Należy zdecydowanie potępić Izrael

Data: 2010-06-08 18:58:52
Autor: cyc
Należy zdecydowanie potępić Izrael

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hulpji$6o4$1mx1.internetia.pl...
Ehud Barak to zbrodniarz wojenny - tak Ewa Jasiewicz w Polskie Radio Trójka. Moja noga, pięta, nawet nie chciała stanąć na ziemi izraelskiej, i musieli mnie nieść... Polacy powinni odwołać swojego ambasadora z Izraela i wszystkie kraje też to powinny zrobić, ale, jak na razie Polska milczy... Całość do odsłuchania tutaj http://www.polskieradio.pl/jedynka/sygnalydnia/?id=21862

boukun

Ladnie opisala poczynania zydow .
A wiec o mowibo widzaila na wlasne oczxy niejedno !.
Jak powiada , o czym swiat jakos nie wie ( skad mialby wiedziec skoro wiekszosc liczacych sie mediow jest w rekach zydowskich ) , ze ponad polowa dzieci palestynskich cierpi na anemie i jest niedozywiona co jest wynikiem nalozonej przez Izrael blokady uniemozliwiajacej dostarczanie czegokolwoeik palestynczykom .
W i scie hitlerowskim geccie jaki zydzi stworzyli Palestynczykom panuje glod i skrajne ubostwo a opisywanie przez zytdow akty terrorystyczne istbieja tylko w wyobrazni zydowskich propagandzistow .Celem jest eksterminacja Palestynczykow i przejecie wszystkich ich terenow . Ewa J. pewnie wie co mowi bo zna problem od podszewki .

cyc

Data: 2010-06-08 19:13:34
Autor: boukun

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hulst0$qk9$2news.onet.pl...

[...]

Ja chciałem w sumie zapodać inny wywiad pani Ewy Jasiewicz, który słyszałem jadąc samochodem w Trójce ok. 16-tej, ale na stronach nie ma tego. Tam było o wiele ciekawiej, stąd opisałem mylnie niektóre wypowiedzi, które nie miały miejsca w sygnałach dnia jedynki.

boukun

Data: 2010-06-08 19:53:24
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hultsu$9di$1mx1.internetia.pl...

[...]

To o czym pisze ja , pani Jasiewicz mowila w TV-24 .

cyc

Należy zdecydowanie potępić Izrael