Nale?y ograniczy? nauk? historii?

Data: 2014-02-07 11:53:06
Autor: mkarwan
Nale?y ograniczy? nauk? historii?
Jakiś czas temu wybuchła w Polsce i szybko została stłumiona, dyskusja o zmniejszeniu ilości godzin lekcyjnych w programach nauczania.
Pomysł z piekła rodem i zupełnie wówczas dla mnie niezrozumiały.
Zastanawiałem się skąd się wziął ten idiotyzm.
Przecież NARÓD to właśnie historia.
Bez niej nie ma narodu.
Jest zbieranina.
Banda.
Jak to pisał Sienkiewicz:"luźne kupy".
Właśnie znalazłem odpowiedź.
Już wiem czyje wytyczne są realizowane.
Pan na filmie to prezydent Izraela Szimon Peres.
http://www.youtube.com/watch?v=8lekKU-iijc&feature=player_embedded

Wikipedia:Szimon Peres i (ur. 2 sierpnia 1923[1] w Wiszniewie jako Szymon Perski) - izraelski polityk, obecny 9. prezydent państwa Izrael.
Peres był dwukrotnie premierem Izraela (od 14 września 1984 do 20 października 1986 i od 22 listopada 1995 do 18 czerwca 1996 r.) i również dwukrotnie pełniącym obowiązki premiera tego państwa (od 22 kwietnia 1977 do 21 czerwca 1977 i od 4 do 22 listopada 1995).
Ponadto piastował funkcje ministerialne w 12 rządach.
Kto ciekawy, niech czyta( http://pl.wikipedia.org/wiki/Szimon_Peres )
Ja tylko zwracam uwagę na to, że zabranie nam historii, to wynarodowienie.
Proponuję obejrzenie dodanego przeze mnie filmu ZNIESŁAWIENIE i porównanie z pomysłem tego pana, który nasi politycy ekstracugiem stosują w tym kraju. TYM, bo nie mam już odwagi napisać NASZYM.
(...)Podsumowując:
Ci, którzy o nasz kraj walczyli i zostali zdradzeni - przewracają się w grobach.
źródło http://www.tokfm.pl/blogi/jabberwocky1/2013/11/nalezy_ograniczyc_nauke_historii/1

Nale?y ograniczy? nauk? historii?