Namierzanie numer??w zastrze??onych

Data: 2011-02-10 19:06:24
Autor: wiatrak
Namierzanie numer??w zastrze??onych

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:iisks3$9cl$1node2.news.atman.pl...
http://www.zastrzezony.pl/page5.php
Co o tym myślicie?
Nie doczytałam, nigdzie nie widzę cennika na tej stronie. Darmowe to
chyba nie jest.

Freeconet. Jak dzwonie na numer freeconet z numeru zastrzeżonego, to na telefonie podpiÄ™tym do bramki numer sie nie wyÅ›wietla. Ale jak wejde w biling na stronie freeconet, to widac  w nim wszystkie numery "zastrzeżone", z których byÅ‚y poÅ‚Ä…czenia. Czy tak powinno być?

Data: 2011-02-10 11:24:13
Autor: Ircys
Namierzanie numerów zastrze?onych
On 10 Lut, 19:06, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> pisze...
Freeconet. Jak dzwonie na numer freeconet z numeru zastrze¿onego, to na
telefonie podpiêtym do bramki numer sie nie wy¶wietla. Ale jak wejde w
biling na stronie freeconet, to widac  w nim wszystkie numery "zastrze¿one",
z których by³y po³±czenia. Czy tak powinno byæ?

Nie, to b³±d operatora. Billingi te¿ trzeba umieæ robiæ.

Ircys

Data: 2011-02-11 00:07:33
Autor: animka
W dniu 2011-02-10 19:06, wiatrak pisze:

Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

telefonie podpiętym do bramki numer sie nie wyświetla. Ale jak wejde w
biling na stronie freeconet, to widac  w nim wszystkie numery "zastrzeżone",
z których były połączenia. Czy tak powinno być?

Może wprowadziłeś sobie ten numer do ksiażki telefonicznej?
Też mam FreecoNet. Sprawdziłam i jest tak jak piszesz, ale ja mam te numery w książce telefonicznej i pewnie dlatego są na bilingu.

--
animka

Data: 2011-02-12 11:42:29
Autor: kashmiri
Namierzanie numer??w zastrze??onych
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> dared to write:
/.../
Może wprowadziłeś sobie ten numer do ksiażki telefonicznej?
Też mam FreecoNet. Sprawdziłam i jest tak jak piszesz, ale ja mam te numery w książce telefonicznej i pewnie dlatego są na bilingu.

Co jeden post animki to durniejszy.

Data: 2011-02-12 16:41:48
Autor: TGor
On 2011-02-12 11:42, kashmiri wrote:

Co jeden post animki to durniejszy.

No ale o co chodzi. Maskotka grupy gryzie? ;-)
"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-02-12 18:44:43
Autor: niusy.pl
Namierzanie numer??w zastrze??onych

Użytkownik "TGor" <tgor@onet.pyl>

Co jeden post animki to durniejszy.

No ale o co chodzi. Maskotka grupy gryzie? ;-)

A której grupy ? :-)

Namierzanie numer??w zastrze??onych