Nalezy odwolac Sikorskiego

Data: 2009-09-27 19:18:36
Autor: konserwator
Nalezy odwolac Sikorskiego
za kompromitacyjne wystapienie, w ktorym wzial w obrone pedofila!

Data: 2009-09-27 13:38:27
Autor: Antenka
On 27 Wrz, 19:18, "konserwator" <djmac§don¨Èa...@algonet.se> wrote:
za kompromitacyjne wystapienie, w ktorym wzial w obrone p

Jabłonka stanęła murem za ickiem-pedofilem, nakazując
Radziowi działać ( on jest tylko mężem swojej żony :DDD). Należy zadać
sobie pytanie czyich interesĂłw broni Sikorski?

Antenka

Data: 2009-09-28 10:44:10
Autor: zbig

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:376d9396-8a2b-44bf-85dd-6338828fb19be18g2000vbe.googlegroups.com...
On 27 Wrz, 19:18, "konserwator" <djmac§don¨Ea...@algonet.se> wrote:
za kompromitacyjne wystapienie, w ktorym wzial w obrone p

Jabłonka stanęła murem za ickiem-pedofilem, nakazując
Radziowi działać ( on jest tylko mężem swojej żony :DDD). Należy zadać
sobie pytanie czyich interesów broni Sikorski?

A ty się nie włączysz do akcji? Niedawno płakałaś nad losem zboczeńca, który został skazany w Anglii.

Data: 2009-09-28 11:49:51
Autor: Antenka
On 28 Wrz, 10:44, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:376d9396-8a2b-44bf-85dd-6338828fb19be18g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

sobie pytanie czyich interesów broni Sikorski?

A ty się nie włączysz do akcji? Niedawno płakałaś nad losem zboczeńca, który

Jakub jest niewinny - to nie pobił tę puszczalską Angielkę.

Data: 2009-09-28 21:02:53
Autor: Grzegorz Z.
Nalezy odwolac Sikorskiego
A ty się nie włączysz do akcji? Niedawno płakałaś nad losem zboczeńca, który
został skazany w Anglii.

Jakub jest niewinny - to nie pobił tę puszczalską Angielkę.

Sranie w banie!

Niewinny bo Polak?

A co się okaże jak się okaże że miał żydowskie korzenie?

Data: 2009-09-28 12:38:10
Autor: Antenka
On 28 Wrz, 21:02, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Jakub jest niewinny - to nie pobił tę puszczalską Angielkę.

Sranie w banie!

Niewinny bo Polak?

Nie, nie dlatego. Niewinny, bo zawsze miał nieposzlakowaną opinię. A
poza tym nie zabezpieczono wszystkich istotnych dowodów. Na ciele
Angielki, były linie papilarne rzeczywistego napastnika i jego DNA.
Krążą plotki, że ta sprzątaczka z miejscowego komisariatu została
załatwiona przez swojego kochanka policjanta. Jakub został we wszystko
wrobiony. Na filmie zarejestrowanym kamerą przemysłową nie występuje
Jakub, to jest zupełnie ktoś inny. Widać to bardzo dokładnie. Po co
Jakub miałby się rzucać na dwa razy od siebie starszą Angielkę?
Chłopak miał dziewczynę, z którą chciał budować trwały związek. Proces
ma charakter poszlakowy - Jakub miał alibi, nie mógł więc tego zrobić.
A zanieczyszczenie jego materiałem genetycznym innych próbek nie
stanowiło żadnego problemu - nikt przecież nie nadzorował tych badań.

Data: 2009-09-28 22:13:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 28 Sep 2009 12:38:10 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ciekawy tok rozumowania. Bo wcześniej miał nieposzlakowaną opinię. Dobrze
że nie kupił kałacha i nie wystrzelał jakiejś uczelni. I też byłby - ze
względu na wcześniej nieposzlakowaną opinię - niewinny.

Data: 2009-09-28 20:31:39
Autor: Karol
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Ciekawy tok rozumowania. Bo wcześniej miał nieposzlakowaną opinię. Dobrze
że nie kupił kałacha i nie wystrzelał jakiejś uczelni. I też byłby - ze
względu na wcześniej nieposzlakowaną opinię - niewinny.

sprawa tego czlowieka (Jakuba)wymagala dokladnego sprawdzenia i zaangazowania
sie w nia polskiej strony. Niestety jak widac, nawet Wielki Prezydent Kaczor,
mial chlopca w d**pie. Za to teraz naraza cala Polske na kompromitacje na
forum ogolnoswiatowym. Temat Polanskiego ( i jego polskiego poxhodzenia) jest podawany jako czolowka
w dziennikach kanadyjskich i amerykanskich. Jak jest w Europie, to tylko sie
domyslam. --

Data: 2009-09-29 10:24:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 28 Sep 2009 20:31:39 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

[...]

Sprawdzono DNA.

Rozumiem że skoro ten dowód go pogrzebał to znaczy że "został sfałszowany"?

Ale dlaczego akurat te wyniki miano by sfałszować? Antypolski spisek
nacjonalistów z British National Party? A może wszystkie wyniki badań DNA
na całym świecie są fałszowane przez Tajny Instytut Wolnomasoński d/s
Fałszowania Wyników Badań DNA? "Bytów nie mnożyć, fikcyj nie tworzyć, tłumaczyć fakty jak najprościej" -
znasz tą zasadę?

Data: 2009-09-28 22:15:34
Autor: Grzegorz Z.
Nalezy odwolac Sikorskiego
Dnia Mon, 28 Sep 2009 12:38:10 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Jakub miałby się rzucać na dwa razy od siebie starszą Angielkę?

..... i nie rozumiem tej twojej zawziętej niechęci do samej myśli o tym, że
facet może mieć ochotę na starszą od niego kobietę.

Data: 2009-09-28 14:07:08
Autor: Antenka
On 28 Wrz, 22:15, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

.... i nie rozumiem tej twojej zawziętej niechęci do samej myśli o tym, że
facet może mieć ochotę na starszą od niego kobietę.

Ale najpierw musi w nich gustować, a Jakub nie gustował - miał
dziewczynę. Po raz dziesiąty chyba już piszę, że on miał alibi - nie
mógłby tego wszystkiego zmalować w przeciągu 30 minut nieobecnoś ci w
domu ( tyle czasu trwało oddalenie się od grupy), w którym mieszkał ze
siostrami i koleżankami podczs pobytu w Exeter :
1) uciąć sobie dłuższą pogawędkę z Litwinem w hotelu, w którym z nim
pracował;
2) kupić papierosy
3) zmienić koszulę w kratkę na sportowy t-shirt ( ciekawe skąd to
wytrzasnął?)
4) śledzić Angielkę
5) pobić ją i rozebrać do naga, a rzeczy rozrzucić w pobliskim parku
6) zgwałcić
7) zaciągnąć nieprzytomną pod stojące na parkingu auto
8) pójść do łaźni miejskiej zmyć z siebie ślady krwi
9) udać się na wiadukt kolejowy oddalony o 30 minut drogi od miejsca
zdarzenia i zawieszenie na rosnącym tam drzewie torebki ofiary
( komórkę Angielki znaleziono u jakiegoś czarnucha (?) )
10) wrócić do domu bez żadnych śladów zadrapań, bez śladów krwi i ze
spokojem zjeść pizzę

Antenka

Data: 2009-09-29 10:21:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 28 Sep 2009 14:07:08 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ja miałem żonę dwa lata młodszą ode mnie, a zdradzałem ją z koleżanką z
pracy - dwa lata ode mnie starszą.

Twoja teoria nie trzyma się - nomen omen - kupy.

Data: 2009-09-29 12:46:56
Autor: Antenka
Nalezy odwolac Sikorskiego

Ja miałem żonę dwa lata młodszą ode mnie, a zdradzałem ją z koleżanką z
pracy - dwa lata ode mnie starszą.

No i kopnęła cię w dupsko - dobrze zrobiła!

Antenka

Data: 2009-09-30 14:48:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 29 Sep 2009 12:46:56 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Ja miałem żonę dwa lata młodszą ode mnie, a zdradzałem ją z koleżanką z
pracy - dwa lata ode mnie starszą.

No i kopnęła cię w dupsko - dobrze zrobiła!

Ten twój/twoja może cię kopnął/kopnęła - i dobrze zrobił/zrobiła.

Wśród cywilizowanych ludzi istnieje coś takiego jak rozwód, w tym także
rozwód bez orzekania o winie.

Tylko wam, biednym katolom nie wolno.

Data: 2009-09-30 14:22:16
Autor: Piotr
Dnia Tue, 29 Sep 2009 10:21:26 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Ja miałem żonę dwa lata młodszą ode mnie, a zdradzałem ją z koleżanką z
pracy - dwa lata ode mnie starszą.

Czyliś wiarołomny, zgrzesiu.
Piotr

Data: 2009-09-30 14:48:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 30 Sep 2009 14:22:16 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Tue, 29 Sep 2009 10:21:26 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Ja miałem żonę dwa lata młodszą ode mnie, a zdradzałem ją z koleżanką z
pracy - dwa lata ode mnie starszą.

Czyliś wiarołomny, zgrzesiu.

Natury nie oszukasz Piotrze.

Data: 2009-09-30 15:56:06
Autor: Piotr
Dnia Wed, 30 Sep 2009 14:48:47 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Natury nie oszukasz Piotrze.

Natury? Jesteś moralna rozwielitką, jak jakiś wałkun?
Wiarołomstwo, to decyzja... I charakter, zgrzesiu.
Piotr

Data: 2009-09-30 16:06:45
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 30 Sep 2009 15:56:06 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Wed, 30 Sep 2009 14:48:47 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Natury nie oszukasz Piotrze.

Natury? Jesteś moralna rozwielitką, jak jakiś wałkun?
Wiarołomstwo, to decyzja... I charakter, zgrzesiu.

Jaka decyzja Piotrze?

Ludzie to nie pingwiny.

Data: 2009-09-28 20:03:14
Autor: konserwator
[...]

no jak? swoich przeciez!
nawet nie PO!

Data: 2009-09-27 19:19:44
Autor: Jerzy Tabortowski
konserwator pisze:
za kompromitacyjne wystapienie, w ktorym wzial w obrone pedofila!

Swojego broni, znaczy swojego przez Annę, nie ciskaj się :)

Data: 2009-09-27 19:21:00
Autor: konserwator

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h9o7en$b34$5nemesis.news.neostrada.pl...
konserwator pisze:
za kompromitacyjne wystapienie, w ktorym wzial w obrone pedofila!

Swojego broni, znaczy swojego przez Annę, nie ciskaj się :)

jak broni "swojego" to niech zostanie min SZ Izraela!

Data: 2009-09-27 19:28:45
Autor: Jerzy Tabortowski
Nalezy odwolac Sikorskiego
jak broni "swojego" to niech zostanie min SZ Izraela!

Ba, to weź to na nim wymóż, bez siły ma się rozumieć :)

Data: 2009-09-27 22:00:59
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Nalezy odwolac Sikorskiego

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

za kompromitacyjne wystapienie, w ktorym wzial w obrone pedofila!

Tak jak Głódź Jankowskiego?

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-27 20:31:10
Autor: Hans Kloss
Nalezy odwolac Sikorskiego
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
Tak jak Głódź Jankowskiego?

Jakiś wyrok za pedofilie ciąży na Jankowskim , śmieciu? Poza tym jako znany
gwałciciel bezpańskich psów  powinieneś w temacie zboczeń swój ryj plugawy
trzymać zamknięty.
J-23

Data: 2009-09-27 22:39:58
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Nalezy odwolac Sikorskiego

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Jakiś wyrok za pedofilie ciąży na Jankowskim , śmieciu? Poza tym ...

Bujaj się niedomyty chuju.

Przemek

Data: 2009-09-28 10:05:35
Autor: CYC

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h9o7cm$gvg$1nemesis.news.neostrada.pl...
za kompromitacyjne wystapienie, w ktorym wzial w obrone pedofila!

Nie wiem czy dymisja bylaby rozsadnym rozwiazaniem ale nie ulega watpliwosci , ze skomromitowal sie i jako czlowiek i jako minister .
W tej chwili postawienie go w stan dymisji byloby z puntku widzenia interesow Polski nierozwazne , pewnym jednak jest , ze powinien takie decyzje w koncu nie majace miedzynarodowego znaczenia , tylko znaczenie moralne , konsultowac z conajmniej kilkoma osobami .
Skompromitowal sie i to nie powinno podlegac dyskusji .
Charakterystyczna rzecza w sprawie jest reakcja roznych srodowisk i to jakie z nich sa najglosniejsze i najbardziej radylalne w ocenie sytuacji  .
Doskonalym odbiciem tego jest " wystapienie" na grupie i ocena sytuacji znanego nam wszystkim Tzwela .
Ono oddaje w pelni zrodla owej niezrozumialej dla mnie hucpy odprawianej nad wprowadzaniem w zycie postanowien prawa . Jak apisalem w innym poscie , Polanki moze byc ulaskawiony ale nie uniewinniony co postuluja niektore srodowiska jako argument przedstawiajac niewatoliwe jego zaslugi dla kultury ..

cyc

Nalezy odwolac Sikorskiego