Nalezy odwolac Sikorskiego

Data: 2009-09-28 10:05:35
Autor: CYC
Nalezy odwolac Sikorskiego

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h9o7cm$gvg$1nemesis.news.neostrada.pl...
za kompromitacyjne wystapienie, w ktorym wzial w obrone pedofila!

Nie wiem czy dymisja bylaby rozsadnym rozwiazaniem ale nie ulega watpliwosci , ze skomromitowal sie i jako czlowiek i jako minister .
W tej chwili postawienie go w stan dymisji byloby z puntku widzenia interesow Polski nierozwazne , pewnym jednak jest , ze powinien takie decyzje w koncu nie majace miedzynarodowego znaczenia , tylko znaczenie moralne , konsultowac z conajmniej kilkoma osobami .
Skompromitowal sie i to nie powinno podlegac dyskusji .
Charakterystyczna rzecza w sprawie jest reakcja roznych srodowisk i to jakie z nich sa najglosniejsze i najbardziej radylalne w ocenie sytuacji  .
Doskonalym odbiciem tego jest " wystapienie" na grupie i ocena sytuacji znanego nam wszystkim Tzwela .
Ono oddaje w pelni zrodla owej niezrozumialej dla mnie hucpy odprawianej nad wprowadzaniem w zycie postanowien prawa . Jak apisalem w innym poscie , Polanki moze byc ulaskawiony ale nie uniewinniony co postuluja niektore srodowiska jako argument przedstawiajac niewatoliwe jego zaslugi dla kultury ..

cyc

Nalezy odwolac Sikorskiego