Namierzanie numer??w zastrze??onych

Data: 2011-02-09 00:50:16
Autor: animka
Namierzanie numer??w zastrze??onych
http://www.zastrzezony.pl/page5.php
Co o tym myślicie?
Nie doczytałam, nigdzie nie widzę cennika na tej stronie. Darmowe to chyba nie jest.

--
animka

Data: 2011-02-09 10:12:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-02-09 00:50, animka pisze:
http://www.zastrzezony.pl/page5.php
Co o tym myślicie?
Nie doczytałam, nigdzie nie widzę cennika na tej stronie. Darmowe to
chyba nie jest.

W gadu gadu na internetowym billingu pokazuje kto dzwonił nawet z numeru zastrzeżonego.

--
Liwiusz

Data: 2011-02-09 11:07:40
Autor: GS
Użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

zastrzeĹĽonego.

przekierowanie bezwzględne między operatorami też ujawnia numer zastrzeżony

pzdr
GS

Data: 2011-02-09 11:56:13
Autor: Ircys
Namierzanie numerów zastrze?onych
On 9 Lut, 11:07, GS <grzegorzs...@gazeta.pl> pisze...
> W gadu gadu na internetowym billingu pokazuje kto dzwonił nawet z numeru
> zastrzeżonego.

przekierowanie bezwzględne między operatorami też ujawnia numer zastrzeżony

Komu ujawnia?

Ircys

Data: 2011-02-09 21:10:17
Autor: GS
Użytkownik Ircys napisał:
[...]

odbiorcy przekierowanego połączenia

pzdr
GS

Data: 2011-02-09 13:16:32
Autor: Ircys
Namierzanie numerów zastrze?onych
On 9 Lut, 21:10, GS <grzegorzs...@gazeta.pl> pisze...

> Komu ujawnia?

odbiorcy przekierowanego poł±czenia

Jaki¶ przykład może podaj

Ircys

Data: 2011-02-09 22:29:19
Autor: GS
Użytkownik Ircys napisał:
On 9 Lut, 21:10, GS<grzegorzs...@gazeta.pl>  pisze...
przekierowanie bezwzględne między operatorami też ujawnia numer zastrzeżony

Komu ujawnia?

odbiorcy przekierowanego połączenia

Jakiś przykład może podaj

Ircys

A sam potestuj ;-)
weź 2 prepaidy róznych operatorów i z 3 zastrzezonego zadzwoń na 1 który ma ustawione bezwarunkowe przeniesienie dzwonienia na 2. Zobacz co się dzieje. Nie każda kombinacja działa. czyli np. dzwonisz z Ery na Plusa z przekiewrowaniem na orange i nic ale już z orange na plus z przekierowaniem na era działa. Taki przykład braku pełnej wymiany restrykcji przy bezwarunkowym przeniesieniu wywołania.

pzdr
GS

Data: 2011-02-09 22:54:33
Autor: Ircys
Namierzanie numerów zastrze?onych
On 9 Lut, 22:29, GS <grzegorzs...@gazeta.pl> pisze...

> Jaki¶ przykład może podaj

A sam potestuj ;-)
weĽ 2 prepaidy róznych operatorów i z 3 zastrzezonego zadzwoń na 1 który
[...]

Sęk w tym, że robiłem już chyba wszystkie kombinacje o jakich mówisz
i nigdzie takich nieprawidłowo¶ci nie zauważyłem.
Spróbowałem nawet tak jak mówisz, czyli Era(zastrzeżony) -
Plus(przekierowanie)-> Orange
i wcale nie widać numeru zastrzeżonego Ery.

Ircys

Data: 2011-02-10 10:38:03
Autor: niusy.pl
Namierzanie numerów zastrze?onych

Użytkownik "Ircys" <ircys@post.pl>

> [...]

Spróbowałem nawet tak jak mówisz, czyli Era(zastrzeżony) -
Plus(przekierowanie)-> Orange
i wcale nie widać numeru zastrzeżonego Ery.
Bo to może zależeć od tego jak jest zastrzeżony. Różni operatorzy mog± różnie zastrzegać. I potem numer może wyj¶ć przy pewnych usługach lub nie ma szans.

Data: 2011-02-10 11:25:40
Autor: Ircys
Namierzanie numerów zastrze?onych
On 10 Lut, 10:38, "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> pisze...
> [...]

różnie zastrzegać. I potem numer może wyj¶ć przy pewnych usługach lub nie ma

Mocniej, słabiej zastrzeżony? :)

Ircys

Data: 2011-02-11 09:10:26
Autor: niusy.pl
[...]

Rety, idziesz do operatora i za każdym razem chcesz zastrzec tylko np raz skutkiem zastrzeżenia jest niewysyłanie od innej sieci a innym tylko oznaczenie by nie był prezentowany.

Data: 2011-02-11 14:09:49
Autor: SDD
Namierzanie numerów zastrze?onych

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:ij2qtk$tgs$1news.net.icm.edu.pl...

Rety, idziesz do operatora i za każdym razem chcesz zastrzec tylko np raz skutkiem zastrzeżenia jest niewysyłanie od innej sieci

Nie ma takiej mozliwosci - przynajmniej u tradycyjnych operatorow (stacjonarni, komorkowi).

Czasami w niektorych VoIPach tak jest to robione - jesli nie potrafia ustawic normalnego zastrzezenia.
Tak tez moze byc w przypadku polaczenia z zagranicy, itp.
Generalnie na wiekszosci komorek da sie odroznic, kiedy numer jest zastrzezony, a kiedy wogole nei ma prezentacji.
Poza tym polaczenia wogole bez prezentacji przechodza przez ACR.

a innym tylko oznaczenie by nie był prezentowany.

Tak jest to zawsze realizowane. Roznica polega tylko na tym, ze abonent moze w ustawieniach swego telefonu (lub kodem *31#, #31#) zmienic status prezentacji lub nie moze tego sam zrobic.
Technicznie numer zawsze leci do centrali abonenta B z ustawiona flaga restrykcji.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-02-09 17:28:21
Autor: animka
W dniu 2011-02-09 10:12, Liwiusz pisze:
[...]

Ale nie wszyscy dzwoniÄ… z gg i na gg.

--
animka

Data: 2011-02-09 12:35:45
Autor: Tomaszek
Namierzanie numerów zastrze?onych
W dniu 2011-02-09 00:50, animka pisze:
http://www.zastrzezony.pl/page5.php
Co o tym my¶licie?
Nie doczytałam, nigdzie nie widzę cennika na tej stronie. Darmowe to
chyba nie jest.

Dwie sprawy wskazuj±, że to jakie¶ oszustwo:
1. Agencja Bezpieczeństwa Telekomunikacyjnego - co to za twór? Nigdzie o tym nie ma ani słowa, poza t± stron±. Gdyby to była jaka¶ instytucja to gdzie¶ byłby po niej ¶lad
2. Ta "agencja" ( towarzyska chyba? ) nie ma żadnego adresu, numeru NIP, REGON, konta bankowego, a zgłoszenia przyjmuj± tylko mailem. Telefon kontaktowy to telefon komórkowy. Mail w domenie gmail. Agencję chyba byłoby stać na założenie własnej domeny?

¦mierdzi wałem na kilometry.

Data: 2011-02-09 15:56:59
Autor: GS
Użytkownik Tomaszek napisał:
W dniu 2011-02-09 00:50, animka pisze:
http://www.zastrzezony.pl/page5.php
Co o tym myślicie?
Nie doczytałam, nigdzie nie widzę cennika na tej stronie. Darmowe to
chyba nie jest.

Dwie sprawy wskazujÄ…, ĹĽe to jakieĹ› oszustwo:
1. Agencja Bezpieczeństwa Telekomunikacyjnego - co to za twór? Nigdzie o
tym nie ma ani słowa, poza tą stroną. Gdyby to była jakaś instytucja to
gdzieś byłby po niej ślad
2. Ta "agencja" ( towarzyska chyba? ) nie ma ĹĽadnego adresu, numeru NIP,
REGON, konta bankowego, a zgłoszenia przyjmują tylko mailem. Telefon
kontaktowy to telefon komĂłrkowy. Mail w domenie gmail. AgencjÄ™ chyba
byłoby stać na założenie własnej domeny?

Śmierdzi wałem na kilometry.

Jaki wał? toż to proste wykorzystanie podaż-popyt + "marketobełkot"
Sposób działa (z opisanymi ograniczeniami). Każdy może zrobić to sam jak wie co zrobić. A trudne to nie jest ;-) To coś jak skasowanie błędów komputera w samochodzie przy pomocy diody LED i spinacza biurowego za 50zł ;-)

pzdr
GS

Data: 2011-02-10 08:59:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 09 Feb 2011 15:56:59 +0100, GS napisał(a):

Jaki wał? toż to proste wykorzystanie podaż-popyt + "marketobełkot"
Sposób działa (z opisanymi ograniczeniami). Każdy może zrobić to sam jak wie co zrobić. A trudne to nie jest ;-) To co¶ jak skasowanie błędów komputera w samochodzie przy pomocy diody LED i spinacza biurowego za 50zł ;-)

tylko, że diodę LED i spinacz możesz załatwić sobie sam, przepuszczenie
identyfikacji mimo CLIR trzeba zrobić na centrali, więc trzeba mieć do niej
dostęp albo znajomo¶ci. Ewentualnie pracować np. w straży pożarnej na
odpowiednim stanowisku, ale tam ryzyko jest większe.
Swego czasu centralki bodajże Klipscha olewały standardy i przekazywały
identyfikację do końcówek mimo CLIR, ale to chyba się jaki¶ czas temu
skończyło, no i trzeba było mieć tak± centralę, a to nie były domowe
centralki za 200 zł, tylko trochę większe, podpinane na PRA

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2011-02-10 15:39:32
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-02-09 15:56, GS pisze:
Jaki wał? toż to proste wykorzystanie podaż-popyt + "marketobełkot"

Tak, oczywi¶cie. Mi chodziło o to, że kto¶ prowadzi działalno¶ć gospodarcz± bez rejestracji;)

Data: 2011-02-12 11:46:19
Autor: kashmiri
Namierzanie numerów zastrze?onych
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> dared to write:
W dniu 2011-02-09 15:56, GS pisze:
Jaki wał? toż to proste wykorzystanie podaż-popyt + "marketobełkot"

Tak, oczywi¶cie. Mi chodziło o to, że kto¶ prowadzi działalno¶ć gospodarcz± bez rejestracji;)

Ale szybcy, na 200% czytaj± nasz± grupę. Już usunęli z tekstu tę Agencję.

k.

Data: 2011-02-12 16:21:58
Autor: animka
W dniu 2011-02-12 11:46, kashmiri pisze:
Tomaszek<tomaszek1983@onet.pl>  dared to write:
W dniu 2011-02-09 15:56, GS pisze:
Jaki wał? toż to proste wykorzystanie podaż-popyt + "marketobełkot"

Tak, oczywiście. Mi chodziło o to, że ktoś prowadzi działalność
gospodarczÄ… bez rejestracji;)

Ale szybcy, na 200% czytają naszą grupę. Już usunęli z tekstu tę Agencję.

Wypad do swoich Indii Hindusie!

--
animka

Data: 2011-02-10 19:06:24
Autor: wiatrak

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:iisks3$9cl$1node2.news.atman.pl...
http://www.zastrzezony.pl/page5.php
Co o tym myślicie?
Nie doczytałam, nigdzie nie widzę cennika na tej stronie. Darmowe to
chyba nie jest.

Freeconet. Jak dzwonie na numer freeconet z numeru zastrzeĹĽonego, to na telefonie podpiÄ™tym do bramki numer sie nie wyĹ›wietla. Ale jak wejde w biling na stronie freeconet, to widac  w nim wszystkie numery "zastrzeĹĽone", z ktĂłrych byĹ‚y poĹ‚Ä…czenia. Czy tak powinno być?

Data: 2011-02-10 11:24:13
Autor: Ircys
Namierzanie numerów zastrze?onych
On 10 Lut, 19:06, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> pisze...
Freeconet. Jak dzwonie na numer freeconet z numeru zastrzeżonego, to na
telefonie podpiętym do bramki numer sie nie wy¶wietla. Ale jak wejde w
biling na stronie freeconet, to widac  w nim wszystkie numery "zastrzeżone",
z których były poł±czenia. Czy tak powinno być?

Nie, to bł±d operatora. Billingi też trzeba umieć robić.

Ircys

Data: 2011-02-11 00:07:33
Autor: animka
W dniu 2011-02-10 19:06, wiatrak pisze:

UĹĽytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

telefonie podpiętym do bramki numer sie nie wyświetla. Ale jak wejde w
biling na stronie freeconet, to widac  w nim wszystkie numery "zastrzeĹĽone",
z których były połączenia. Czy tak powinno być?

Może wprowadziłeś sobie ten numer do ksiażki telefonicznej?
Też mam FreecoNet. Sprawdziłam i jest tak jak piszesz, ale ja mam te numery w książce telefonicznej i pewnie dlatego są na bilingu.

--
animka

Data: 2011-02-12 11:42:29
Autor: kashmiri
Namierzanie numer??w zastrze??onych
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> dared to write:
/.../
Może wprowadziłeś sobie ten numer do ksiażki telefonicznej?
Też mam FreecoNet. Sprawdziłam i jest tak jak piszesz, ale ja mam te numery w książce telefonicznej i pewnie dlatego są na bilingu.

Co jeden post animki to durniejszy.

Data: 2011-02-12 16:41:48
Autor: TGor
On 2011-02-12 11:42, kashmiri wrote:

Co jeden post animki to durniejszy.

No ale o co chodzi. Maskotka grupy gryzie? ;-)
"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-02-12 18:44:43
Autor: niusy.pl
Namierzanie numer??w zastrze??onych

UĹĽytkownik "TGor" <tgor@onet.pyl>

Co jeden post animki to durniejszy.

No ale o co chodzi. Maskotka grupy gryzie? ;-)

A ktĂłrej grupy ? :-)

Namierzanie numer??w zastrze??onych