Należy jak najszybciej zdelegalizować wszystkie czosnowe organizacje w RP!

Data: 2010-08-30 13:52:11
Autor: Antenka
Należy jak najszybciej zdelegalizować wszystkie czosnowe organizacje w RP!
Pierwszy krok już wykonali Wielkopolanie - kibice "Lecha"- dokonując
bojkotu czosnkowego chłamu i jak widać z dobrym skutkiem. Ale trza iść
dalej. Nie zatrzymujmy się!

Antenka :-E

Data: 2010-09-01 10:00:42
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 22:52, Antenka pisze:
Pierwszy krok już wykonali Wielkopolanie - kibice "Lecha"- dokonując
bojkotu czosnkowego chłamu i jak widać z dobrym skutkiem. Ale trza iść
dalej. Nie zatrzymujmy się!

Antenka :-E

Oj, nią zgadzam się - czym jest dobra kiełbasa bez czosnku? ;-)

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-09-01 13:52:29
Autor: Antenka
On 1 Wrz, 10:00, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> dalej. Nie zatrzymujmy się!

> Antenka :-E

Oj, nią zgadzam się - czym jest dobra kiełbasa bez czosnku? ;-) <

Jadrysiu, kiełbasa może i jest dobra :D, ale już niekoniecznie ta
nacja co zionie czosnkiem...Najbardziej ponkretny lud na świecie
feeee

Antenka :D

P.s. I ja Ciebię pozdrawiam życząc kolorowych snów - żeby Ci się
przyśniły słonie w pięknej słoniarni ;-)

Data: 2010-09-02 08:54:20
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-01 22:52, Antenka pisze:
[...]

A więc zgoda na czosnek, ale tylko w masarniach ;-) . Precz z polityki, biznesu i z mediów.. :-)

Dzięki, jednak śniły mi się nie słonie a pewna śliczna  osoba o włosach koloru blond. :-)
Pozdrawiam :-)

PS. K.C.M.Ś.N.B. :-*

Data: 2010-09-02 00:57:41
Autor: Antenka
On 2 Wrz, 08:54, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-09-01 22:52, Antenka pisze:

A więc zgoda na czosnek, ale tylko w masarniach ;-) . Precz z polityki,biznesu i z mediów.. :-) <

Pełna zgoda, Wilku Morski ;-)

Dzięki, jednak śniły mi się nie słonie a pewna śliczna  osoba o włosach koloru blond. :-) <

Naprawdę? :D Myślałam, że jesteś miłośnikiem zwierząt. ;-)

Pozdrawiam  S.C.Z.W. :-*

Antenka

Data: 2010-09-02 20:36:31
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-02 09:57, Antenka pisze:

[...]

Jestem, - jednak na pierwszym miejscu jest ta śliczna Blondynka :-)

Należy jak najszybciej zdelegalizować wszystkie czosnowe organizacje w RP!