Data: 2014-03-12 16:08:28 | |
Autor: huri_khan | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia Wed, 12 Mar 2014 10:00:58 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
Popytałem więc kierowców ktory na tym jeżdz± (auta typu scudo, transit etc) Bo to taka sama grupa jak taksówkarze. Przychodzi do sklepu to kupuje najtańsze czę¶ci jeszcze się prosi o rabat bo bieda w kraju. Ile razy mam przyjemno¶ć jechać taksówk± to zawsze się pytam dlaczego ma tak wyr±bane zawieszenie i zawsze ta sama melodia, jeszcze tylko dzisiaj a jutro jedzie do mechanika. Sk±d więc takie negatywne opinie? Bo jest większe prawdopodobieństwo takiego efektu :) http://images53.fotosik.pl/282/12408fccec231cc3.jpg -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [SY] [Cruze 1,8 LT] |
|
Data: 2014-03-12 17:44:36 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Nalewki a nowe opony | |
Sk±d więc takie negatywne opinie? Maslag na takich jezdzi i daje rade, nawet w sporcie ich uzywa a dokladnie w Formule 1. |
|
Data: 2014-03-12 22:38:59 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia Wed, 12 Mar 2014 16:08:28 +0100, huri_khan napisał(a):
Sk±d więc takie negatywne opinie? Takie tam, po jednej pętli Rajdu Warmińskiego https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/1236789_586628951397324_1001300168_n.jpg U mnie jedna wygl±dała tak, a trzy się rozpadły. Jak wytłukłem wszystkie posiadane nalewki, to z braku czegokolwiek innego założyłem do przodu zwykłe Frigo... poza gorsz± trakcj± na szutrze, okazało się że wytrzymały bez problemu pętlę rajdu. |
|
Data: 2014-03-12 23:08:55 | |
Autor: z | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-12 22:38, Tomasz Pyra pisze:
Takie tam, po jednej pętli Rajdu Warmińskiego Ciekawe przypadki :-) Najgorzej jak taka opona po prostu równomiernie powiększy swoj± ¶rednicę a mechanik rozkręci geometrię i nie da rady wrócić do stanu wyj¶ciowego. To jest dopiero JAZDA :-) z |
|
Data: 2014-03-12 23:16:09 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia Wed, 12 Mar 2014 23:08:55 +0100, z napisał(a):
W dniu 2014-03-12 22:38, Tomasz Pyra pisze: Równomiernie to się raczej nie stanie, bo by musiał bieżnik na całej długo¶ci odpa¶ć od wnętrza opony, a jednocze¶nie pozostać szczelny. Te b±ble to wynik pęknięcia opony od wewn±trz. Powietrze ze ¶rodka opony dostaje się pomiędzy nalany bieżnik a kord, spoiwo który skleja się bieżnik z kordem puszcza aż napompuje taki b±bel, bo sama guma bieżnika nie ma sztywno¶ci potrzebnej to utrzymania kształtu opony. No i niestety nalewki lubi± tak robić z byle powodu. Fabryczn± opon± żeby zrobić b±bel, to trzeba przywalić bardzo mocno a i nawet wtedy jako¶ nigdy nie zrobi się tak wielki. |
|
Data: 2014-03-13 00:02:20 | |
Autor: J.F. | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia Wed, 12 Mar 2014 23:16:09 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
Takie tam, po jednej pętli Rajdu Warmińskiego Te b±ble to wynik pęknięcia opony od wewn±trz. No ale czekaj ... czemu wewnetrzna czesc pekla ? A raczej - co sie dzieje w normalnej oponie, gdzie ta wewnetrzna czesc tak samo powinna pekac ? J. |
|
Data: 2014-03-13 08:14:14 | |
Autor: masti | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 00:02:20 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:
Dnia Wed, 12 Mar 2014 23:16:09 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):t1.0-9/1236789_586628951397324_1001300168_n.jpg a czemu miałaby pękać? nalewka jest zrobiona na zużytej oponie nieznanego stanu do tego zeszlifowanej po to by przykleić nowy biieżnik. -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-03-13 09:40:52 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 09:14, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 00:02:20 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:(...) No ale czekaj ... czemu wewnetrzna czesc pekla ? A raczej - co siea czemu miałaby pękać? nalewka jest zrobiona na zużytej oponie nieznanego Opona podlega weryfikacji i do bieżnikowania kwalifikuje się w granicach 10% dawców - mowa oczywiście o oponach do samochodów osobowych. do tego zeszlifowanej po to by przykleić nowy biieżnik. Widzę, że obecna technologia jest ci obca. Nowego bieżnika się nie przykleja - to nie nalewki z czasów kryzysu. |
|
Data: 2014-03-13 08:47:46 | |
Autor: masti | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 09:40:52 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: W dniu 2014-03-13 09:14, masti pisze: i jak widać nadal za dużo
potrafisz zrobić nowy bieżnik bez dodania gumy na oponie? Cudotwórca -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-03-13 10:09:46 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 09:47, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 09:40:52 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg(...) a czemu miałaby pękać? nalewka jest zrobiona na zużytej oponie Co jak widać? Widziałeś gdzieś porozwalane opony bieżnikowane od samochodów osobowych czy dostawczych, czy opierasz swą wiedzę na pozostałościach po ciężarówkach, w których naklejano nowy bieżnik na zimno i do tego tak naprawdę najczęściej to nie jest problem bieżnikowania? ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^do tego zeszlifowanej po to by przykleić nowy biieżnik.
Pisałeś o przyklejaniu nowego bieżnika - to zdecydowanie nie to samo co wulkanizacja 'surowej' gumy. Żyjesz mitami, a nie rzeczywistością. |
|
Data: 2014-03-13 09:23:34 | |
Autor: masti | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 10:09:46 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: W dniu 2014-03-13 09:47, masti pisze: jak widać pękają. Widzę, że to Ty żyjesz w swiecie lat 50.
a ta "surowa guma" to skąd się na tym bieżniku wzięła? Żyjesz mitami, a nie rzeczywistością. te mity sa w Twojej głowie. -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-03-13 10:34:29 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 10:23, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 10:09:46 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^samochodów osobowych czy dostawczych, czy opierasz swą wiedzę na pozostałościach po ciężarówkach, w których naklejano nowy bieżnik na Wszystkim oponom się to zdarza - szczególnie w ciężarówkach. Odpowiesz na zadane pytanie? Widzę, że to Ty żyjesz w swiecie lat 50. Nie, w obecnych. Gdybyś wiedział coś więcej to wiedziałbyś, że technologia na zimno jest stosowana i to dość powszechnie. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^do tego zeszlifowanej po to by przykleić nowy biieżnik. Powyżej masz odpowiedź. Zresztą ostanie Twoje zdanie świadczy znowu o tym, że nie wiesz jak bieżnik powstaje:P Żyjesz mitami, a nie rzeczywistością. Wręcz przeciwnie - to nie ja tutaj piszę o "przyklejaniu nowego bieżnika". |
|
Data: 2014-03-13 09:39:47 | |
Autor: masti | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 10:34:29 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: W dniu 2014-03-13 10:23, masti pisze: nie nie ma. Jak tak bardzo chcesz się bawić w szczegóły procesu technologiczne to się baw. Ja wiem jak on wygląda. Ale Ty koniecznie musisz czepiać się słówek. Jak dla mnie możesz jeździć nawet na stuletnich oponach. przecież są równie dobre jak nowe, nieprawda? -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-03-13 13:14:27 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 10:39, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 10:34:29 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg(...) Powyżej masz odpowiedź. Zresztą ostanie Twoje zdanie świadczy znowu o Widzę że nie ma - tak naprawdę niczego poza twoim przekonaniem, a na żadne pytanie nie odpowiedziałeś. Jak tak bardzo chcesz się bawić w szczegóły procesu Szczegóły są dość ważne i widać że ich nie znasz, ba nawet nie tyle szczegółów, co dość zasadniczych kwestii. Tutaj masz pewien hint co do weryfikacji opon: http://en.wikipedia.org/wiki/Shearography Ale Ty koniecznie musisz czepiać się słówek. LOL - gdybym ja się chciał słówek czepiać... Nie, poczytaj może trochę o nowoczesnych procesach bieżnikowania opon, może wtedy przestaniesz opowiadać o "przyklejaniu nowego bieżnika" na "zużytej oponie nieznanego stanu". Jak dla mnie możesz jeździć nawet na stuletnich oponach. przecież są Tak to jest jak argumentów brakuje. |
|
Data: 2014-03-13 13:18:02 | |
Autor: Marcin N | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 10:39, masti pisze:
Jak dla mnie możesz jeździć nawet na stuletnich oponach. przecież są No i dochodzimy do sedna - czyli braku zrozumienia tematu przez Ciebie. Czemu zakładasz, że ktoś uważa, że nalewki są równie dobre, co nówki? Wiadomo, że są gorsze. Pytanie główne brzmi: czy są na tyle dobre, żeby je używać w normalnej jeździe. Są, czy nie są? -- MN |
|
Data: 2014-03-13 12:33:16 | |
Autor: masti | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 13:18:02 +0100 osobnik zwany Marcin N
napisał: Wiadomo, że są gorsze. Pytanie główne brzmi: czy są na tyle dobre, żeby jeśli Twoje zycie jest warte dla Ceibie oszczędności paru groszy to pewnie są. Dla mnie ryzyko nie jest tego warte. -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-03-13 14:11:33 | |
Autor: Marcin N | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 13:33, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 13:18:02 +0100 osobnik zwany Marcin N TEREFERE. Takie same argumenty wysuwają ci, którzy kupili sobie drogie (za drogie) kaski motocyklowe - takie za 2 koła albo lepiej. Potem wprawdzie w testach wychodzi, że cena kasku nie ma żadnego wpływu na jego bezpieczeństwo, ale kasa wydana więc jakoś trzeba się usprawiedliwiać (przed żoną zwłaszcza). Ale wracając do tematu: na jakich oponach jeździsz i czemu nie kupisz o parę groszy droższych? Życie nie jest dla Ciebie nic warte? -- MN |
|
Data: 2014-03-13 13:27:34 | |
Autor: masti | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 14:11:33 +0100 osobnik zwany Marcin N
napisał: W dniu 2014-03-13 13:33, masti pisze: fajnie odwracasz argumentację. tyle, że bez sensu. Ja nigdzie nie twierdzę, że droższe są lepsze. Ja twierdzę, ze nalewki są bardziej ryzykowne. -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-03-13 20:00:57 | |
Autor: Budzik | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik masti gone@to.hell ...
Wiadomo, że s± gorsze. Pytanie główne brzmi: czy s± na tyle dobre, żeby Demagogia. Wolałbym merytoryczn± dyskusje. |
|
Data: 2014-03-13 23:12:56 | |
Autor: Cavallino | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA2EFCD6D0B4D5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik masti gone@to.hell ... Znaczy co by¶ wolał, naukowe potwierdzenie, że zużyta opona, z doklejonym kawałkiem nowej gumy (o składzie na chybił trafił) jest lepsza niż opona nowa z gum± o składzie w 100% dla niej przewidzianym? Chyba CI się nic takiego znaleĽć nie uda. |
|
Data: 2014-03-14 00:00:43 | |
Autor: Budzik | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Nie, wolałbym merytoryczn± dyskusję.Wiadomo, że s± gorsze. Pytanie główne brzmi: czy s± na tyle dobre, Zapewne w wielu zastosowaniach nalewka bedzie gorsza od nowej opony. Pytanie jak bardzo? A moze w niektorych bedzie lepsza? Bo przy zapewnieniu podobnych walorów jest po prostu tansza? Zwracam uwagę, że pytałem w kontekscie konkretnego zastosowania: spokojnej jazdy z stosunkowo niewielkimi predkosciami. |
|
Data: 2014-03-14 18:08:39 | |
Autor: Cavallino | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA2F03CD23A3Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ... Nie ma takiego w którym mogłaby być lepsza. No chyba że to opona No Name - tzn, chiński badziew, wtedy może być różnie. Pytanie jak bardzo? Nie ma takiej opcji, żeby zapewniła podobne walory. Zmielona przypadkowa guma NIE MA PRAWA działać lepiej niż specjalnie dobrana. |
|
Data: 2014-03-14 18:25:39 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-14 18:08, Cavallino pisze:
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w Kolejny z kwantyfikatorami ogólnymi, ale bez żadnego uzasadnienia poza własnym, głębokim przekonaniem :> Zmielona przypadkowa guma NIE MA PRAWA działać lepiej niż specjalnie Działa lepiej, szczególnie luzem... |
|
Data: 2014-03-14 19:00:39 | |
Autor: Budzik | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Ale mówiac lepsza mam na mysli cało¶ciow± ocenę - czyli jakosc ale i cena.Nie, wolałbym merytoryczn± dyskusję.Wiadomo, że s± gorsze. Pytanie główne brzmi: czy s± na tyle A dlaczego twierdzisz, ze przypadkowa? |
|
Data: 2014-03-14 20:05:10 | |
Autor: Cavallino | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych: Zmielona przypadkowa guma NIE MA PRAWA działać lepiej niż specjalnieA dlaczego twierdzisz, ze przypadkowa? A jak my¶lisz, sk±d maj± surowiec do nalewania? Segreguj± na przemiał bieżnik tylko z opon np. Goodyear F1? Czy z wszystkich jak leci, które uda mi się dorwać? |
|
Data: 2014-03-15 05:00:49 | |
Autor: Budzik | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Zmielona przypadkowa guma NIE MA PRAWA działać lepiej niż specjalnieA dlaczego twierdzisz, ze przypadkowa? Niestety nie wiem, ale rozumiem sugestię :) |
|
Data: 2014-03-15 11:46:25 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia Fri, 14 Mar 2014 20:05:10 +0100, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych: A guma na bieżnik w takich cywilnych nalewkach nie jest nowa? Gumę to się chyba ciężko przetapia. W każdym razie w nalewkach sportowych które ja kupuję, guma jest nowa, w dodatku można sobie kupić te opony w wybranych przez siebie twardo¶ciach mieszanki. No ale ja na przyczepno¶ć nie narzekam, tylko na wytrzymało¶ć kordu. Tak się wła¶nie zastanawiam czy na te b±ble nie pomoże gdyby do opony wkładać dętkę. |
|
Data: 2014-03-15 12:00:46 | |
Autor: Budzik | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ...
A jak my¶lisz, sk±d maj± surowiec do nalewania? Z tego co pisze Cavallino to nie jest nowa. A skoro pisze to chyba wie. |
|
Data: 2014-03-15 14:25:44 | |
Autor: Cavallino | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA2F181034AE6Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ... Popełniłem kiedy¶ ten bł±d i kupiłem bieżnikowa Markgumy. U ich producenta, więc w międzyczasie naopowiadali mi to i owo. |
|
Data: 2014-03-15 15:00:37 | |
Autor: Budzik | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Kiedy?A jak my¶lisz, sk±d maj± surowiec do nalewania? Ja kiedys tez jezdziłem na markgumach ale było to lat... W 95 roku sprzedawałem ten samochód... |
|
Data: 2014-03-16 11:28:12 | |
Autor: Cavallino | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA2F19C0A2C0Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ... No to ja kilka lat po Tobie. |
|
Data: 2014-03-16 12:00:43 | |
Autor: Budzik | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Kiedy?A jak my¶lisz, sk±d maj± surowiec do nalewania? Czyli circa 15 lat temu... Hmm... |
|
Data: 2014-03-16 17:17:20 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia Sun, 16 Mar 2014 11:28:12 +0100, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA2F19C0A2C0Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Z trzech producentów których nalewek używam najwięcej (Profil, Markgum, Maxsport), to Markgum w moim rankingu ma ostatnie miejsce. B±bluje jak wszystkie, ale dodatkowo lubi się odrywać bieżnik, jeszcze długo przed tym jak się zużyje. Najlepiej póki co wypadaj± Maxsporty - tu mogę liczyć że przynajmniej bieżnik dam radę zużyć do zera. |
|
Data: 2014-03-15 14:48:20 | |
Autor: J.F. | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia Sat, 15 Mar 2014 12:00:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
Użytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ... Raczej sie nie slyszy o przerobie gumy na nowa, predzej o spalaniu w cementowniach (cenne paliwo, a instalacja odsiarczania jest). Nie wiem jak z jakimis syntetykami - byc moze to sie daje przerobic. Wiec jesli nie nowa, to raczej w postaci zmielonej i dodatku/wypelniacza. J. |
|
Data: 2014-03-13 13:56:22 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 13:18, Marcin N pisze:
W dniu 2014-03-13 10:39, masti pisze: :) Wiadomo, że są gorsze. Nie żebym twierdził że nie są, ale niektórzy producenci opon regenerowanych wręcz twierdzą (taki np. Goodyear), nie są gorsze od nowych. Technologia się mocno posunęła do przodu. Pytanie główne brzmi: czy są na tyle dobre, żeby Skoro spełniają normy, homologacje, mają gwarancję itd. to czemu by ich nie używać jako alternatywy opon nowych? |
|
Data: 2014-03-13 10:35:49 | |
Autor: Marcin N | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 10:23, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 10:09:46 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg Co jak widać? Widziałeś gdzieś porozwalane opony bieżnikowane od jak widać pękają. Widzę, że to Ty żyjesz w swiecie lat 50. Nowe też CZASEM pękają. Nie kupować nowych? -- MN |
|
Data: 2014-03-13 09:38:30 | |
Autor: masti | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 10:35:49 +0100 osobnik zwany Marcin N
napisał: jak widać pękają. Widzę, że to Ty żyjesz w swiecie lat 50. twierdzisz, że równie często jak nalewki/używki? -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-03-13 13:15:46 | |
Autor: Marcin N | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 10:38, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 10:35:49 +0100 osobnik zwany Marcin N Żeby tak twierdzić - musiałbym dysponować statystykami. Nie dysponuję, ale chętnie poznam te, do których Ty masz dostęp. -- MN |
|
Data: 2014-03-13 12:33:36 | |
Autor: masti | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 13:15:46 +0100 osobnik zwany Marcin N
napisał: W dniu 2014-03-13 10:38, masti pisze: ale jednak stwierdziłeś. -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-03-13 14:12:35 | |
Autor: Marcin N | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 13:33, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 13:15:46 +0100 osobnik zwany Marcin N Do tej pory dyskusja była zabawna. Teraz przestaje być, bo zaczynam rozumieć, że Ty faktycznie masz kłopoty z logiką. Kończę więc. -- MN |
|
Data: 2014-03-13 13:28:10 | |
Autor: masti | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 14:12:35 +0100 osobnik zwany Marcin N
napisał: W dniu 2014-03-13 13:33, masti pisze:lepiej kończ. Potrenuj argumentację na przyszłość. -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-03-13 20:34:47 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nalewki a nowe opony | |
Dnia Thu, 13 Mar 2014 00:02:20 +0100, J.F. napisał(a):
Dnia Wed, 12 Mar 2014 23:16:09 +0100, Tomasz Pyra napisał(a): Nie wiem, ale mam kilka pomysłów. Pierwszy to taki, że nowa opona ze sklepu ma t± czę¶ć now±, a nowa opona bieżnikowana ma już wnętrze po przej¶ciach. Nie wiem też czy na tyle precyzyjnie potrafi± oddzielić stary bieżnik od kordu żeby niczego tam nie uszkodzić - a tych warstw jednak trochę tam jest, te wszystkie "szmaty", "druty" i inne cuda. W każdym razie b±ble w nalewkach to plaga - i robi± się już przy byle puknięciu. Oczywi¶cie b±ble w oponach fabrycznych też się pojawiaj±, ale to już trzeba naprawdę mocno przywalić w co¶ bokiem opony, no i nawet jak, to te b±ble na fabrycznych oponach też jakie¶ takie mniejsze, a nie że się robi± takie wielko¶ci pię¶ci. Tak gdyby nie te b±ble to nawet dało by się przeżyć takie nalewki, bo faktycznie przy dobrej mieszance, za 400zł można mieć całkiem niezł± oponę sportow±, szkoda tylko że często do pierwszej dziury. |
|
Data: 2014-03-13 00:34:21 | |
Autor: z | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-12 23:16, Tomasz Pyra pisze:
Równomiernie to się raczej nie stanie, bo by musiał bieżnik na całej Ale się stało. :-) Samochód zaczęło ¶ci±gać na jedn± stronę bez objawów bicia. Po dwóch próbach ustawienia zbieżno¶ci sam zamieniłem koła i samochód ci±gnęło w drug± stronę. S± na ¶wiecie rzeczy o których się fizjonomom nie ¶niło ;-) z |
|
Data: 2014-03-13 07:57:09 | |
Autor: MarcinJM | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 00:34, z pisze:
Ale się stało. :-) Samochód zaczęło ¶ci±gać na jedn± stronę bez objawów O, a od kiedy zbieżno¶ć ma wpływa na ¶ciaganie? To co¶ nowego, możez objasnic? -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2014-03-13 09:14:39 | |
Autor: z | |
Nalewki a nowe opony | |
W dniu 2014-03-13 07:57, MarcinJM pisze:
O, a od kiedy zbieżno¶ć ma wpływa na ¶ciaganie? Ja się nie znam. To mechanik na dzień dobry rozkręcił dr±żki kierownicze a jak się już wyja¶niło to nie potrafił ustawić na prosto kierownicy. Taka procedura usłyszałem :-) z |
|
Data: 2014-03-13 11:27:44 | |
Autor: Jan Koval | |
Nalewki a nowe opony | |
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomo¶ci news:532168f0$0$2365$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2014-03-13 07:57, MarcinJM pisze: Może warto zmienić mechanika. J. |
|