji śledczej - w poniedziałkowej "Gazecie".

http://wyborcza.pl/1,75248,7610548,Nalecz_o_Mariuszu_Kaminskim__Jak_Bog_chce_na_kogo.html

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-02-28 20:40:51
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-28 19:00, Artur Borubar pisze:
Ale zrobił, bo w
cywilizowanym, demokratycznym państwie szefowi służby nie wolno sprawdzać
premiera.

Przemek

To komu wolno sprawdzać premiera?

Data: 2010-02-28 21:40:26
Autor: Artur Borubar
Nałęcz o Mariuszu Kamińskim: Jak Bóg chce na kogo zesłać nieszczęście, to mu rozum odbiera.

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

To komu wolno sprawdzać premiera?

Premier odpowiada przed Trybunałem Stanu.

Przemek

Data: 2010-03-01 09:38:26
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-28 21:40, Artur Borubar pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał

To komu wolno sprawdzać premiera?

Premier odpowiada przed Trybunałem Stanu.

Przemek

Jednak ktoś go musi pod ten trybunał zaprowadzić.. Sam się chyba nie zgłosi. Sądzę że pan M. Kamiński by to zrobił gdyby nie dymisja..

Data: 2010-02-28 21:53:22
Autor: cytryna
> [...]
> Ale zrobił, bo w
> cywilizowanym, demokratycznym państwie szefowi służby nie wolno sprawdzać

Tylko członkom bandy przy podziale łupów. Nawet premierowa może dostać w ucho i zostać wystawiona za drzwi w przypadku sprawdzania phemiela. W końcu to jest
Słońce Peru, Orzeł Karpat, Mewa Bałtyku no i został tknięty palcem Boga w samo
czułko. Jednym słowem "gość".

Data: 2010-02-28 22:01:34
Autor: Artur Borubar
Nałęcz o Mariuszu Kamińskim: Jak Bóg chce na kogo zesłać nieszczęście, to mu rozum odbiera.

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Słownik sobie kup przygłupie.

Przemek

Data: 2010-03-01 10:47:22
Autor: cytryna
> [...]

> Słońce Peru, Orzeł Karpat, Mewa Bałtyku no i został tknięty palcem Boga w > samo

Porządni ludzi kretynie dotykani są w czółko a matoły z PO tylko w czułki, tak
więc sam kup sobie słownik najlepiej jidisz - palancie z GWna.

Data: 2010-03-01 09:36:52
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-28 21:53, cytryna pisze:
[...]

Gdyby pan premier był porządnym i uczciwym człowiekiem to sam powinien poprosić o skontrolowanie pracy swojego rządu..

Data: 2010-03-01 12:17:30
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmegrt$ti8$2news.onet.pl...
[...]

MK nadaje się na Białoruś bo tam rządzą słuzby specjalne.

--
stevep

Data: 2010-03-01 18:48:05
Autor: djmacdonaldmusk

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hmg4sh$mee$1news.vectranet.pl...
[...]

a u nas sobiesiaki - jak nam pokazala dzicz w osobach ministrow polskiego rzadu :-(

Data: 2010-03-02 08:55:10
Autor: cirrus
Użytkownik "djmacdonaldmusk" <r§9¨0@algonet.se> napisał w wiadomości news:hmguka$js7$1news.task.gda.pl...
[...]

Sam jesteś dzikim kretynem.

--
stevep

Data: 2010-03-05 21:01:21
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-01 12:17, cirrus pisze:
[...]

Ale tam nie ma złodziejstwa na każdym kroku.

Data: 2010-03-06 10:16:16
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmrnud$6vu$10news.onet.pl...
[...]

Nie na każdym kroku bo tam wszyscy kradną jak to w totalitaryźmie.

--
stevep

Data: 2010-03-07 00:33:49
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-06 10:16, cirrus pisze:

MK nadaje się na Białoruś bo tam rządzą słuzby specjalne.

Ale tam nie ma złodziejstwa na każdym kroku.

Nie na każdym kroku bo tam wszyscy kradną jak to w totalitaryźmie.

Totalitaryzm to my mamy teraz w Polsce. Normalny obywatel nie ma wpływu praktycznie na nic. Nawet te tanie prostytutki z "warszawki" nie skonsultowali tej nowej okupacji Polski przez jankesów z narodem..

Data: 2010-03-07 08:56:11
Autor: .heÂŽsk.
On Sun, 07 Mar 2010 00:33:49 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Totalitaryzm to my mamy teraz w Polsce. Normalny obywatel nie ma wpływu praktycznie na nic. Nawet te tanie prostytutki z "warszawki" nie skonsultowali tej nowej okupacji Polski przez jankesów z narodem..

 skleroza czy amnezja puszens ?
 "okupacje" Polski podpisal twoj ideowy koles kwasniewski.

 --

 HeSk

Data: 2010-03-07 19:28:02
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-07 08:56, .heÂŽsk. pisze:
On Sun, 07 Mar 2010 00:33:49 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Totalitaryzm to my mamy teraz w Polsce. Normalny obywatel nie ma wpływu
praktycznie na nic. Nawet te tanie prostytutki z "warszawki" nie
skonsultowali tej nowej okupacji Polski przez jankesĂłw z narodem..

  skleroza czy amnezja puszens ?
  "okupacje" Polski podpisal twoj ideowy koles kwasniewski.

A ja myślałem że Tusk z Kaczyńskim podpisali zgodę na obecność jankeskich wojsk (z muzealnymi wyrzutniami rakiet) na terytorium Polski..

Nałęcz o Mariuszu Kamińskim: Jak Bóg chce na kogo zesłać nieszczęście, to mu rozum odbiera.