Namierzanie w play fresh

Data: 2011-05-03 16:41:21
Autor: w.
Namierzanie w play fresh
Cześć,

chciałbym zakupić "pluskwę GSM" i zamontować ją w rowerze. Niestety ze względu na rozmiary wersja z GPS odpada. Znalazłem fajną ofertę w Play Fresh co trzyma aktywny numer przez rok po doładowaniu za 5zł tylko mam pytanie, czy w Play Fresh można tak jak np. w Plus dostać przybliżoną pozycję telefonu wysyłając smsa na jakiśtam numer?

pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-05-04 00:20:35
Autor: ToMasz
Namierzanie w play fresh
w. pisze:
Cześć,

chciałbym zakupić "pluskwę GSM" i zamontować ją w rowerze. Niestety ze
względu na rozmiary wersja z GPS odpada.
tego nie rozumiem. NA allegro takie gps z gsm są małe jak 150% paczki
zapałek.....

[...]
jak Twój rower będzie w czyjejś piwnicy w 100tyś mieście, to bedziesz
mial przybieżenie do 2 tyś lokalizacji.
ToMasz

Data: 2011-05-05 08:45:30
Autor: G Nowak
Namierzanie w play fresh
[...]

Tzn gdzie chcesz ja zamontowac, w srodku ramy?

--
Pozdr

Data: 2011-05-06 23:26:30
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Namierzanie w play fresh
G Nowak pisze:
[...]

W środku ramy GPS raczej nie zadziała ze względu na dobre ekranowanie. GSM ma większe szanse. na GPS pozostałoby tylko siodełko.

pozdr.
w.

Data: 2011-05-08 01:02:09
Autor: G Nowak
Namierzanie w play fresh
[...]

Wlasnie do tego pije. Pod siodelkiem natomiast bylby latwy do wykrycia/usuniecia.

--
Pozdr

Data: 2011-05-11 11:11:40
Autor: Bolek
Namierzanie w play fresh

U¿ytkownik "w." <a@b.c> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipp46i$qpb$1news.vectranet.pl...
Cze¶æ,

chcia³bym zakupiæ "pluskwê GSM" i zamontowaæ j± w rowerze. Niestety ze wzglêdu na rozmiary wersja z GPS odpada. Znalaz³em fajn± ofertê w Play Fresh co trzyma aktywny numer przez rok po do³adowaniu za 5z³ tylko mam pytanie, czy w Play Fresh mo¿na tak jak np. w Plus dostaæ przybli¿on± pozycjê telefonu wysy³aj±c smsa na jaki¶tam numer?

pozdrawiam
Wojtek

Na pewno policja ma na to sposób, pytanie tylko ile bateria wytrzyma.

Bolek

Data: 2011-05-11 16:00:40
Autor: Robert Tomasik
Namierzanie w play fresh
Użytkownik "w." <a@b.c> napisał w wiadomości news:ipp46i$qpb$1news.vectranet.pl...
[...]

Na ALLEGRO widziałem fajne urządzenia specjalnie do tego przeznaczone. Natomiast musisz zdawać sobie sparwę, że to namierzanie przez GSM jest bardzo mało dokładne. W praktyce błąd może sięgać kilkuset metrów, co wyklucza znalezienie roweru.

Namierzanie w play fresh