"Nam nie są potrzebni Polacy...ale ich ziemie"

Data: 2009-10-17 08:06:58
Autor: Antenka
"Nam nie są potrzebni Polacy...ale ich ziemie"
Historia kołem się toczy i lubi się powtarzać. Nic nowego.

http://www.youtube.com/watch?v=82awvMA__qI&feature=related

Antenka

Data: 2009-10-17 11:16:38
Autor: Bruner
"Nam nie są potrzebni Polacy...ale ich ziemie"
na chuj nam Ameryka, nam potrzebne sa tylko ich dolary

Data: 2009-10-17 19:14:55
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:3746307a-6067-4dad-8cf3-b0fca0e2fa94j19g2000yqk.googlegroups.com...
Historia kołem się toczy i lubi się powtarzać. Nic nowego.

http://www.youtube.com/watch?v=82awvMA__qI&feature=related

Antenka
  No, jak ty druciaro z takich źródeł się dokształcasz politycznie, to nie dziw, żeś taka durna.

"Nam nie są potrzebni Polacy...ale ich ziemie"