Nalot na Tuska i Gdańsk

Data: 2019-08-08 16:15:19
Autor: Yogi
Nalot na Tuska i Gdańsk
http://wyborcza.pl/7,75398,25069604,kuchcinski-podal-sie-do-dymisji-pis-zada-teraz-zajmijcie.html

"Kuchciński podaje się do dymisji. PiS żąda: "Teraz zajmijcie się Tuskiem!"

"Ponieważ opinia publiczna negatywnie ocenia moje postępowanie, nie będę
mógł dłużej pełnić mojej funkcji - oświadczył marszałek Sejmu Marek
Kuchciński. Obok stał prezes PiS: - Realizujemy nasze hasło: słuchać
Polaków i służyć Polsce - powiedział. Zażądał, by media zajęły się teraz
lotami Donalda Tuska."

"Słuchamy Polaków"? "Służymy Polsce"? "Opinia publiczna ocenia negatywnie"?
Co k..wa jest? Posypywanie główki popiołem czy "możecie mi skoczyć"?

Pocałujta w rzyć wójta. Miała być dobra zmiana? I co? Złodzieje, szubrawcy,
kłamcy, obłudnicy!

Jak za czasó PRL i PZPR. Pieoprzone komuchy!

Data: 2019-08-08 15:03:31
Autor: Jacek Bialy
Nalot na Tuska i Gdańsk
    -- - Posypywanie główki popiołem
 Tusk dostał inkaską czapeczkę, to nie chciał jej pobudzić... Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-09 07:31:15
Autor: Runt
Nalot na Tuska i Gdańsk
W dniu 2019-08-09 o 00:03, Jacek Bialy pisze:
     -- - Posypywanie główki popiołem
  Tusk dostał inkaską czapeczkę,

Tu się POsmiej:

https://tinyurl.com/yyhrymc9

i tu:

https://tinyurl.com/y4javv7j

Jaka masz minę? ;-)))

to nie chciał jej pobudzić...

Jak często się "pobudzasz"? ;-)

--
Runt

Data: 2019-08-09 01:55:54
Autor: Jacek Bialy
Nalot na Tuska i Gdańsk
  -- - Tu się POsmiej

POcałuj się w kant..

Data: 2019-08-08 19:59:24
Autor: Runt
Nalot na Tuska i Gdańsk
W dniu 2019-08-08 o 16:15, Yogi pisze:
[...]

Podobno za czasów PRL jak był problem to zbierało się plenum (nie rząd) i radziło. Wynikiem tych "narad" było nagłe niedomaganie I sekretarza PZPR i zmiana rządu! ;-)))

Prezes PiS na 100% WIEDZIAŁ o tym co się dzieje. On też jest winny tej alienacji władzy. Też powinien zwijac manatki i więcej modlić się w kościółku.

--
Runt

Data: 2019-08-08 15:51:53
Autor: Zenek Kapelinder
Nalot na Tuska i Gdańsk
Z twoja glupota pizdziak vel runt dziura w dupie nadajesz sie tylko do pracy w niemieckim burdelu dla zasluzonych nazistow.

Data: 2019-08-08 16:25:17
Autor: Jacek Bialy
Nalot na Tuska i Gdańsk
Przed sklepem spożywczym siedzi w wózeczku mały Zenuś i klnie jak stary..  Podchodzi jakaś pani i mówił:
- Ty chłopczyku jeszcze ząbków nie masz, a tak przeklinasz..
Na to Zenuś wtyka paluch do buzi i pyta:
- A ten to chuj?...

Buuu ha-ha!
--

Nalot na Tuska i Gdańsk