Nałożenie nowych opłat w mieszkaniu komunalnymm po ?lubie

Data: 2009-03-11 22:43:34
Autor: Robert Tomasik
Nałożenie nowych opłat w mieszkaniu komunalnymm po ?lubie
Użytkownik "Kasia WP" <thanau@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gp9a44$3tb$1news.onet.pl...
Witam,
Mam pytanie.Zawarłam zwi±zek małżeński.Po jego zawarciu administracja budynku komunalnego w którym mieszkam dopisała mojego męża do osób mieszkaj±cych w mieszkaniu co zaowocowało wzrostem opłat za śmieci i wodę.Mój mąż nie jest zameldowany w tym lokalu oraz nie zamieszkuje w nim,gdyż ma swoje mieszkanie.Większość czasu i tak przebywa za granicą .Uważam decyzję administracji za krzywdzącą,gdyż mąż będąc zameldowany w innym mieszkaniu tam opłaca koszty wywozu śmieci i wody z racji
zameldowania  ,a tak praktycznie płaci dwa razy za to samo,nie mając
żadnych ,w sensie  prawnym, praw do mojegoo mieszkania komunalnego,gdyz
nie jest w nim nawet  zameldowany. Mam pytanie czy decyzja aministracji
budynku miała jakieś  podstawy prawne w nałożeniu takich opłat?

To już raczej administracja powinna podać podstawy prawne swoich twierdzeń, że m±ż u Ciebie zamieszkuje, niż Ty, że takiej podstawy nie ma. Ostatecznie przemelduj się do męża, to strac± dwie normy. To gdzie będziesz faktycznie mieszkać chwilowo ma mniejsze znaczenie, ale jak to mawiał Kobuszewski: "chamstwu należy się przeciwstawiać siłom i godno¶ciom osobistom". :-)

Nałożenie nowych opłat w mieszkaniu komunalnymm po ?lubie