Namiot Vango Spirit

Data: 2010-01-08 14:48:40
Autor: Zbynek Ltd.
Namiot Vango Spirit
Witam

Ma ktoś namiot Vango Spirit 200? Nie 200+, tylko samo 200.
Chdzi mi o model z 2009 roku. Nigdzie w sieci nie znalazłem zdjęcia
czy filmu pokazującego zasunięte wejście. Wszędzie jest tylko i
wyłącznie jedno(!) zdjęcie i to w kiepskiej rozdzielczości. Nawet u
producenta, który notabene nie odpowiedział mi na maila.

Interesuje mnie, czy z przodu jest jakiś otwór wentylacyjny. Z tyłu
są 2. Ze zdjęcia wynika, że otworu nie ma pod daszkiem, jak to jest
w starszej wersji ze zdjęciem z zamkniętymi drzwiami.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Namiot Vango Spirit