Namiot dachowy na Cororlli E11 LB?

Data: 2010-08-15 11:36:39
Autor: Piotr Molski
Namiot dachowy na Cororlli E11 LB?
Witam
na Twoim miejscu zrobilbym sobie samorobke, ale ja jestem skazony
choroba prowizorki ;) ;)
Plyta ze sklejki wodoodpornej przymocowana do relingow. Namiot
samorozkladajacy sie "dwusekundowy" z Decathlonu wozony w bagazniku.
Na postoju mocujesz go na gorze i juz. Musisz dorobic sobie jakas
drabinke z alu.

Plusy:
namiot moze sluzyc takze przy innych wypadach, nie musisz go rozbijac
na dachu
oszczedzasz jakies 2400-2700 pln
nie wiem ile wazy orginal, ale raczej sporo - kilkanascie,
kilkadziesiat kilogramow?

Minusy
brak lansu na Davida Livingstone'a i Henry'ego Mortona
Stanley'a ;) ;) ;)
w oryginalnym namiocie dachowym materace i spiwory zostaja wewnatrz po
zlozeniu (widzialem jak WC pokazywal sprzet trampingowy w ktoryms ze
swoich programow). Nie wiem jak w polskiej wersji.

Tu masz pare fajnych stron z samochodami wyprawowymi, mialem jeszcze
gdzies link do forum anglojezycznego samochodow wyprawowych.

http://www.tuptusie.pl/
http://www.aussieteardrops.com/

pozdr
Piotr