Data: 2020-02-13 17:01:32 | |
Autor: Bogdan Ryszkiewicz | |
Nalot na âspecjalnymâ | |
Powitalne pozdrowienia dla grupy.
Nie wiem czy to do końca odpowiednia grupa (jeżeli nie to podeślijcie proszę gdzie lepiej o to pytać), ale pytanie powtarzające się, na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, popartej odnośnikami to do oficjalnych dokumentów. Czy można budować nalot na samolocie zarejestrowanym jako ,,specjalny" ("experimental"). Teoretycznie wymagania (licencja, uprawnienia) są takie same jak dla certyfikowanych, co odróżnia je od chociałby ,,ultralekkich", ale czy na pewno taki nalot będzie się liczył do licencji/uprawnień? |
|
Data: 2020-02-13 17:57:22 | |
Autor: Bogdan Ryszkiewicz | |
Nalot na âspecjalnymâ | |
On 2020-02-13 16:01:32 +0000, Bogdan Ryszkiewicz said:
Powitalne pozdrowienia dla grupy. W uzupełnieniu - chodzi o ,,zwykły" PPL/SEP(L). ULC podaje w odniesieniu do CPL: https://www.ulc.gov.pl/pl/personel-lotniczy/czesto-zadawane-pytania/362-licencje/4006-czy-mozna-zaliczyc-nalot-uzyskany-na-samolotach-w-kategorii-special-w-poczet-godzin-wymaganych-do-uzyskania-licencji-pilota-zawodowego-samolotowego-cpl-a że nie... |
|