Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Nalot na „specjalnym”

Nalot na „specjalnym”

Data: 2020-02-13 17:01:32
Autor: Bogdan Ryszkiewicz
Nalot na „specjalnym”
Powitalne pozdrowienia dla grupy.

Nie wiem czy to do końca odpowiednia grupa (jeżeli nie to podeślijcie proszę gdzie lepiej o to pytać), ale pytanie powtarzające się, na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, popartej odnośnikami to do oficjalnych dokumentów.

Czy można budować nalot na samolocie zarejestrowanym jako ,,specjalny" ("experimental"). Teoretycznie wymagania (licencja, uprawnienia) są takie same jak dla certyfikowanych, co odróżnia je od chociałby ,,ultralekkich", ale czy na pewno taki nalot będzie się liczył do licencji/uprawnień?

Data: 2020-02-13 17:57:22
Autor: Bogdan Ryszkiewicz
Nalot na „specjalnym”
On 2020-02-13 16:01:32 +0000, Bogdan Ryszkiewicz said:

Powitalne pozdrowienia dla grupy.

Nie wiem czy to do końca odpowiednia grupa (jeżeli nie to podeślijcie proszę gdzie lepiej o to pytać), ale pytanie powtarzające się, na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, popartej odnośnikami to do oficjalnych dokumentów.

Czy można budować nalot na samolocie zarejestrowanym jako ,,specjalny" ("experimental"). Teoretycznie wymagania (licencja, uprawnienia) są takie same jak dla certyfikowanych, co odróżnia je od chociałby ,,ultralekkich", ale czy na pewno taki nalot będzie się liczył do licencji/uprawnień?

W uzupełnieniu - chodzi o ,,zwykły" PPL/SEP(L). ULC podaje w odniesieniu do CPL:

https://www.ulc.gov.pl/pl/personel-lotniczy/czesto-zadawane-pytania/362-licencje/4006-czy-mozna-zaliczyc-nalot-uzyskany-na-samolotach-w-kategorii-special-w-poczet-godzin-wymaganych-do-uzyskania-licencji-pilota-zawodowego-samolotowego-cpl-a że nie...

Nalot na „specjalnym”

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona