Namiot bezier 3 - widmo

Data: 2011-06-07 09:49:50
Autor: kudlaty
Namiot bezier 3 - widmo
Witam

Czy ktokolwiek widział na własne oczy namiot Campusa Beziers 3 o
wymiarach sypialni 205 x 205.
Takie wymiary podaje na swojej stronie Campus oraz ich sklep
internetowy PlanetOutdoor.
Taki sobie wybrałem, za taki zapłaciłem a otrzymałem Beziers 3 z
sypialnią o wymiarach 205 x 180.
Nie zgadzają się także inne wymiary i waga.
Zareklamowałem i dostałem ...... znów ten mniejszy.
Pan w reklamacji stwierdził, że to on już nie wie czy z produkcji
dostali złe wymiary do informacji czy magazynie coś nie tak.
Na koniec zaczął przekonywać że ten 205 na 205 nie istniał.

Mam więc pytanie. Czy ktoś spotkał się fizycznie z tym 205 na 205?
Wymiary podane są na dole na worku-pokrowcu.
Sam już nie wiem co myśleć. Czy chcą mi wcisnąć starszą wersję czy tez
piszą bzdury na swojej stronie.
Pozdrawiam
Kudłaty

Data: 2011-06-07 21:47:58
Autor: Frank
Namiot bezier 3 - widmo
Użytkownik "kudlaty" <kudlaty@proscan.com.pl> napisał

[...]

Wymierzyles namiot po zakupie? Po co Ci ta informacja? Czy te 15 cm robi aż taką różnicę?

Data: 2011-06-07 13:44:12
Autor: kudlaty
Namiot bezier 3 - widmo
On 7 Cze, 21:47, "Frank" <fru...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "kudlaty" <kudl...@proscan.com.pl> napisał

> [...]
> Nie zgadzają się także inne wymiary i waga.

Wymierzyles namiot po zakupie? Po co Ci ta informacja? Czy te 15 cm robi aż

Wymierzyłem - jest 180. A różnicę robi oczywiście. Przy 205x180
praktycznie musisz ułożyć się w jednym kierunku.
Przy 205x205 masz kwadrat i możesz sobie wybierać jak śpisz. Nie
zgadzają się zresztą wszystkie wymiary
Poza tym jeśli ktoś w ofercie handlowej podaje parametry swego
produktu a potem sprzedaje coś innego to jest to
postępowanie nieuczciwe.
Zastanawiam się czy wpychają starszą mniejszą wersję która zalega
magazyny czy ktoś u nich spiepszył sprawę przygotowując ofertę.

Tak czy siak źle to o nich świadczy.
Wysłaem dzisiaj maile do różnych sklepów sprzedających na allegro te
namioty. Ci którzy odpowiedzieli sprawdzili te namioty i okazało się
że nieświadomie wprowadzali ludzi w błąd. Parametry brali ze strony
Campusa a gdy sprawdzili co posiadają zmienili opis.
Jakoś nikt nie znalazł u siebie tego namiotu który figuruje na stronie
Campusa.
Wyobrażasz sobie że sprzedajesz 2GB RAMu a później klientowi wysyłasz
1,5GB?

Data: 2011-06-08 00:00:29
Autor: Frank
Namiot bezier 3 - widmo
[...]

Co to zmienia? A nie można obrócić namiotu podczas jego rozstawiania?
Że też chce Ci się kręcić aferę z byle powodu. Trzeba było oddać namiot do sklepu i nigdy więcej nie kupować Campusa.

Data: 2011-06-08 01:33:46
Autor: Dziobak
Namiot bezier 3 - widmo

Użytkownik "Frank" <napisał

 Trzeba było oddać namiot do sklepu i nigdy więcej nie kupować Campusa.

Swięte słowa; dodałbym skromnie: i nigdy wcześniej.

Wiesz , przy tych 25 cm więcej i solidnej przekątnej  to można się pokusić o jakiś bardziej wyrafinowany numerek. ;)

pozdrawiam

Pieszy

p.s. przy okazji [subiektywnie] - moje i znane mi namioty, które pamiętam:

Legionowo - Pilica , 6kg- koń zjadł tropik na Otrycie ale się zszyło, nie przeciekał , gumki tropiku strzelały, dociagnął prawie do nowożytnego Alpinusa, z przerwą na jeżdzenie wyłącznie w Tatry.
Alpinus - Expedition  II (pierwsza seria) - wyprany , stracił szlachetną wodoodporność o której przywrócenie nadal walczę, zajeżdzony i najlepszy jak dotąd. Dobry stosunek wagi do kubatury i super stabilny na wietrze.
Gwinea Marabuta - wiatr na spływie połamał stelaż z włókna szklanego i troche się podarło.
No name z supermarketu , po trzech spływach zaczął lekko puszczać na szwach [podklejanych] , jakośc nadwzyczajna w stosunku do ceny. Przedsionek większy od sypialni, waga 6-8kg ale spływowy albo stacjonarny , wtedy bez znaczenia.
Córka ma Arco z Marabuta, szczelny ale troche kurduplowaty , ciężko się wchodzi i 4kg
Syn ma Vango , nawet nazwy mi się nie chce szukać, kopułka z tunelem , raz padało i raz przeciekł, nie zyskał zaufania i leżakuje.
Banshee 200 Vango , ma dopiero jeden sezon , nie przeciekał, klaustrofobiczna psia buda dla dwojga, ale dało sie !  :) wielka nadzieja białych z uwagi na 2kg. Niemniej Expedition II był cięższy o 10- 15% a luksus nieporównywalny.
Spałem też w nie moim dwusekundowcu z Decathlonu, fajne , nie padało więc nie wiem, facet to nosił przytroczone do plecaka i mu się dyndał, raczej na "wrzucić do auta", bo do kajaka tez nie bardzo.
Plusem jest optymalizacja objetości, sypaialnia człowiekowi na twarz nie spada.
W rodzinie od tego roku będzie się testował Komodo Plus na zasadzie "stoi dwa tygodnie w jednym miejscu" ale w silnie bodźcowym klimacie, jego poprzednikiem była bliżej mi nieznana spora dwójka kopułkowa Vaude, wytrzymała spoko z 5 sezonów jak nie wiecej.
Więcej grzechów nie pamiętam.

Data: 2011-06-08 06:13:21
Autor: Doczu
Namiot bezier 3 - widmo
Frank <frunzi@wp.pl> napisał(a):
Co to zmienia? A nie można obrócić namiotu podczas jego rozstawiania?
Wejście/wejścia też ma sobie przeszyć ?

Że też chce Ci się kręcić aferę z byle powodu.
300 parę złotych to "byle powód" ?

Trzeba było oddać namiot do sklepu i nigdy więcej nie kupować Campusa.

A to już inna historia i w pełni zgoda.

Data: 2011-06-09 13:28:22
Autor: Titus Atomicus
Namiot bezier 3 - widmo
In article <ism72f$g6i$1@inews.gazeta.pl>, "Frank" <frunzi@wp.pl> wrote:

> [...]

> praktycznie musisz ułożyć się w jednym kierunku.
> Przy 205x205 masz kwadrat i możesz sobie wybierać jak śpisz. Nie

Co to zmienia?

To, ze namiot jet mniejszy, niz ten co chcial kupic.
Czego nie rozumiesz?
:-(

A nie można obrócić namiotu podczas jego rozstawiania?
Mhm. Najlepiej w Photoshopie.

Że też chce Ci się kręcić aferę z byle powodu.

Ale przeciez jest to powod.
I kolega ten powod uzasadnil.

TA

Data: 2011-06-09 13:55:22
Autor: Zbynek Ltd.
Namiot bezier 3 - widmo
Elo

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a) :
> [...]

> zgadzają się zresztą wszystkie wymiary

Co to zmienia?

To, ze namiot jet mniejszy, niz ten co chcial kupic.

Prawie dobry rozmiar. Prawie mądry. Niektórzy nie widzą różnicy ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-09 15:38:19
Autor: cef
Namiot bezier 3 - widmo
Frank wrote:

[...]

A gdyby mu przysłali namiot 100x100,
 to mógłby się położyć obok.

Data: 2011-06-11 21:52:48
Autor: Dziobak
Namiot bezier 3 - widmo

Użytkownik "cef"  napisał

A gdyby mu przysłali namiot 100x100,
to mógłby się położyć obok.

A gdyby mu przysłali "Położyć Obok" ??   ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-06-19 19:35:31
Autor: J.F.
Namiot bezier 3 - widmo
On Tue, 7 Jun 2011 13:44:12 -0700 (PDT),  kudlaty wrote:
Wyobrażasz sobie że sprzedajesz 2GB RAMu a później klientowi wysyłasz
1,5GB?

No, takie czasy ze to powoli normalne.
Kupujesz dysk 1TB - dostajesz 1 bilion bajtow.

kupujesz karte 8GB - dostajesz 8 mld B.

Wiec sie kiedys nie zdziw ze kupisz 2GB RAM, a to nie bedzie
2*1024*1024*1024 ..

Tym niemniej 108 to nie 205 ..

J.

Namiot bezier 3 - widmo