Data: 2013-02-11 14:47:01 | |
Autor: BartekK | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
W dniu 2013-02-11 11:10, adam pisze:
Inspektor zatrzymał autobus do kontroli i trzymał go ok. 2,5 godziny.Dobre pytanie. Jechałem z towarem do firmy, w piatek. ITD po drodze zatrzymało, kontrola trwała 3h, nie zdążyłem dojechać, firma zamknięta już - cały weekend stania pod bramą i czekania (a przecież nikt nie zapłaci powrotu przez całą Polskę i w poniedziałek jeszcze raz za dostawę). I co zrobisz ITD? -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2013-02-11 07:13:50 | |
Autor: Kris | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
W dniu poniedzia³ek, 11 lutego 2013 14:47:01 UTC+1 u¿ytkownik BartekK napisa³:
I co zrobisz ITD?Na to pytanie nie odpowiem bo nie wiem co zrobiæ ITD. Jednak jad±c przez ca³a Polsk± z w piatek z towarem i robi±c sobie tylko 3 godziny zapasu to tak ruletka- szczególnie zim±. |
|
Data: 2013-02-11 19:10:59 | |
Autor: qwerty | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
U¿ytkownik "Kris" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:34d43bee-2c87-4142-bb6f-3963e4477bf3@googlegroups.com...
Na to pytanie nie odpowiem bo nie wiem co zrobiæ ITD. A kto powiedzia³, ¿e przez ca³± polskê? Mo¿e mia³ 150 km? |
|
Data: 2013-02-11 20:13:54 | |
Autor: Tom N | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
qwerty w <news:kfbc7v$md8$1usenet.news.interia.pl>:
U¿ytkownik "Kris" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:34d43bee-2c87-4142-bb6f-3963e4477bf3@googlegroups.com... A kto powiedzia³, ¿e przez ca³± polskê? Nikt, taki jeden troll napisa³ jak poni¿ej... "Jecha³em z towarem do firmy, w piatek. ITD po drodze zatrzyma³o, kontrola trwa³a 3h, nie zd±¿y³em dojechaæ, firma zamkniêta ju¿ - ca³y weekend stania pod bram± i czekania (a przecie¿ nikt nie zap³aci powrotu przez ca³± Polskê i w poniedzia³ek jeszcze raz za dostawê). Mo¿e mia³ 150 km?" odpisa³ mu Kris, któremu odpisa³ kolejny troll... -- 'Tom N' |
|
Data: 2013-02-12 08:48:48 | |
Autor: adam | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
W dniu 2013-02-11 16:13, Kris pisze:
W dniu poniedzia³ek, 11 lutego 2013 14:47:01 UTC+1 u¿ytkownik BartekK napisa³:To nie zawsze jest tak. Nierzadko wyje¿d¿a siê w poniedzia³ek, a w pi±tek jest jest ostatni etap trasy, i kierowca jak ka¿dy cz³owiek chcia³by weekend spêdziæ w domu. A inspektor te¿ cz³owiek i powinien to zrozumieæ. |
|
Data: 2013-02-12 14:22:16 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
adam <adamw2@wp.pl> wrote:
A inspektor te¿ cz³owiek Odwa¿ne za³o¿enie. -- Gof http://www.chmurka.net/ |
|
Data: 2013-02-11 12:44:58 | |
Autor: | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
Użytkownik "BartekK" napisał:
Jechałem z towarem do firmy, w piatek. ITD po drodze Z ciekawości spytam, co oni robili przez te całe trzy godziny, co tam ci kontrolowali? Czy można odmówić takiej kontroli? Może wysłać poleconym do ITD polecenie zapłaty z rachunkiem za paliwo, kurs, hotel, nadgodziny? Daj znać na grupę co ci odpiszą:) |
|
Data: 2013-02-12 10:09:23 | |
Autor: BartekK | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
W dniu 2013-02-11 12:44, news pisze:
Użytkownik "BartekK" napisał:To była "wspólna" kontrola ITD + SG (celna), kontrola nie tylko czasu jazdy ale i papierów do wszystkiego na aucie (kilkadziesiąt paczek i ich listów przewozowych, w tym urządzenia zawierające twarde rozwiązania kryptograficzne, które mają specjalne wymagania prawne), a najwięcej czasu zeszło bo przyczepili się do nagranych płyt cdr/dvdr z software. Tak się składa że robię dla pewnej dużej firmy rzeczy związane z bankami, np i dostaje od firmy "tu masz cdr z aktualizacją oprogramowania do wgrania na wszystkie bankomaty", oczywiście wszystko tajne przez poufne, weksel na milion milionów w razie wycieku softu itd. A tu mi SG- służba celna chce to rekwirować do ekspertyzy, bo 'jakieś nagrane cdr to pewnie piraty', więc przepychanka z dzwonieniem do centrali itd. Czy można odmówić takiej kontroli?To spróbuj odmówić kontroli drogowej zwykłej drogówki... Jednak jadąc przez cała Polską z w piatek z towarem i robiąc sobie tylko> 3 godziny zapasu to tak ruletka- szczególnie zimą. Przypadek nie odbywał się zimą, a wyglądało to tak, że zostało mi ostatnie 80km, była godzina 11:30 w piątek - dobra pora. A tu po 3h kontroli była już 14:30, nim przejechałem te 80km to już wyszła 16:00 a o 16tej firma zamykana, że piątek - to pewnie 15minut wcześniej się wszyscy urwali bo weekend, i pocałowałem klamkę. -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2013-02-12 14:21:19 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
BartekK <sibi@drut.org> wrote:
Tak siê sk³ada ¿e robiê dla pewnej du¿ej firmy rzeczy zwi±zane z bankami, np i dostaje od firmy "tu masz cdr z aktualizacj± oprogramowania do wgrania na wszystkie bankomaty", Nie aktualizujecie zdalnie? My (podobna bran¿a - terminale p³atnicze, te¿ du¿a firma) mamy TMS-a, do którego terminal regularnie siê wdzwania po aktualizacjê parametrów i gdy potrzeba zaktualizowaæ soft, po prostu wystawia siê flagê w TMS-ie i terminal dzwoni do innego hosta po update. Oczywi¶cie transmisja jest szyfrowana (mutual auth), a soft podpisany specjaln± kart±, terminal po pobraniu softu weryfikuje podpis przy pomocy wgranego na niego certyfikatu. Czy mo¿na odmówiæ takiej kontroli?To spróbuj odmówiæ kontroli drogowej zwyk³ej drogówki... W sumie ciekawe jakie s± wtedy procedury. -- Gof http://www.chmurka.net/ |
|
Data: 2013-02-12 19:33:54 | |
Autor: Robert Jaroszuk | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
On 12.02.2013 15:21, Adam Wysocki wrote:
Nie aktualizujecie zdalnie? My (podobna bran¿a - terminale p³atnicze, Wiesz, bankomat != POS. Co innego parametryzacja/konfiguracja/wrzucanie grafik z komunikatami czy tekstu na wydrukach, a co innego wrzucenie nowej wersji softu na bankomat. Pierwsze robi siê zdalnie, w analogiczny sposób do POSów. To drugie du¿o bezpieczniej, ³atwiej i wbrew pozorom szybciej zrobiæ wysy³aj±c np. serwisanta z now± wersj± softu na cd/pendrive. Poza tym wiele zale¿y od producenta. Inaczej zarz±dza siê NCRami, inaczej WN, jeszcze inaczej Dieboldami. Z reszt±, NTG. ;) W sumie ciekawe jakie s± wtedy procedury. Pewnie normalne. Przecie¿ kodeksy nie przewiduj± innego traktowania kurierów wioz±cych soft do bankomatów, a innego wioz±cych mro¿onki do hurtowni. -- R |
|
Data: 2013-02-12 15:08:34 | |
Autor: Alojzy Bomba | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
To była "wspólna" kontrola ITD + SG (celna), kontrola nie tylko czasuWniosek z tego taki, że trzeba wszystko szyfrować. |
|
Data: 2013-02-11 21:41:55 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Nalot ITD na autokar rejsowy | |
BartekK wrote:
W dniu 2013-02-11 11:10, adam pisze: a nie można wystąpić na dorge prawną przeciwko ITD, żadając rekompensaty poniesionych strat z tyutułu przewlekłej procedury kontrolnej. Bo wiele wskazuje, że w ITD są z lekka na bakier z prawem i to nie pierwszy raz, i ktoś ich powinien naprostować do pionu znowu. |