Nalewki a nowe opony

Data: 2014-03-12 17:56:42
Autor: Cavallino
Nalewki a nowe opony

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2EE6A41F91AEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Był ostatnio temat o nalewkach jako substytutach nowej opony.

A ja chciałbym zapytać - nalewki czy nowe.

W tamtym wątku część opini była takich, ze nalewki to tragedia.

Popytałem więc kierowców ktory na tym jeżdzą (auta typu scudo, transit etc)
I opinie sa zupełnie odmienne.

No taaaa, toś sobie doradców wybrał....
Normalnie motoryzacyjne autorytety.

Koła z nalewkami się kręcą?
Kręcą.
No to o co chodzi?
Opony lepsze niż nowe, bo tańsze, a kręcą się tak samo.

Data: 2014-03-12 19:27:03
Autor: K
Nalewki a nowe opony
W dniu 12-03-2014 17:56, Cavallino pisze:

[...]

no i czeslaw mowi, ze artur w rajdach na nich jezdzi. do samolotow tez sa nalewki?

Data: 2014-03-12 19:44:37
Autor: JK
Nalewki a nowe opony
W dniu 2014-03-12 19:27, K pisze:
[...]

Oczywiście. Na takich arturzz'ach lądował kapitan Wrona.

JK

Nalewki a nowe opony